Bölüm 15

202 19 0
                                    

Sabah kulağımda ki çınlamayla uyandım. Biraz yatakta gözlerimi tavana diktikten sonra doğruca banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp üstümü giymek için dolaba yöneldim. Beyaz bustiyer şort ve üstüme aldığım şal tarzı şeyle aynadaki görünüşüme baktım. Hemen gidip maşayla saçlarımı su dalgası yapıp makyajımı da tamamladım. Evden çıkmadan sofradaki kahvaltıdan ayakta atıştırdım. Dışarı çıktığımda Aras beni kapıda bekliyordu.

》Günaydın.

> Günaydın.

Arabanın kapısını açıp geçmem için işaret etti.

> Ne zaman geldin?

》Biraz önce. Hep bu saatte çıkıyorsun evden.

> Evet.

Okula gidene kadar hic konusmadık. Sınıfa çıktığımda Berki görmemle şok geçirdim. Eli yüzü hep yaraydı. Tuğçenin yanina oturdum ve sessizce Berke ne olduğunu sordum. Tuğçede Arasın dövdüğünü söyleyince ayağa fırladım ve okulun bahçesinde bıraktığım Arasın yanina koştum.

>Sen mi yaptın?

》Neyi?

> Onu sen mi dövdün?

》Evet dövdüm.

> Neden?

》Çünkü senin çevrende olması bile beni rahatsız ederken sana dokunması beni deli etti.

> Aras beni sırtımdan dürttü sadece bu tamam bende sinir oluyorum ama bunu şiddetle çözemzessin.

》Çözerim Dilara o bu okuldan gidene kadarda devam edicem.

> Aras saçmalama.

Zilin çalmasıyla konuşmamız yarıda kaldı okula girdik ve sınıfa çıktık. Bende tam Tuğçenin yanina doğru geçecekken Arasın elimden tutup beni kendi sırasına çekince onun yanina oturdum.

》Sen niye bu kadar kısa giyindin? Heryerini açmışsın. Zaten başımızda bir bela var.

> Aras ne saçmalıyorsun? Lütfen kes artık şunu.

》Neyi Dilara?

Masadan kalktım ve arkada bos bir sıraya oturdum. Kafamı sıraya koymamla birlikte yanima birinin oturdugunu hissettim. Kafami kaldırdığımda Berki yanımda görünce şok oldum.

> Gitsene yanımdan be.

● Neden sevgilin mi kızar yoksa?

> Git başımdan!

Arasın bize döndüğü zamanki yüz ifadesi çok korkutucuydu. Aras hocanin var oldugunu bile aldırmayıp yanimıza geldi.

》Sen niye bu sirada oturuyorsun lan.

● İstediğim sırada otururum bir sakinca mı var?

Hocanın ne oluyor orda sesine bile aldırmadılar.

》Defol kendi sırana geç!

● Sakin ol şampiyon. Yanlız bana sökmez bu tavırların.

Arasın Berke yumruk atmasıyla hoca daha da sinirlenmisti ve bütün sınıfta ayaklanmıştı. Solugu müdürün odasında aldılar tabi normal olarak bende.

☆ Bana hâlâ bir açıklama borçlusunuz çocuklar.

Müdürün sesiyle üçümüz de yere bakan baslarımızı ona çevirdik. Tam o sırada Aras konusmaya başladı.

》Bakın hocam bunu derste yapmak istemezdim ama beni mecbur bıraktı.

▪ Benmi seni mecbur bıraktım? Hocam yalan söylüyor gelip durduk yere yumruk attı zaten geldiğimden beri rahat bırakmıyor.

Aşk İhaneti Affeder Mi? #WATTYS 2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin