2 yıl sonra ....
Popy Türkiye'ye arkadaşını yanına gitmişti. Artık orada kalıyordu. Kardeşini hatırladıkca ağlıyor normalde de yüzü hiç gülmüyordu.
Emirhan' da Türkiye'ye babasının yanına gelmiş , eğitimine orada devam ediyordu.Nora'yı çok özlüyordu. Onunla yaşadığı anları hatırlayıp gülümsemeye alışmıştı.
Medya : nora
2 yıldır bu odadayım. Hafta da bir gün bahçeye çıkıyorum. Hava alıp geri giriyorum o cehenneme. Her gün kan alıyorlar. Deneyler için. Önceleri nefes alamıyordum daralıyordum ama şimdi alıştım. Sabahtan akşama kadar kitap okuyorum. Haftalık kitap bitirdiğim oluyor. Bir roman yazmaya başladım. Buluşması imkansız aşkları kız aldığım bu kitapta birbirlerini seven iki genç var. Onların aileleri birbirlerine senelerdir düşman.
20 bölüm yazdığım bu kitabın sonunda gençler birbirlerine kavuşacaklar. Mutlu olacaklar. Biz Emirhan' la mutlu olamadık , kavuşamadık ama onlar kavuşacaklar. Emirhan deyince gözlerim doldu. Kalbimin sızladığını hissediyorum. Sevdiklerimden uzak kalmak bana iyi gelmiyor. Ve artık dayanamıyorum. Özlemleri gittikce artıyor. Olmuyor onlarsız.
Ömrümün sonuna kadar bu cehennemde özlem çekemem. Ben bu değilim. Yenilgiyi kabul edemem. Madem bu oyun bitecek ben bitiririm.
Şişedeki suyu döktüm ve kapıya vurmaya başladım. Biraz sonra adamın biri geldi ve "noluyor ?" dedi. Elinde silahı vardı. Tabi ki kaçmaya çalışmayacaktım. "Suyum bitti. Su getirin. Bir de pet şişeler sağlığa zararlı cam şişe istiyorum" dedim. "Tamam" deyip kapattı kapıyı hemen ardından kilit sesi. Tabi ki kilitleyeceklerdi yoksa kaçardım. Bu kadar adamı atlatıp nasıl kaçacaksam ?
Yatağıma oturdum ve beklemeye başladım. Az kalmıştı çok az. Anne ve babama kavuşmama çok az kalmıştı. Yatağın üzerine oturdum ve beklemeye başladım. Emirhan' la yaşadığım anılar birbir gözümün önüne geliyordu şimdi.
Az sonra kapı açıldı. Aynı adam bir elinde silah diğer elinde cam şişe ile bana bakıyordu. Şişeyi aldım. Adam kapıyı kapatıp kilitledi. Biraz bekledim? Nasıl yapacaktım. Bu oda kameralarla izleniyordu.
Şişeyi kenara koyup yatağı kapının arkasına çektim. Kameraya baktım. Eminim beni izleyen Başkan ne yaptığımı anlamıyor. Şişeyi yere attım. Kırılmıştı. Bir parçasını aldım. Başkan hala bir şey anlamadı kesin.
Cam parçasının birini elime aldım ve yatağın üzerine oturdum. Kameraya baktım. Salak Başkanın başı belaya girecekti. Oh canıma deysin. Ablam aklımdan çıkmıyordu. Gözlerim dolmuştu ağlıyordum. Elimdeki cam parçasını bileğime batırdım canım yanmıyordu. Kan görmeye dayanamazdım. Bileğimde ki kanı görünce gözlerim bulanık görmeye başladı.
Gözlerim kapanıyordu. Her yer karanlıktı. Elimdeki cam parçasını bileğimden hızla çektim. Canım yanmıştı. Elimi hissetmiyordum. Gözlerimi açtığımda bileğimden oluk gibi kan akıyordu. Tekrar kapattım gözlerimi.
Şimdi tüm hayatım gözlerimin önünd bir film gibi canlanıyordu. Ablamla gülüşmelerimiz , Cazy ile şakalaşmalarımız , Emirhan' la yaptıklarımız kısacası herşey
Nefesim kesiliyordu. Üşüyordum. Kapının ardından gelen sesler kapıyı açmaya çalıştıklarını gösteriyordu. Gözlerimi kapattım. Kanımın çekildiğini hissediyordum.
Medya : Başkan Miryofery
Kameradan napmaya çalıştığını anlamadım. Önce yatağı kapının arkasına koydu. Amacının ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Elideki cam şişeyi yere attı. Bir parçasını eline alıp yatağın üzerine oturdu. Bileğine dayadı. Kendine zarar verecekti. Koşarak indim onun kapısına ama bu çok zaman almıştı. Kapıyı açmaya çalıştık ama açılmıyordu.
FBI kuvvetleri tarafından kapı açıldı ama aradan geçen yarım saat onun hayatına maal olmuştu. Yatağın üzerinde cansız yatıyordu. İnceleme için sağlık ekipleri ve polisler geldi. Mesleğime son verilecekti. Bahçeye çıktım. Hava bulutluydu. Havada ki kara bulutlar büyük fırtınanın habercisi gibiydi.
Medya :yazar
İngiltere'nin geleceği Nora'ya bağlıydı. Nora ölümsüzdü , Nora yok olmayacağı gibi İngiltere'de yok olmayacaktı. Nora intihar edince İngiltere'nin de sonu gelmişti ma bundan hiçbir insanoğlunun haberi yoktu.
Nora vefat edince İngiltere'nin üzerine kara bulutlar çöktü. Az sonra yer sarsıntısı ve İngiltere'nin sonu geldi. Aşırı yağan yağmur ve aşırı sıcak bir güneş fırtına ve yer sarsıntısı ile ülke yok oldu
SON.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ AŞK (Bitti)
Science FictionYer ve gök birlikte hareket etse ve birlikte karar verseler herşeye , onların önünde aşk durabilir mi ? Peki ya sevdiklerini yok etmemek için kendinden vazgeçer misin ?