13. BÖLÜM

217 19 5
                                    

Öncelikle bütün Türk halkına geçmiş olsun. Allah bugünleri birdaha göstermesin bize. Türk bayrakları çekilmesin yerlere ezanlar susturulmasın ülkemizde. Ne mutlu Türküm diyene.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Üstümü giydim ve aşşağı indim mutfaktan içeri girdiğimde Aras ıslık çalmaya başladı.

》Oo sevgilim bu ne güzellik.

>Aras ya beni utandırma.

》Utangaç sevgilim benim.

Masaya baktığımda çok güzel bir kahvaltı hazırlamıştı vazoyada papatya koyup güzel bir hava katmıştı. Arkasından boynuna sarıldım. Beni dönderip önüne gelmemi sağladı. Aramızda mesafe kalmayacak şekilde belimden tutup beni kendine çektiğinde nefesim kesilmişti.

》Seni seviyorum Dilara seni herşeyden ve herkezden çok seviyorum.

Bende seni seviyorum dediğimde sesim fısıltı gibi çıkmıştı. Gülümseyerek bana dahada yaklaştığında nefesimin kesildiğini hissettim. Gözlerimin içinden gözlerini dudaklarıma çevirdi. Gözlerimi kapattığımda dudaklarımın dudaklarına değdiğini hissediyordum bende karşılık verdiğimde kapının çalmasıyla ikimizde şok olmuştuk.

😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

Gelenler annemle babamdı.

● Biz geldik.

> Hoş geldiniz de bana yarın döneceğinizi söylemiştiniz.

>> Evet süpriz yaptık fena mı?

》Hoş geldiniz.

● Aras sende mi burdaydın hoş bulduk sende hoş geldin.

Aras valizlere yardım ettikten sonra hepberaber masaya geçtik. Kahvaltı yaptıktan sonra dışarı çıktık. Arabaya bindiğimzide Aras nereye gideceģimizi söylemişti kulübe gidiyorduk evet kavga çıkan hani Arasın olan kulübe. Kulüpten içeri girdiğimizde kimse yoktu.

> Niye kimse yok.

》Yalnız kalalım istedim.

Müzik çalmaya başladığında beni kendine çekip sarıldı ve dans etmeye  başladık.

》Seni çok seviyorum prenses.

Beni tekrar kendine çekip yüzümü ellerinin içine aldı aramızda hiç mesafe kalmamıştı. Dudaklarım dudakarıyla buluştuğunda bu sefer bende karşılık vermiştim. Tekrar dans etmeye başladık. Telefonumun çalmasıyla yüzümdeki ifade değişti çünkü arayan Berkti bunu biliyordum melodisini ürpertici bir ses yapmıştım. Moralimin bozulduğunu Aras anlamıştı telefona baktığında PİSLİK yazısını görüp bana baktı.

》O mu?

Başımı olumlu anlamda salladım.

》Telefonu bana ver.

Aşk İhaneti Affeder Mi? #WATTYS 2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin