Arkadaşlar kitabı ikişer bölüm olarak yayınlamak zorundayım bu yüzden yavaş paylaşıyorum.Beğeni ve yorumlarınız artarsa hızlı yazmaya çalışırım
Delirecektim,bu nasıl olurdu ya Emirhan Aleynayla bara nasıl giderdi.Beynimde şimşekler çakıyordu.Havada olduğu gibi.Sabah ki güneş yok olmuş yerini kara bulutlar ve çakan şimşekler almıştı. Gökyüzüne göre hemen şuan fırtına başlayacaktı.
Emirhan bana dönüp "sende bizimle gelsene Nora " dedi. Şaşırmıştım ,Emirhan' a rezil olamazdım gururlu kız moduna girip " canım istemiyor size iyi eğlenceler " dedim.Halbuki ne kadar çok istiyordum gitmeyi ama bunu diyerek iyi yaptığımı düşünüyordum.Bu gece uzun olacaktı onu düşünmekten uyuyamayacaktım.Bu düşüncelerle evin yolunu tuttum.
Başım ağrıyordu mutfakta ağrı kesici aramaya başladım.Hiçbir yerde ağrı kesici yok .Zilin çalmasıyla ağrı kesici aramaya son verip kapıya yöneldim.Kapıyı açmamla soğuk rüzgarın yüzüme çarpması bir olmuştu.Soğuk iliklerime kadar işledi.Ablam da üşümüş olmalı ki tirtir titriyordu.Üzerinde ince bir badisi vardı.Ben hoş geldin demeden içeri girdi.Dişleri şakırdayarak "bu İngiltere'de yaşanmaz , sabah yanıyordum şimdi donacağım neredeyse" diye söylendi kendi kendine.
Hapşurmamla sessizlik bozuldu ve burnumu çekerek "ağrı kesici var mı abla ?" dedim.Grip olma aşamasındaydım.Ablam mutfağa yöneldi , benim için ağrı kesici arıyordu.Az sonra elinde başımın ağrısına son verecek haplarla geldi. Hapların olduğu poşeti uzatarak "bunlar işini görür "dedi.Tekrar mutfağa yöneldi , yemek yapacaktı.Aç karnımla hap yutamazdım bu yüzden yemek yemeliydim.Mutfağa gittim ve ablamla yemek hazırladık.
Akşam yemeğinin ardından ablam kitap okumaya başladı , yarın sınavım yoktu.Bu yüzden televizyon seyredecektim.Sıcak çikolatamı alıp televizyonun başına oturdum.Dizi vardı ona bakmaya başladım.Ne kadar dizi izlesemde aklım Emirhan Aleynadaydı.Emirhan' a hayrandım, türk olduğu halde bizimle okuyordu, İngilizcesi süperdi.
Canım sıkılıyordu , yapacak hiçbirşey yoktu .Ablamın yeni almış olduğu kitabı elime aldım.Ablam kitapları çok sever , internetten kitap alır hep.Kitaplarla tıklım tıklım dolu iki tane kitaplığı var .Elimdeki kitap dün geldi internetten.Üç tane almış, yazarları Kaobet nulms.
Böyle bir yazarda mı varmış.Aynı yazarın eserlerini okumayı da çok seviyor olmalı ablam.Aynı yazarın tüm eserlerini aldığına göre.Kitap okumayı ablam kadar çok sevmem. Can sıkıntı başladım okumaya , romandı.Aklım Emirhan' da iken nasıl anlayabilirdim ki kitabı.Başımın ağrısına gelince aldığım hap iyi gelmişti sıcak çikolatam da buna yardımcı oluyordu.Bütüm akşamı kitap okuyarak geçirdim.Daha sonra yatağımla buluştum.Aklım hala Emirhan da , o kızla ne yapıyor kim bilir.
Daha fazla takmayacaktım , uyumuşum.
Sabah kalktığımda güneş doğmuştu.Kalkıp perdeleri ve pencereleri açtım .Güneş odamı aydınlatıyor , içeri giren hava insanı ferahlatıyordu. Hemen lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım.Duş almayı düşünmedim. Altıma kısa toz pembe eteğimi , üzerine beyaz tişörtümü giydim ,ayakkabı olarak topuklu fazla abartılı olurdu.Ayağına babetlerimi geçirdim.Saçlarımı düzleştirmek için sandalyeye oturdum, makine ısınıyordu.Aklım hala Emirhandaydı.O kızla gitmemeliydi.
Saçlarımı düzleştirince makyaja geçtim.Hafif rimel ve kalem işimi görürdü.Hazırdım kahvaltıya indim.Ablam mutfakta gözükmüyordu.Masada not vardı , ablam bırakmıştır. Notta ;
"Acil işim çıktı , sen kahvaltını yap.Akşam işim uzayabilir anahtarını almayı unutma.Seni seviyorum ablan "
Kahvaltımı yaptım , Cazy henüz aramamıştı.Masayı topladım, bulaşıkları makine yerleştirdim.Daha vardı , lavaboya gidip dişlerimi fırçaladım.Salonu toparlamam gerekiyordu , biraz dağılmıştı.Telefonum çaldı arayan Cazy , meşgule attım. Beni sokağın başında bekliyordu onu söylemek için aradığını biliyordum.Çantamı ve anahtarımı alıp evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ AŞK (Bitti)
Science FictionYer ve gök birlikte hareket etse ve birlikte karar verseler herşeye , onların önünde aşk durabilir mi ? Peki ya sevdiklerini yok etmemek için kendinden vazgeçer misin ?