- Ti-am spus deja, sunt aici sa te ajut. Nu stiu mai multe decat tine despre aceasta misiune, Conducerea nu mi-a spus decat ca ceva intunecat si strain de noi s-a nascut in aceasta lume, iar rolul nostru e sa-l gasim si sa-l ucidem.
Privirea lui Mark se intuneca si stransoarea ii slabi. Stia mai mult de atat, stia ce va urma. Vazuse, motiv pentru care se afla aici, gata sa se arunce intr-o misiune ce aducea mai mult cu sinuciderea; urma o perioada grea pentru omenire, poate cea mai grea care fusese vreodata. Cladirile incendiate, abandonate si jumatate daramate, nesiguranta si ura din ochii celor ce aveau sa supravietuiasca primului val, neputinta mintii umane de a intelege, a vazut murdaria, tradarea si lupta fratilor cu fratii pana la o anihilare completa. In acest caz sufletele lor ar lumina slab, ar fi zdrentuite si mici, ceea ce nu ar putea intretine viata in lumea lor pentru prea multa vreme. Amestecul dintre tehnologie si magie era solicitant pentru Superiori.
Impartit in 10 Districte, regatul lor se micsorase simtitor in ultimele cateva sute de ani, totul din cauza sufletelor. Cand au trimis visele oamenilor, nu se asteptau sa evolueze atat de rapid. Le-au dat tehnologie si capacitatea de a intelege cum aceasta functioneaza, dar au fost surprinsi de o explozie tehnologica in urma cu doua-trei sute de ani.
Sufletele umane erau motorul lumii lor, dar tehnologia le manca incet din ele. Contactul intre oameni ajunsese aproape zero, nu mai evoluau, nu se mai bucurau, nu cresteau. Nimic nu era asa cum trebuia sa fie. Acum, intr-o lume si asa dezechilibrata si saraca, se nascuse un real pericol pentru toate lumile. Primise autorizarea sa il ia pe Luke si sa adune o armata, daca totul s-ar rezuma la asta. Aveau voie sa adune oameni, Superiori, Vampiri, pana si Zane. Toti traiau in lumi dependente de oameni, dar exista un conflict intre ei. Acum era momentul armistitiului si mobilizarii de forte.
Mark inca simtea fiori cand isi amintea visul; stia ca raul vine sub forma unei femei, dar tot ce isi aducea aminte erau ochii ei negri in totalitate si rautatea pe care o emana. Si ea venise aici pentru o armata. Una de suflete, cu care sa cucereasca toate lumile si apoi intreg universul.
Nu putea imparti aceste lucruri cu Luke inca, trebuia sa afle singur ce pericol ii asteapta.
- Ce grad ai? Il auzi pe Luke intreband.
- Zero.Ochii tanarului se marira a surpriza. Crezuse ca misiunea asta avea doar rolul de a-l tine de parte de District, dar daca au trimis un Zero T sa aiba grija de el si sa il ajute, insemna ca era important. Sau poate il considerau periculos, sau ambele. Daca era un Zero, de ce nu avea detalii? Luke a decis sa nu aiba incredere in el inca, nu stia care e scopul lui dar avea de gand sa afle.
-Bine, Zero. De unde incepem?
-Mark, nu Zero, raspunse usor iritat. Incepem cu stirile, internetul, ziarele locale. Tu alegi.
Neincrezator, Luke pufni:
-Si ce ar trebui sa cautam? Rau dezlantuit in Alabama. Mortii se ridica in Kansas?-Ar fi frumos sa fie atat de usor, dar nu. Raul are o afinitate pentru evenimentele meteo dramatice, furtuni, tornade, grindina uriasa, genul asta de lucruri. Sunt destul de sigur ca are efect si asupra oamenilor, poate vom gasi o rata mai mare de violenta undeva in lume...
-Am eu o idee, toate nenorocitele de zone de razboi. Ce zici de asta?
Enervat la culme de atitudinea noului sau tovaras, Luke simtea nevoia sa il sugrume cu mainile goale. Vor avea de investigat toate ploile mai puternice si fiecare jaf? Simti cum Stralucirea se lupta sa preia controlul, fapt care il deranja si mai tare. Primise o suta de puncte pentru intensitatea stralucirii, suficient pentru trei sau patru superiori. Cu toate astea, nu a dezvoltat niciodata vreo putere speciala. Si-ar fi dorit sa fie un T si sa fuga inainte sa fie tatuat. Pentru ca nu isi cunostea parintii, habar nu avea la ce sa se astepte. Probabil la nimic, avand in vedere ca puterile se manifesta la maxim un an de la nastere.
CITEȘTI
Zeul Blestemat
FantasyInainte ca oamenii sa evolueze, lumea Vechilor Zei s-a schimbat. Atunci cand a fost infiintata Conducerea, a aparut o noua ordine a lucrurilor. Chiar daca au reorganizat intreg universul, lumea a mers mai departe si au fost dati uitarii. Candva, s...