Aradan bir hafta geçmişti kedicikle çok iyi anlaşmıştık. Çalan telefon zilimle birlikte yatağıma veda ettim. Arayan belli değildi.
》Alo kimsiniz?
> Benim kim olduğumu bırak.
Gelen erkek sesiydi bir anlam vermeden dinlemeye başladım.
> Aldatılmak nasıl bir duygu Dilara? Sevgilinin yakın arkadaşınla olması nasıl bir duygu dur tahmin ediyor bilmiyordun demi. Ah Dilara senin yerinde olmak istemezdim.
》Aras öyle birşey yapmaz hele arkadaşlarım o yüzden saçmalama.
> Kanıt mı istiyorsun al sana kanıt. Aras Yağmurdan nefret ettiğini söyledi demi sana ah Dilara çok safsın peki birşey sorucam. Madem Aras Yağmurdan nefret ediyor peki neden o zaman Yağmurla buluştu.
》Saçmalıyorsun Aras evde beni bekliyor onunla buluşması imkansız.
Ne saçmalıyor bu adam?
> Adresi mesaj olarak gönderdim gidersen görürsün.
Dedikten sonra telefonu yüzüme kapattı. Bu olamaz ne saçmaladı o öyle? Aras ve Yağmur saçmalık. Sırf o adamın inadına oraya gitmeye karar verdim. Attığı konum bizim herzaman ki buluştuğumuz kafeydi eve de çok yakın oraya uğrayıp Arasa gitmek mantıklı. Arabayla gittiğim kafenin önünden içeriy
net olarak görmediğim için içeri girdim ve şok olarak arabaya koştum. Şimdi siz içerde ne olduğunu soracaksınız hemen anlatayım. Yağmur Arası öpüyordu ki Aras beni gördü Yağmuru yitip bana geldiği sıra bende arabaya koşup hızlıca ordan uzaklaştım. Allah kahretsin haklıymış ama bu nasıl olur neden? Niye beni kandırdı madem beni sevmiyordu niye benimle sevgili oldu ki. Arabanın hız ivmesini ağlamaktan göremiyorum bile. Nefesim daralıyor gözüm kararıyordu. Nasıl ha nasıl nasıl yaptı bunu bana? Eve gitmek yerine sahile gittim orda 4 saat geçirdikten sonra kendime bir söz verdim. Bundan sonra asla onun adını anmayacak ve asla onun için bir daha ağlamamaya söz verdim. Eve gittiğimde yıpraran ve ağlamaktan kan oturan gözlerime baktım. Umrumda değildi hiçbirşey.》Çakır nerdesin.
Sesimi duyan çakır ( kediciği verdiğim isim) hızla bana koştu. Çakırı çok seviyorum onu bana o pislik kazandırdı ama ben Çakır'a asla vazgeçmiycem. Eve annem ve babam da geldikten sonra onlara Fransa'ya gitmek istediğimi söyledim onlar çok şaşırsada ben inatçı olup kararımdan dönmedim. Akşam bavulumu toplayıp arabaya koyduktan sonra Tuğçe ve Volkan'ı sahil kenarına çağırdım.
》Selam.
> Selam balım naptın özlettin kendini Aras nerde.
》Tuğçe, Volkan ben gidiyorum.
> Nereye?
~Nereye?
》Fransa.
Tuğçe ağlamaya başlayınca onlara olanları anlattım benim gibi şaşırsalar da ne yapabilirim ki gözümle gördüm sonuçta.
》Amaaan hazır gitmeden son kez NUTELLA yiyelim mi.
~ Anlaşıldı baldız birşey isterde ben almaz mıyım.
》Saol eniştelerin bir tanesi.
Volkan yanımızdan ayrıldıktan sonra Tuğçe tekrar ağlamaya başladı.
》Tuğçe kendimi biraz uzaklaştırıcam sadece, temelli gitmiyorum merak etme hem düşünsene şimdi Parisi keşke sende gelebilsen.
> Ayy keşke ama seni çok özliycem gelirim arada çok yalnız kalamayız biliyorsun.
》Bilmemmi sistam.
~ NUTELLA lar geldi.
Volkan ın o değişik lisanıyla birlikte Tuğçeyle güldük. Tam 5 saatte Tuğçe ve Volkanla vakit geçirdikten sonra eve döndüm annem ve babamla da vedalaşıp uçağıma bindim. 3 saatlik uçuşta beni düşündüren bir gün önce mutlu olup bunun 24 saat içinde değişmesiydi.
Parisi bana iyi geleceğini biliyordum gidince ara diyen Tuğçe için resim çekip attım. Paris'te okuyacağım evet biliyorum yeni bir ülke ama Fransızca bildiğim için sorun olmamasını umuyorum. Babamın Fransada ki emlakçısı Hasan bey bana Eyfel manzaralı bir ev buldu. Küçük villamda herşey istediğim gibi olucaktı bunun için de hemen işe koyuldum. Parisin ünlü dekorasyoncusuyla görüşüp yarın evimi elden geçirmesi için konuştum. Ee işim bittiğinde hazır Paris gelmişken mağazalarıda talan etmemek olmaz. Sırf acımı unutturacak diye cadde üzerindeki tüm mağazaları gezdim hepsinden de en az bir parça birşey aldım. Aman Allahım yağmur. Yağmurun yağması Fransa ikliminde hiç şaşırtıcı değilmiş sürekli yağmur yağarmış. Çok yoruldum en iyisi otele gidip orada kalayım evet Otel dedim çünkü evde hiç eşya yoktu. Rasgele bir otele girip rezervasyon yaptırdıktan sonra odama çıkıp yatağa uzandım ve bugünün çok yorucu geçmesinden dolayı uyumaya başladım.
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Sevgili NUTELLA ailem inşallah bölümü seversiniz. Okuduktan sonra aşağıdaki küçük yıldızcığa dokunursanız size zahmet. Yeni bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk İhaneti Affeder Mi? #WATTYS 2019
Chick-LitDilara gerçek aşkı bulduğunu sanırken aslında aşkı geçmişinde gizliymiş. Hayat önümüze engeller koyar peki bu engelleri hayat değil de çok yakınımızda ki kişiler koyduysa. Geçmişin tozlu bulutları arasında dolanan kehribar gözler birgün tekrar karşı...