Saçımın çekilmesiyle noluya ya diyerek gözümü yavaş yavaş açan ben gördüğüm manzarayla gülümsedim.
Bana bakıyordu hemen bu manzarayı Arasa da göstermek isteyerek resim çekip attım. Ve kedicikle oynamaya başladım. İsmini Aras ile birlikte düşünmek istediğim için henüz bunu dert etmiyordum. Kısa bir süre sonra Arasın görüntülü aramasıyla hemen saçımı felan düzeltip telefonu açtım.
》Günaydın prenses.
> Günaydın. Aras sen bana o kadar güzel bir hediye verdin ki ne kadar teşekkür etsem azdır.
》Ben bu manzarayı çok sevdim ya oraya mı gelsem canlı canlı görmüş olurum.
> Aras ya.
》Tamam tamam gelmiyorum. Ama bir saat sonra gelip seni alıcam. İtiraz da istemiyorum.
> Tamam o zaman kediciğin ismine de karar veririz.
》Daha isim vermedin mi ona?
> Hayır birlikte belirleyelim istedim.
》Tamam prenses hadi acele et o zaman gelip alırım seni.
Telefonu kapatıp kediciği yatakta bırakarak giyinmek için dolabımdan rasgele bir parça alıp banyoya girdim. Yarım saat sonra hazırlanmam bitmişti kalan yarım saatte de kedicikle oynayıp Arasın dogum günümde hediye ettiği resimlerimin çizilmiş olduğu defteri inceledim.
İlk sayfada karşılaştığımız ilk günün çizilmiş kara kalem çalışması vardı. Altında bir not sırlarıma ışık tutan sevgilim seni o ilk gördüğüm anda kalbimde küçük bir kıvılcım oldu acı verdi damarlarımdan geçen her damla kanım sonra tüm vücuduma dağıldı o sızı.
Restoranda karşılaştığımız o ilk konuşmamızda çizilmiş boydan bir resim ikimiz de karşı karşıya duruyoruz bunu da kara kalemle çizmiş. Onun anlına dökülen kumral saçları benim onu dikkatlice izleyen gözlerim çok tatlıyız yaa.
Zilin çalmasıyla yerimden sıçradım. Kediciğide alarak aşşağı indim. Kapıyı açtığımda sevimli sempatik bir Arasla karşı karşıyaydım. Sevdicek yaaa gülünce o kısılan gözlerini bana armağan edip arabanın kapısını açtı.
> Aras nereye?
》Süpriiz. Bu zamana kadar sana nereye gideceğimizi hiç söyledim mi?
> Hayır ama söyleyebilirsin yanii.😅😅
》Hayır Dilaracım. Söyleyemem.
> Bari bir ipucu verseydin.
》Hayır sevgilim gidince öğrenirsin.
> Peki daha fazla ısrar yok.
Yarım saatlik bir yoldan sonra alışveriş merkezinin önünde durduk. Ben anlamsız şekilde Aras'a bakarken o da sırıttı ve hemen arabadan inip beni cekiştirmeye başladı. Ben hâlâ bişey anlamıyordum tabiki de derken kendimi pet shop da buldum. Arasa anlamsızca bakarken o çoktan sepet alıp icine biseyler atmaya başlamıştı bile. Ohaaa demek kedicige biraz alışveriş yapıcaz. İç sesime susmasını emredip hemen Arasın yanına gittim ve bende ona ayak uydurdum. Kasaya gittiğimizde iki sepet doldurmuştuk oha biz bu kadar seyi ne ara aldık🤔🤔. Aras uzun ugraşlar sonucu herseyi ödedikten sonra yemek yiyip bize geçtik.
》Ev ne kadar sessiz.
> Evet sanırım bizimkiler evde değil.
Aldıklarımızı benim odama çıkarıp yerleştirdik.
》Çok güzel oldu bence.
> Evet kesinlikle. Bir de isim düşünmek lazım. Bu arada kedicik nerde?
Harbi geldiğimizden beri kedicik yoktu. Hemen odadan çıkıp uzun uğraşlar sonucu kediciği mutfak tezgahının altında bulduk. Kimse olmadığı için korkmuş biraz heralde.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
EVET SIRA KEDİCİĞE İSİM VERME ZAMANI BUNU SİZ SEÇİN İSTEDİM YORUMLARA YAZABİLİR YA DA MESAJ ATABİLİRSİNİZ...
BU ARADA ALTTAKİ KÜÇÜK YILDIZCIĞA DOKUNMAYI UNUTMAYIN😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk İhaneti Affeder Mi? #WATTYS 2019
ChickLitDilara gerçek aşkı bulduğunu sanırken aslında aşkı geçmişinde gizliymiş. Hayat önümüze engeller koyar peki bu engelleri hayat değil de çok yakınımızda ki kişiler koyduysa. Geçmişin tozlu bulutları arasında dolanan kehribar gözler birgün tekrar karşı...