Bu bölüm kardeşim ve arkadaşımdan iyi okumalar
Marcony benimle konuşmak istedi , birşey diyecekti . Ama saçma sapan konuşup işim var diye ayrıldı.Bu çocuk Emirhan' ı deli ediyor , kardeşi de beni.İnanamıyorum hala Espina ile dans ettiler .Ah Emirhan ah sevgilim olsaydın gösterirdim ben sana.Canım kahve istemişti oflayarak mutfağa gittim.Üzerimde pijemalarım vardı.Ablam hala eve gelmemişti.Cazy ise kafvaltısını bitirmeden evine gitti.Yani yanlızdım evde.Saçımı topuz yapmıştım duştan çıktıktan sonra , taramamışım.Topuz dağınık bir hal almıştı.Bugün evde kalıp ergenler gibi aşk acısı çekecektim.Kapının çalmasıyla kanepeden kalktım.Ablam gelmiştir kesin.Dünden beri eve gelmedi.
Kapıyı umursamadan açtım.Çok şaşırmıştım Emirhan' ı beklemiyordum.Akşam espina ile yaptığı danstan sonra ona çok kızmıştım."senin burda ne işin var."dedim."hoş buldum.sen nasılsın beni içeri alayacakmısın "dedi. Bu kadar umursamaz olmasına çok sinir oldum.Bu sırada kapıdan çekilim ve içeri girmesini sağladım ama gerçkten çok sinir olmuştum.
Tam kapıyı kapatacakken şimşek çaktığını gördüm yine tuhaf birgün diye geçirdim içimden.Kapıyı kapatıp içeri girdim salondaki koltuklardan birine oturmuş beni izliyordu.Neden burda olduğunu sormak istedim ama onun konuşmaya başlamasını bekledim.Sanki düşüncelerimi okumuş gibi"Neden partiden erken ayrıldın"dedi."sen espina ile dans ediyordun bende seni kıskandım diyemedim "canım sıkıldı geldim" dedim.Kaşlarını çatmış bir şekilde "hiç yoktan haber verebilirdin canım"dedi.Canım demesi ne kadar hoşuma gitsede sinirim hala geçmemişti ve sakin olmaya çalışarak "Bilmem acele ile çıktığım için aklıma gelmedi."dedim şu anda yalan söylüyordum ve hiç rahat değildim.Ayağa kalktı ve benim yanıma oturdu.Elimi tuttu çok mutluydum resmen beni umursuyordu.Gözlerimin içine bakıyordu ve "bir sorun var anlat Nora" dedi.O an içimdeki tüm nefreti kusmak istedim.Elimi çektim elinden ve "Espina ile çok iyiydiniz şimdi niye buraya geldin ? Onun yanına gidebilirdin"dedim sesimde kıskançlık vardı.
Suratına çarpık bir gülümseme gelmişti , sırıtarak "kıskandın yani" dedi gözlerimin içine bakıyordu.Onu kıskandığımı anlamıştı.Cevap vermecektim dişlerimi istemsiz sıkıyordum.Bana yaklaşıp yanağımdan öptükten sonra "umrumda mı sanıyorsun o kız , Marcony masaya gelince deli oldum o kadar" dedi.Çok mutluydum aslında şuanda ona trip atıyor olmasaydım.Güzel bir film izleyebilirdik yada güzel bir yere gidip eğlenebilirdik başbaşa zaman geçirebilirdik.Cevap bekliyordu , cevap vermeyecektim o kızla dans edemezdi.Elini saçıma getirdi.Parmakları sadece saçıma dokunsada tüm vücudum uyuşmuştu , saatlerce durabilirdim böyle.Sonra eli yavaşca tokama gitti.Narince tokamı çıkardı , saçlarımın arasına soktu parmaklarını.Şampuanım salonu kaplamıştı.Konuşmuyorduk , elini saçlarımın arasından çekti.Ne yani bu kadar kısamı olacaktı.Kendini affedilmiş mi hissediyordu acaba.Affetmedim işte.Gözlerim istemsiz olarak ona baktı oda bakıyordu.Onun gözlerinde kaybolmak vardı ama affetmediği sansın diye hemen önüme döndüm.
Kolunu omzuma koydu , beni kendine çekip göğsüne yasladı.Saçımı öptü.Bu davranışlarına ses çıkarmamam basit kızmışım gibi gösteriyordu beni.Kolunun altından kurtulup koltuğa dayandım. Bana öyle bakması yok mu ,beni deli ediyor ve affetmeye zorluyor.Elinin tersiyle yanağımı okşuyordu , rahat durmuyor ki arkadaş gelde engel ol.Nasıl olacağım ki bende onu istiyordum aslında ama basit kızlardan değildim.Bana baktığını ona bakmasamda anlayabiliyordum .Gülümseyerek "barışmadık mı hala ?" dedi.Sesi çok yumuşak sakin anlayışlı bir yandanda alaycı bir şekilde çıkıyordu.Çok güçlü bir kızdım kolay ağlamazdım ama bu çocuk bana her ne yapıyorsa gücüm gidiyordu.Ona döndüm ve gözlerim gözleriyle buluştu "hayır affetmedim"dedim.Ben ne demiştim böyle ahh kahretsin ya kendime hakim olamıyordum ki tamamen dengelerim alt üst olmuştu.
Telefonuna geri döndü ve bir şarkı açtı.Farklı bir müzikti , ingilizce değildi .Türkçe dersinden öğrendiğim kadarıyla bu şarkı türkçe.Dans ediliyor galiba sakin bir şarkı.Telefonu masaya koydu ve elimden tutarak beni ayağa kaldırdı.İsteyerek veya istemeyerek bilmiyorum ayağa kalktım .Ellerimi kendi omuzuna koydu , ellerini belime getirdi nazikçe.Aramızda bir adım kadar mesafe vardı.Konuşmuyordu ama parfümünü duyabiliyordum.Hafifçe başımı kaldırdım bana bakıyordu.Gözlerimi kaçırdım eğer bakmaya devam edersem gözlerinde kaybolacaktım çünkü.Bir elini belimden çekti.Çenemden tuttu ve ona bakmamı sağladı.
Göz gözeydik yavaş yavaş kayboluyordum gözlerinde.Öyle bakıyordu ki aşık olmaya insanı aşık edebilecek yetkideydi.Elini çenemden çekti , yanağımdaydı eli şimdi de.Öyle sıcaktı ki öyle masum duruyordu ki karşımda akşam beni ağlatan o değildi sanki.Bana doğru biraz eğildi .Dudaklarıma kaydı gözleri.Ne bu şimdi bir de öpecekmiydi .Yavaşca dudaklarıma dokundu.Değişik bir tadı vardı.Elinin biri belimde diğeri ose ensemdeydi sanki bırakmak istiyormuşumda bırakmıyormuş gibi dudaklarımı bastırmama sebep oluyordu.
Akşam Espina ile şimdi benimle derdi ne bilmiyorum gerçekten ama kapılmamak imkansız.Tamam başta ben öpmeye başlamasamda şimdi bende onu istiyordum.Elim yavaş yavaş ensesine giderken kontrolü iyice kaybetmiştim.Kendime engel olamıyordum.O olmassa olmazım olmuştu biranda.
Bu an hiç bitmemeliydi ilk defa birine böyle derin hisler hissediyordum.Benim olmasını istedim. Sevgilim.Herşeyim.Değer verdiğim.Bana delilikler yaptıran.Zil çalıyordu , açmayacaktım kimse sonra gelsin.Hala dudaklarındaydım kahretsin ya zil hala çalıyordu.Dudaklarından zord olsa ayrıldım ve gülerek "açmam lazım bunu" dedim ve kapıya yöneldim.
Of bu gelen kimse şuan onu öldürebilirdim.Kapıyı açtım, ablam.Yorgundu gözleri uykusuz kaldığını söylüyordu.Kapıyı açmamla içeri sıcak ve kavurucu bir hava girmişti ve yüzümün sıcaktan yandığını hissettim.Ablam birşey demeden içeri girdi.Emirhan' a meraba dedikten sonra kendini Emirhan' ın karşısındaki koltuğa bıraktı.Tekli olan koltuğa oturarak "birşeyler hazırlamamı istermisin abla ?"dedim.Hayır der gibi başını sağa sola salladı.Terlemişti biraz yanaklarında pembelik vardı.Elinin tersiyle alnını silerek "su kaynakları tükeniyor çok sıcak böyle devam ederse İngiltere çölden farksız olacak" dedi ve devam etti "üstelik sürekli değişen hava bitkilere zarar veriyor nolacak böyle bilmiyorum" Koltuktan kalktı ve merdivenlerden çıkarken "ben biraz kestireceğim bakın keyfinize" .
Emirhan' la birbirimize bakıp gülümsedikten sonra Emirhan eliyle kanepeye vurdu.Gidip yanına oturdum çok mutluydum dünyanın yok olması umrumda da değildi.Beni kolunun altına aldı göğsüne yaslanıyordum.Kalbi çok hızlı atıyordu.
Onu çok seviyordum bir daha kimseyi sevmeyecek kadar çok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ AŞK (Bitti)
Science FictionYer ve gök birlikte hareket etse ve birlikte karar verseler herşeye , onların önünde aşk durabilir mi ? Peki ya sevdiklerini yok etmemek için kendinden vazgeçer misin ?