ARASDAN

114 8 0
                                    

ARAS: Allah kahretsin ya şu Yağmur yüzünden çektiğim bu kaçıncı olay. Dilara ah Dilara bir bekle bir anlatayım gerçi kız da haklı, haklı abi ben ne bekliyorum ki orda gördüğü manzaraya mı inanansın bana mı? nasıl bir açıklama yapacaktım kıza. Düşüncelerimden sıyrılıp mekanda sırıtarak oturan Yağmurun yanına döndüm.

》Sen kimsin lan? Benden ne istiyorsun allahın belası lan yetmedi mi yaptığın. İstemiyorum işte sevmiyorum seni anla artık anla.

> Sende beni anla o zaman yanında ben hariç kız görmek istemiyorum. Bunu sana kaç kere dedim.

》Lan ... Bak kızım benim peşimi bırak diye sana kaç kere diycem. Lan biraz gururlu ol.

Bağrışlarımız yüzünden kafedeki garsonlar bizi dışarı çıkarttıktan sonra bu sefer kızmama dışarıda devam ettim.

》Bunu da sen ayarladın demi bu sahneyi tahmin etmeliydim. Lan Burcu'ya yaptın aynı şeyleri. Ama Dilara benim için çok farklı anladın mı beni eğer senin yüzünden kötü olalım seni mahvederim. Lan hem sen nebiçim kızsın lan arkadaşındı o senin be benim için bi oğlan için sen arkadaşını sattın.

2 Sene Önce ARAS:

》Ya ağbi bırakmıyor peşimi ya. Ya bak kızım diyorum seni sevmiyorum olmaz bizden hem ben Burcuyla çıkıyorum kız dinlemiyor.

>> Bak oğlum bu kız seni harbi seviyor piskopat felan ama bence bi dene ha.

》Yakut! Bunun şakası bile berbat abi. Lan geçen gün Burcu'yu tuvalette sıkıştırmış kavga edeceklermiş.

>> Ohoo valla kardeşim kolay gelsin sana.

》Sağol Yakut ya çok yardımcı oldun.

● Aras bi benimle gelir misin?!

》Bişey mi oldu Burcu rengin atmış?

● Ya sen nasıl bir insansın ha? Sen bunu bana nasıl yaparsın? Ya madem Yağmur denen kızla birlikteydin niye benimle sevgili oldun? Ne birliktesi Burcu ne diyorsun sen?

Burcu telefonundaki resimleri gösterince şok oldum benim yatak odam yatakta yatan ben ve yanımda Yağmur. Ama nasıl hay ben böyle işin.

》Burcu yalan?

● Ne yalanı ya fotoğrafın var allahın cezası! Birdaha seni asla görmek istemiyorum.

Burcu o günden sonra okula gelmedi bir iki gün sonra öğrendim ki yurt dışına gitmiş okumaya sonrada birdaha yüzünü görmedim. Olayı da çözmem çok uzun zamanımı almadı meğer Yağmur hanım sabah erkenden gelmiş bizim hizmetliye ben Aras'ın arkadaşıyım deyip odama çıkmış ordada bizi çekmiş. Bu olaydan sonra okulumu değiştirdim ama ne fayda Yağmurda peşimi bırakmadı ve sonuç Burcudan daha çok sevdiğim birini Dilarayı kaybedecektim onun yüzünden.

▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤▪¤

Ertesi sabah Volkan sayesinde öğrendim ki Dilara geri dönüş yapmamak üzere Fransaya gitmiş. Ya allah kahretsin ben ben Dilarasız yaşayamam. Hemen Tuğrul'u arayıp Dilara'nın nereye gittiğini nerde kaldığını öğrenmesini istedim.

》Bak Tuğrul bulabilirsin demi.

> Oğlum 100 kere sordun hallederim dedim ya.

》Bak Tuğrul ben onsuz yaşayamam.

> Tamam oğlum bulucaz şimdi az sabret.

Hep o şizofrenin yüzünden bunlar hep. Beni Dilara'ya birşey oldu diye çağırıp beni tuzağa düşürdü. Ben nasıl inanabildim buna ya onun gibi bir insana nasıl inanabildim. 

> Yok abi hiçbir kayıt bulunamadı.

》Nasıl bulunamaz ya otel, ev, pansiyon hiç mi biryere kayıt yapmamış. Deliricem ya!

Telefonumun çalmasıyla içine düştüğüm duruma küfür etmeyi bırakıp ısrarla çalan telefonu açtım. Yabancı numara olmasına rağmen içimden bir umut ya Dilara ise diye cevap verdim.

》Alo....

Uzun bir sessizlikten sonra

> Ben Ahmet Selim...

Bu isim kulağa hiç yabancı gelmiyor dur bir saniye bu isim beni yine aramıştı.

》Sen kimsin benden ne istiyorsun? Bak allahın cezası istediğin oldu mu? Terk etti işte dilara beni. Rahatladın mı ? Gel lan valla şu an sana gününü göstermezsem adam değilim.

> Hop şampiyon sakin az yavaş gel. Önce bir zaferin tadını çıkartayım sonra hesaplaşıcaz.

》Bana bak....

Tam küfür edecekken telefonu yüzüme kapattı.

Şerefsiz bu kim lan. Lan tek tek gelin amk tek tek.

Aşk İhaneti Affeder Mi? #WATTYS 2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin