DOĞUM GÜNÜ PARTİSİ

407 23 0
                                    

Bugün Tuğçeyle okula gitmeyip parti için alışveriş yapmaya karar verdik. Hediyelerimizi alıp giyecek birşeyler de alacaktık. Üstümüze rahat birşeyler giyip alışveriş merkezine doğru yola çıktık. Hediyelik eşya mağazasına girdiğimizde hediye bakmaya başlamıştık. Tuğçenin hediyesi hazırdı ama ben ne alacaktım bilmiyordum bu yüzdende Tuğçe bana yardım ediyordu. Volkan için klasik bir saat aldım. Volkan klasik şeyleri çok severdi bu da işimizi birazda olsa kolaylaştırmıştı. Hemen gidip kıyafet denemeye başladık ama istediğim gibi birşey bulamıyordum. Tuğçe bordo çok tatlı kabarık bir elbise almıştı. Bende sonunda aradığım şeyi buldum üstü beyaz altı pudra bir elbise aldım. Alışverişi bitirip eve gitmiştik. Volkan hazırlıklar yüzünden dün okula gitmemişti bu durum Tuğçe de biraz panik yapmıştı. Bu yüzden bugünde sürekli Volkanı arıyordu.

》Volkan bugün okuldaymış.

> Öylemi.

》Evet. Sencede çok saçma değilmi. Dün okula gitmeyip bugün gitmesi.

> Evet biraz tuhaf. Ama bugün tüm hazırlıklar bitmiştir ondan gitmiştir okulada bu kadar takma bence biraz rahat bırak çocuğu.

Dedim ve sırıttım. Telefonumun sesiyle telefonuma baktım ve bilinmeyen numara olduğunu görünce Tuğçeye baktım.

》Bilinmeyen numara.

> Açsana.

》Tamam.

Deyip açtım.

》Alo.

> Benim Aras.

Aras aramıştı numaramı nereden almıştı acaba. Niye aramıştı ki.

》Efendim Aras.

Tuğçe bir bakış attıktan sonra yanima koştu.

●Hoparlöre al.

Hoparlöre aldım.

> Şey ben bugün okula gelmedin de sadece merak etmiştim bir şey olmadı demi.

》Yo hayır. Birşey olmadı. Sadece Volkanın doğum günü partisi varda onun için hazırlık yapıyorduk bu yüzden de okula gelmedik.

Ahh ona hesap mı vermiştim ben.

● Onuda davet et hadii.

》Saçmalama Tuğçe.

● Ya niye.

》Aras sende gelsene.

> Volkan davet etmişti ama sen istiyorsan gelirim.

》Tamam o zaman geliyorsun.

> Saat sekizde seni alırım.

Israr etmeden tamam deyip telefonu kapattım.Tuğçeye döndüm.

》Volkan davet etmiş canım zaten.

> Öylemi hiç haberim yok.

Yüzündeki tavırda bir pislik vardı.

》Sizin planınız demi.

> Şey benim içeride işim var gelirim bizraz sonra.

》Çok gıcıksın.
Diye arkasından bağırdım.

Saat yedi buçuk yarım saat sonra Aras gelecekti o yeşil gözler beni almak için gelecekti. Saçımı son bir kez daha düzleştirip makyajıma geçtim. Fondoten, pudra, rimel ve koyu bordo bir ruj sürdüm. Telefonumun sesiyle makyajımı bitirdim.

》Alo.

> Aşşağıda bekliyorum.

》Hemen geliyorum.

Aşk İhaneti Affeder Mi? #WATTYS 2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin