Gözlerimi açtığımda yüzümde tebessüm oluştu. Dün hayatımın en güzel günlerinden biriydi bana çıkma teklifi etmişti. Telefonumun ısrarla çalma sesiyle düşüncelerimden ayrıldım. Arayan Tuğçeydi.
●Alo.
> Efendim Tuğçem.
● Nerdesin kızım kaç gündür yüzüme baktığın yok. Aras seni benden aldı mı? Yoksa.
> Saçmalama Tuğçe biz seninle dostuz en iyi arkadaşız bu yüzden de asla bir daha bu cümleyi kurma lütfen. Ben seni çok seviyorum canım benim.
● Şakasına dedim canımın içi. Aslında bugün hafta sonu olduğu için ne zamandır gitmediğimiz mekana gidelim mi? Diyecektim.
> Olur tatlım neden olmasın ki bende özledim zaten oraya gitmeyi.
● Oldu o zaman saat kaçta?
> Bir fikrim var. Siz şimdi ne giyecekseniz bana gelin benim buradan gidelim kulübe.
● Süper fikir anlaştık o zaman.
> Tamam şimdi ben Yağmuru da arayacağım sen gel hadi.
●Tamam bebeğim.
Telefonu kapatıp hemen Yağmuru aramaya başladım.
>Alo.
>>Efendim Dilara.
> Tatlım bizim mekana uzun zamandır gitmiyoruz Tuğçeyle oraya gidelim diye kararlaştırdık.
>> Süper uzun zamandır gitmiyoruz zaten.
> Tamam o zaman giyeceğin kıyafetleri al doğru bize gel buradan gideriz.
>> Tamam hemen geliyorum bebişim.
Telefonu kapattım. Bizim mekan dediğimiz bir kulüptü oraya her zaman giderdik. İlk Tuğçeyle keşfetmiştik burayı. Hem bizim aile dostu işletiyormuş orayı ben tanımıyorum ama babamla yakın dostlarmış. Yeniden telefona sarıldım bu sefer Arası arıyacaktım.
》Alo prensesim günaydın.
> Günaydın Aras.
》Çok özledim seni. Biryerlere gidelim mi?
Aslında ben kulübe gideceğimizi söylemiyecektim ama Arası çok özlerdim.
> Aslında biz bugün kulübe gitmeyi planlıyorduk kızlarla sende gelsene lütfen.
》Seni oralara yalnız göndermem zaten. Ben sana biryerlere gidelim demesem hiç demiyecektin heralde.
> Kızlarla gidecektik zaten.
》Kusura bakma canım ama böyle yerlere artık bensiz gidemezsin. Böyle güzel bir sevgilim varken olmaz yani.
> Ya Aras. Tamam işte sende geliyorsun zaten biz iki saate yada üç saate kadar hazırlanmış oluruz.
》 Tamam prensesim o zaman seni almaya gelirim.
> Tamam görüşürüz.
Arasla konuşurken ister istemez yüzümde tebessüm oluşuyordu. Onunla çok mutluyum. Kapı çaldı gelenler Yağmur ve Tuğçeydi.
> Gelin hadi. Size birşey diyeceğim ama kızmayın.
● De kuzum niye kızalim ki.
> Arasta geliyor. Biliyorum sizle kız kıza bir kulüp yapalım dediniz ama ben Arası da çağırdım ama ne yapayım iki gün onsuz nasıl geçecek ki.
● Şey aslında ben de Volkanı çağırmıştım.
Kahkaha attıktan sonra Yağmura döndüm.
> Sen kimi çağardın Yağmurcum.
>> O zaman bende Batuyu çağırayım ne yapayım baska çağre yok sap sap durmaktan daha iyidir.
Hafif kıkırdadım. Üstlerimizi giydik sıra saç ve makyaja geçmişti. Birbirimizin saçını yaptıktan sonra üçümüzde hazırdık. Biraz sonra zaten Arasgil gelecekti. Tuğçe ve benim elbisem mini ve çok tatlıydı ama Yağmurun elbisesinin göğüs detaylari biraz abartı gibi duruyordu. Kapı zilinin çalmasıyla birlikte üçümüzde zıplayarak ayağa kalktık.
Aras benim belimden tuttu ve sarıldı.
》Selam prensesim. Bugün yine çok güzelsin.
> Teşekkürler.
》Bitanem gecenin en guzel kızıyla birlikte oraya gideceğim için gerçekten çok mutluyum.
> Sende o güzel yeşil gözlerini kapatırmısın lütfen seni kıskanmak istemiyorum. Sana kahverengi lens alsak olmaz mı? Hem o gamzeleride yok etmemiz lazım.
● Birbirinize iltifat etmeniz bittiyse artık gidelim mi lütfen?
Arasla ben mahcup bir şekilde gülümsedik. Bu Yağmuru gerçekten öldürücem ne güzel konuşuyorduk niye böldü ki konuşmamızı. Ben Arasın Tuğçe Volkanın Yağmurda Batunun arabasina bindi ve yola çıktık.
》Sen gerçekten benim gamzemi ve gozlerimi çok mu seviyorsun?
> Ne var bunda? Tabi ki seviyorum ben seni seviyorum ya. Gülümsedim.
》O kahverengi gozlerin o kadar ilgimi çekti ki vuruldum gözlerine Dilara. Hele o güzel gülümsemende çıkan o gamzelerin varya Batudan kıskandım seni bu güzel gamzeler niye benim karşımda çıkmıyor diye. Belki de bu yüzden Batudan nefret ettim çünkü ilk kez o gamzeleri okula ilk geldiğim gün Batuyla konuşurken gördüm. O kadar sinirlendim ki. Seni çok seviyorum o büyüleyici benliğinle beni kendine bağladın sen.
> O gamzeleri senden başkası görebilir ama kimse senin baktığın gibi bakmaz o gamzelere tıpkı benim sana baktığım gibi senin de bana aynı şekilde bakman beni çok mutlu ediyor.
Arasa gideceğimiz yerin adını söylediğimde şaşırmış bir şekilde bana baktı.
》Babam orayı devraldı benim işletmem için.
> Çok sevindim. O zaman senin mekana gidiyoruz.
》Evet.
Gülümsedik. Kulübün önüne geldik ve içeri girdik kendimize bir masa bulup mekanin sahibinin Aras olduğunu bizimkilerede söyledim. Biraz şaşırdılar ama sevindiler sonuçta artık tanıdık biryerdi. Birşeyler içtikten sonra Arasla dans etmeye başladım. Tekrar masaya geçtik. Aras bize icecek birşeyler almaya gitti. Yan masadan biri kalkıp yanima oturdu. Diğerleri dans ettikleri için masada tektim.
》》Selam güzelim erkek arkadaşın sanırım terk etti.
> Ne terk etmesi be ne diyorsun sen defol burdan.
》》 Tamam kızma hemen önce bir tanışalım.
> Sana defol dedim anladın mi beni.
Ayağa kalktım ve tam oradan uzaklaşıcakken o pislik beni kolumdan tutup çekti.》》 Niye bu kadar inat ettin anlamadım.
> Sevgilim gelirse kötü olur o yüzden çek şu elini. Kolumu çekştirmem ve onu iteklemem hiç bir işe yaramıyordu aksine beni kendine daha çok çekip kolumu daha beter sıkıyordu.
Bırak kolumu.
Aras geldi ve beni kendine doğru çekti. Aras kimseyi dinlemeden adama bir tane yumruk attı. Volkan ve Batu da olayi anlamadan adama vurmaya başladılar. Arası kendime çekip yeter dedim. Lütfen.》Bu pisliği dışarı atın hemen.
Herkez bize bakıyordu. Ben de şaşırmış bir şekilde Arasa bakıyordum.》O pislik sana birşey yapmadı demi.
> Hayır yapmadı.
Aras kolumdan tutup beni çıkışa doğru çekiştirmeye başladı. Ne olduğunu anlamadan arabaya bindirip sinirli bir şekilde beni evime bıraktı. Tek bir kelime bile edememiştim. Gecemiz berbat olmuştu.Ağlayarak odama çıktım yol boyunca tuttuğum gözyaşlarımı silmeden bıraktım. Yatağa uzandım üstümü bile çıkarmadan öylece yatağa yattım ve ağladım. Yastığım ıslanmıştı buna normalde sinir olurdum ama buna bile aldırmadım gözlerimi kapattım ve uykumun birazda olsa bu geceyi unutturmasına izin verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk İhaneti Affeder Mi? #WATTYS 2019
ChickLitDilara gerçek aşkı bulduğunu sanırken aslında aşkı geçmişinde gizliymiş. Hayat önümüze engeller koyar peki bu engelleri hayat değil de çok yakınımızda ki kişiler koyduysa. Geçmişin tozlu bulutları arasında dolanan kehribar gözler birgün tekrar karşı...