~ Oo Dilara bu ne hazırlık böyle.
》Dün Selim bana çok güzel şeyler hazırlamış bende ona böyle bir tepsi yaptım daha uyanmamıştır hem uyandırıyım hemde kahvaltı yapsın dedim.
Tam tepsiyi elime aldım dışarı çıkacaktım ki Tuğçe'nin dur demesiyle ona döndüm.
》Noldu sistam?
~ Bana da mı kahvaltı hazırladın?
》Evet.
~ Senin elinden kahvaltı yapmayalı uzun zaman oldu ve hâlâ büyüleyici görünüyor.
》Afiyet olsun sistam.
~ Dur.
》Yine ne var?
~ Sen pijamayla mı gideceksin?
》Unuttum. Gitsem de ne değişecek ki Selim beni kaç kere pijamalı gördü.
~ Olsun romantik birşey yapıyorsan tam yap.
》Tuğçe, Selim benim sadece arkadaşım. Ben Aras'ı seviyorum. Dün her ne kadar saçmalasa da.
~ Sistam bak moralini bozmak istemem ama...
》Bozma Tuğçe o zaman hadi ben üstümü değiştirmeye gidiyorum.
Üstümü değiştirip tepsiyi de alarak evden çıktım. Selim'in kapısına da aynı onun yaptığı gibi sert vurdum ama ayağımla çünkü elimde tepsi var.
>> Geldim.
İçeriden Selim'in sesini duyunca kapıya vurmayı bıraktım en azından düşünceliyim.
》Günaydın.
>> Sanada.
Karşımda saçları dağınık yarı çıplak bir Selim vardı. Oldukça da halsiz görünüyor. Gözlerimi yere eğip konuşmaya başladım.
》Müsait değilsin herhalde.
>> Müsaitim de biraz hastayım.
》Çok geçmiş olsun. Şimdi önümden çekil de şu tepsiyi mutfağa bırakayım.
>> Neden bana bakmıyorsun.
》Tişörtünü giyersen bakmamam için bir neden olmayacak.
>> Kusura bakma yeni uyandım da.
Selim üstüne tişört giymeye gittiğinde bende elimdeki tepsiyi mutfağa bıraktım.
>> Sen mi hazırladın? Hemde bu saatte.
》Evet. Hep sen mi bana hazırlayacaksın.
Selim öksürüklere boğulduğunda onu hemen sandalyeye oturup alnına elimi koyup ateşine baktım.
>> Napıyorsun?
》Ateşin var senin.
>> Geçer şimdi.
》İlk önce güzelce şu portakal suyunu iç C vitamini olsun.
Zorla içirdiğim portakal suyundan sonra emirlerimi yağdırdım.
》Bugün okula gitmek yok iyice yatıp dinleniyorsun. Hemen çık yukarı soğuk bir duş al ardından gel çorbanı iç.
>> Ne çorbası?
》Sen duştayken yapacağım çorbayı.
>> Ben her gün hasta mı olsam acaba?
》Çok konuşmasan mı acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk İhaneti Affeder Mi? #WATTYS 2019
Romanzi rosa / ChickLitDilara gerçek aşkı bulduğunu sanırken aslında aşkı geçmişinde gizliymiş. Hayat önümüze engeller koyar peki bu engelleri hayat değil de çok yakınımızda ki kişiler koyduysa. Geçmişin tozlu bulutları arasında dolanan kehribar gözler birgün tekrar karşı...