İlk Tanışma

1.2K 48 14
                                    

Sabah uyandığımda saatin 11:00 olduğunu fark ettim bugün cumartesi olduğu için sorun etmemiştim. Benim adım Dilara uykuyu seven biriyim. En yakın dostum Tuğçey ile birbirimizi çocukluktan beri tanırız ailelerimiz çok yakın arkadaşlar. Üç sene önce tanıştığım Yağmur'da benim en iyi arkadaşlarımdan biri olmuştu. Tuğçe yağmuru sevmese de benim için katlanıyordu. Neyse yataktan çıktım ve banyoya girip duş aldım sonrada kendime güzel bir şort ve üstüne tişört seçtim. Kızları aradım ve  hemen üçlü bir konferans yaptık.

》Kızlar buluşalımmı

> Tamam Dilara nerede buluşalım.

》Bizim yerde tabikide.

> Tamam

● Yarım saate buluşalım o zaman.

》Bana uyar

> Banada

● O zaman görüşürüz

》 Görüşürüz

Her zaman ki yerimiz bir kafe'idi herzaman orada buluşurduk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Her zaman ki yerimiz bir kafe'idi herzaman orada buluşurduk. Ortamı çok güzel olduğu için çok severdik bu kafeyi. Saçlarımı su dalgası şekline getirip evden çıktım. Kafe bize biraz uzaktı ama ben yinede yürüyerek gitmeyi tercih ediyordum. Telefonumun sesiyle biraz ürperdim. Arayan üç sene önce çıkmaya başladığımız Berkti. Berki gerçekten seviyormuydum bilmiyorum.

》Efendim Berk.

> Dilara ben ayrılmak istiyorum.

Cevabım sadece tamam olmuştu . İşte şimdi anladım onu sevmiyordum. Bu yüzdende hiç bir tepki vermeden kafeden içeri girdim. Kızlar çoktan gelmiş beni bekliyorlardı. Merakla durgun ve düşünceli yüzüme bakıyorlardı. Yanlarına gittim ve oturdum. Biraz önce Berkle olanları anlattım. Tuğçe tebessümle oh be kurtuldun şundan dedi. Yağmurda sen iyimisin peki dedi hemen Tuğçeyi susturarak.

》Evet çok iyiyim dedim.

Sanırım onu sevmiyorum sadece bu anı bekliyormuşum gibi geldi bana. Benim üzüldüğüm şey sadece ona üç yılımı vermem olmuştu.

> O zaman neşemizi bozmuyoruz ve üç yılın acısını çıkarıyoruz.

Bir ay sonra 18 yaşıma girecektim. Bunun için Tuğçe birsürü parti plânı yapmış ve ben hiçbirini beğenmemiştim. Birşeyler sipariş ettikten sonra biraz daha Berkten konuştuk. Sonra Tuğçenin sevgilisi Volkan'dan konuyu açtım. Gerçekten Tuğçe Volkan'ı çok seviyordu Volkan konusunu açınca yüzünde bir tebessüm oluyordu. Bir senedir çıkmalarına rağmen her aylarını kutluyorlardı. Berk olsa bu kadar abartmaya ne gerek var derdi. Volkan Tuğceyi gerçekten çok seviyordu ikisinin mutluluğu bana her şeye değerdi. Karşı masada oturan bizim yaşımızda olan oğlanlar bize bakıp duruyordu. Bu yüzden kızlara kalkalım diye işaret ettim.

Eve geldiğimde odama çıkıp kendimi yatağa bıraktım elime defte, kalem aldım ve kitabıma kaldığım yerden yazmaya başladım. Bir aşk hikayesi yazıyordum basit bir aşk hikayesi. Yazmayı bıraktığım da çoktan akşam olmuştu annem ve babam işten gelmiş akşam yemeği için hazırlanıyorlardı. Akşam yemeği için dışarı çıkacağımız için dolaptan kendime güzel bir etek seçecektim.
Tuğçe ve aileside bizimle yemeğe gelecekmiş bu yüzden kırmızı eteğimle beyaz badili takımımı giyecektim.

Saçlarımı düzleştirdim fondöten  rimel birazda ruj sürdükten sonra aşşağı indim babam koltukta oturmuş annemi bekliyordu bende babamın yanına oturdum ve beklemeye başladık on dakika sonra annemde aşağıya indi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımı düzleştirdim fondöten  rimel birazda ruj sürdükten sonra aşşağı indim babam koltukta oturmuş annemi bekliyordu bende babamın yanına oturdum ve beklemeye başladık on dakika sonra annemde aşağıya indi.

Restarona girdiğimizde Tuğçe ve ailesi oturdukları masadan el salladılar ve bizde onların yanına geçtik. Tuğçeyle yan yana oturduk ve yemekleri sipariş verdik. Tuğçeye hadi gel dedim annem nereye diye bir bakış attı lavaboya anlamın da göz işaretiyle gösterdim ve lavaboya gittik. Tuğçe ne oldu diye sordu bende sıkıldım iş konuşuyolar dedim. Tamam hadi bekletmeyelim masaya gidelim dedi ve çıktık. Tam o sırada biriyle omuz omuza çarpıştım. Kafamı kaldırdığımda yeşil gözlerini üzerime dikmiş biriyle karşılaştım.

》Ö.özür dilerim

> Önemli değil

Tuğçe şok olmuş bir biçimde bize bakıyordu. Masaya gittiğmizde yemekler yeni geliyordu. Eve geldiğimizde odama çıktım saat on ikiydi üstümü çıkarıp pijamalarımı giydim. Yatağa uzandığımda birşey aklıma takılmıştı o yeşil gözler.

Aşk İhaneti Affeder Mi? #WATTYS 2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin