Marcony'nin ağzından iyi okumalar ;))
Eve geldiğimde Espina odada beni bekliyordu.Yatağının üzerine oturmuş ayağıyla ritim tutuyordu.Ben odaya girdiğimde ayağa kalktı ve "nerdesin Marcony , demindir seni bekliyorum" dedi.Ellerini beline koymuş hesap soruyordu.Ben onun neyiysem .Cevap vermeden yatağa uzandım ve Espina' ya arkamı döndüm.Sesinden kızgın olduğu anlaşılıyordu .Cevap vermeyecektim gözlerimi kapattım .Hava aşırı sıcaktı bu yüzden evden istesekte çıkamıyorduk.Yapacak başka birşey olmadığı için uyumaya karar verdim.Ama malesef Espina'nın sesinden uyumak imkansızdı.Yatakta doğruldum ve "gezmeye gittim Espina şimdi izin verirsem uyumak istiyorum" dedim.Karşıma oturdu sakin bir ses tonuyla "sende birşeyler var Marcony anlat" dedi.Kızgındım aslında ona Emirhan' a aşık olduğu için. Onu ilk ben sevdim Emirhan' a aşık olması adaletsizlik.
"Biri var Espina çok seviyorum.Ama o başkasını seviyor oldu mu !" sesim biraz sert çıkmıştı.O beni kızgın görmeye alışık değildi böyle görünce benim yatağıma oturdu ve elimi tuttu.Beni kardeşi gibi görüyordu o yüzden tutmuştu elimi.Ben karşıya baksamda onun bana baktığını farkedebiliyordum ."kim o Nora mı ? Anlat bana çekinme benden.Ben sana Emirhan' ı sevdiğimi söylemedim mi?Sen niye daha önce söylemiyorsun bana ?" dedi elimi daha da sıkarak.
Parfümünün kokusunu alabiliyordum .Eli sıcacıktı onun elini tutmayı istesemde Emirhan' ı sevdiği aklıma geldikçe sinirleniyordum
. Ona baktım bana bakıyordu masum masum.Gözleri biraz iriceydi onlarda bilmiyordum kaç defa kaybolduğumu.Dudakları biraz dolgun pembemsi bir renkteydi.Daha fazla dayanamayacaktım biraz daha böyle yanımda oturursa dudaklarına yapışacaktım.Elimi çektim ve ayağa kalktım.Pencereye gittim , hava sıcak olduğu için açmıştı.Pencerenin önüne dikildim ve ön bahçeyi izlemeye başladım amacım kafa dağıtmaktı.Espina' da ayağa kalktı onu görmesemde bunu farkediyordum."Sen bana neden güvenmiyorsun?" dedi yanıma gelerek.Yatağıma uzanmak için pencereden ayrıldım.Cevap veremezdim bu yüzden kaçıyordum ondan.Önüm geçti geçmeme izin vermiyordu.Ben ondan kaçsamda üzerime geliyordu. "Hadi ama kim o kız?" dedi ısrarla.İyice kızmıştım."O kız kim öğrenmek mi istiyorsun Espina ? !" dedim sert bir şekilde.Evet der gibi başına hafif hafif başını aşağı yukarı salladı.Elimin birini beline diğerini yanağına götürdüm ve aniden dudaklarına yapıştım.Karşılık vermiyordu omuzlarımdan itiyordu.Kurtulmak istiyordu farkedebiliyordum. Belindeki elim kurtulmasına izin vermiyordu.O ne kadar istemesede çok güzeldi ilk defa öptüm onu.Farklı bir duygu beni sevse onu hiçbir şekilde üzmezdim.Yanağındaki elimi ensesine götürdüm .Dudaklarından zor da olsa ayrıldım."bırak beni" dedi yalvarır gibiydi sesi."niye kim diye soruyordun öğrendin işte" dedim fısıldayarak.Gözlerim hala dudaklarındaydı.Bir daha hiçbir şekilde bu kadar yakın olmayacaktık belkide bir daha yüzüme bakmayacaktı.Tekrar dudalarına yaklaştım.Bu defa kurtulmak için çabalamıyordu.Kurtulamayacağını anlamıştı galiba.Ama tersine karşılık veriyordu onu zorla öpmüyordum.Ne bu şimdi Emirhan' ı seviyordu hani.Niye beni öpüyor madem.Tüm dengelerim alt üst olmuştu , kafam iyice karışıktmıştı. Napacaktım şimdi Nora'yı profesöre söyleyecekmiydim.Espina ile buradan beraber mi gidecektik.Yoksa o çocuk için ajanlığı mı bırakacaktı.Elimi Espina' nın ensesinden belime indirdim.Dudaklarından ayrıldım , alnımı alnına dayadım.
Konuşmuyordu .Nefesi yüzüme çarptıkca beni benden alıyordu."Nolacak şimdi Espina ?" dedim gözlerimi kapatarak.Nefesini düzenlemeye çalışıyordu sonunda "bırak beni Marcony" dedi sesi sakindi.Sanki yorulmuşta konuşmaya mecali yokmuş gibiydi.Onu daha fazla zorlamayacaktım ellerimi belinden çektim.Yatağına uzandı yorganını başına kadar çekti.Konuşmuyordu sesi soluğu çıkmıyordu.Yatağa uzandım .Gözümün önündeydi onu öpmüştüm.Bir ara o da karşılık vermişti."hani Emirhan' ı seviyordun" dedim hesap sorar gibi.Cevap vermiyordu uyumuştur desem gündüzleri uyumazdı.Hem de bu kadar kısa zamanda uyumazdı."senin aşkın bu mu başkasıyla öpüşecek kadar mı yani ?" dedim.Sesimde gıcıklık vardı kızdırıyordum,onu.İçimden geleni söylesemde bu onu benden uzaklaştıracaktı biliyorum.Zaten Emirhan' ı severek baya uzaklaşmıştı.Yine cevap vermemişti. Uyuduğunu düşünmeye başladım.Kapı tıklatıldı bu Mauraydı."Toplantı var hadi çocuklar" dedi ve odadan çıktı. Espina kalkmıştı , yorganını düzenledi ve kapıya yöneldi.Kapıyı iterek kapıyı açmasını engelledim ve "özür dilerim böyle olsun istemezdim" dedim yüzüme bakmıyordu.Haklıydı."çekil Marcony aç şu kapıyı" dedi hala yüzüme bakmıyordu."yüzüme bak Espina son kez de olsa yüzüme bak" dedim.kızmıştı dişlerini sıkıyordu.Yüzüme bakarak "çekil Marcony"dedi.Kenara geldim ve odadan çıktı.Gözlerinde nefret vardı , nefret etmesine dayanamazdım. O an dünyayı yok etmek istedim.Espina benden nefret edecekse bu dünya var olmuş kaç yazar ki.
Espina' nın ardından toplantı salonuna indim.Herkes yerini almıştı ama başkan henüz gelmemişti.Espina' nın yanına oturdum.Elini tutmak vardı şimdi.Başkan salona girdi herkes ayağa kalkmıştı.Başkan oturunca herkes oturdu.Başkan başladı konuşmaya "Buradaki herkesin bildiği üzere aradığımız kişi hava değişikliğine sebep oluyor.Bu gün hava çok sıcak ve artık su kaynaklarımız tükeniyor.Böyle giderse İngiltere'nin çölden farkı kalmayacak.O kızı bulan kişiye veya kişilere büyük bir ödülümüz olacak" diyordu.O kızı bulmuştum .Söylemeliydim aslında ama söylemeecektim umrumda değildi dünya.Ödül de umrumda değildi.Espina' nın benim,gözlerime bakarken duyduğu nefreti görmüştüm.Benden nefret ediyordu.Nora'yı söyleyip Espina ile Emirhan' ın mutluluğunu izleyemezdim.Nora da bilmiyordu hiçbirsey sadece ben biliyordum.Bu benimle mezara gidecekti.Bu sır ömrüm boyunca saklayacaktım.Herkes başkanın dediklerine kosantra olmuştu.Espina' nın elini tuttum.Elini çekti.Hala,siniri geçmemişti anlaşılan.Geçse nolacak ki yine sevmeyecekti beni.
Toplantı bitmişti , yemek saati gelmişti.Öğle yemeği için profesör ,Maura . Espina ve ben beraber yemekhanenin yolunu tuttuk.Yemek boyunca profesör bu kızı bulmassak başımıza gelecek felaketlerden bahsedip durdu.Benim başıma en büyük felaket gelmiş zaten dünyanın başına Nora yüzünden felaket gelmiş çok mu.
Yemek yedikten sonra odaya geri döndük.Espina düzenli olarak kitap okurdu.Yine kitap okumaya başlamıştı.Yatağının kenarına oturdum , dirseklerimi dizlerime dayadım ve "sana birkaç sorum var" dedim.Cevap vermiyordu ama biliyordum beni dinliyordu."Emirhan' ı seviyorsun peki neden bana karşılık verdin?" dedim.Sonunda kitabı yatağının yanındaki küçük çekmeceye koydu ve "beni bırakman için karşılık verdim" dedi yüzüme bakmadan.Ne bekliyordum ki ben sevdiğini söylemesini falan mı."Hep böyle yüzüme bakmadan mı konuşacaksın ?" dedim."evet " dedi yine yüzüme bakmıyordu.Canım yanıyordu , ayağa kalktım.Elimi isteksiz olarak yumruk yapmıştım.Aniden duvara vurdum , sinirimi birşeylerin üstünde boşaltmam gerekiyordu.Elimin üstü kanıyordu ama umruda değildi."bu dünya yok olacak sen benim yüzüme bakmadıktan sonra dünya olsa kaç yazar Espinam" dedim kelimeler istemsiz dökülüyordu ağzımdan.Ayağa kalktı ve "bu ne demek ? Buldun mu o kızı ?" dedi.Pot kırmıştım ama söylemecektim. "Bulmuşum bulmamışım sana ne?" dedim.Kolumdan tuttu ve "söyle bana buldun mu ? Senin yüzünden dünya yok olacak anlasana !" dedi gözlerimin içine bakıyordu."ne saçmalıyorsun Espina" dedim!umursamazca.Beni iyi tanıyordu ve "lütfen Marcony kim o kız ?" dedi yalvarır gibi."Bilmiyorum dedim ya uzatma Espina !" dedim ve odadam çıktım.
Nolursa olsun söylemeyecektim benimle mezara girecekti bu sır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ AŞK (Bitti)
Fiksi IlmiahYer ve gök birlikte hareket etse ve birlikte karar verseler herşeye , onların önünde aşk durabilir mi ? Peki ya sevdiklerini yok etmemek için kendinden vazgeçer misin ?