Dilara:
Sabaha kadar gözüme hiç uyku girmemişti telefonumu dün yatmadan önce kapatmıştım kimsenin bana ulaşmasını istemiyordum. Kimsede aramamıştı zaten telefonumu tekrar kapatıp aşşağı indim. Kahvaltı masasına otursamda canım hiçbir şey istemiyordu bende daha fazla zorlamadan evden çıktım bugün okula gitmeyi hiç istemesem de gidiyordum çünkü devamsızlığım çoktu. Arasın yüzünü her gördüğümde bana acı veriyordu ama biraz uzak dursak iyi olacaktı.
Okula geldiğimde bahçede tanımadığım birsürü kisi vardı. Acaba yeni mi geldiler bu okula aman banane. Ben yine iç sesimle mi tartışıyorum? Neyse sınıfa çıktığımda Tuğçeyle Aras yanyana oturmuş konuşuyolardı. Bir dakika ne Arasla Tuğçe yan yana oturmuş konuşuyolar mı? Tuğçe beni görünce hemen ayağa fırladı.● Günaydın.
> Sanada Tuğçecim bir dakika gelir misin?
● Tamam.
Sınıftan dışarı çıktık ve ben hemen Tuğçeyi sorguya çektim.
> Ne konuştunuz, neden konuştunuz, benden mi konuştunuz, o sana ne dedi, sen ona ne dedin? Tuğçe cevap versene neler oluyor?
●Sakin ol seni sordu gelecek mi diye.
> Sadece bu mu? Peki niye ben gelince sustunuz?
● Konuşmamız bitti.
> Tuğçecim sende ne taraftasın ben anlayamadım. Yağmur geldi mi?
● Hayır gelmedi sinir oluyodum zaten bu aralar daha çok olmaya başladım.
> Derdi var ama söylemiyor. Neyse ya zaten onu düşünecek durumda değilim iyi bir arkadaş olsa bu sebepten dolayı üstüme gitmezdi.
● Haklısın nutellam.
> Sınıfa girelim mi?
Sınıfa girdigimizde yeşil gözlerin üstüme kenetlendiğini hissediyordum. Bende onun etkisine kapılıp gözlerimi gözlerine kenetlediğimde içimde bir burukluk oldu. Ben niye bu kadar acı çekiyorum ki. Hem kendime hem ona neden bu kadar acı çektiriyorum ama her olayda benim üstüme gelmesi bana çok karışması beni bunaltmıştı.
Arka sıraya geçtim ve kulaklığımı takıp başımı sıraya gömdüm. Uykuma düşkün biri olarak kafamı koymamla uyku alemine dalmam bir oluyor yine öyle oldu uyumuştum. Tuğçenin Dilara diyen sesiyle uyndım.> Efendim.
● Yine uyudun. Tenefüs oldu.
> Tuğçe lütfen bırak uyuyayım.
● Ben anlamam hadi kalk.
> Tuğçecim aşkım tatlım bebeğim lütfen izin ver.
● Tamam tamam nası istersen.
Tuğçeye teşekkür edip yanağından öptüm yeşil gözlerin beni izlemesine aldırmadan kulaklığımı tekrar takıp uyumaya başladım.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆Tuğçenin tekrar Dilara demesiyle uyandım.
> Nevar Tuğçe?
●Ders bitti eve gidiyoruz.
Ben altı saat boyunca uyudum mu? Ahh kolum! Uyuşmuş ve zonkluyor.
> İnsan ara ara uyandırır be kızım.
● Uyandırdığımda kızıyorsun ne yapabilirim?
> Tamam ya.
Arasın bize doğru gelmesiyle hemen sıradan kalktım çantamı alıp sınıftan dışarı çıktım. Evet ondan kaçıyorum çünkü onun yankınında olursam duygularıma hakim olamamaktan korkuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk İhaneti Affeder Mi? #WATTYS 2019
Chick-LitDilara gerçek aşkı bulduğunu sanırken aslında aşkı geçmişinde gizliymiş. Hayat önümüze engeller koyar peki bu engelleri hayat değil de çok yakınımızda ki kişiler koyduysa. Geçmişin tozlu bulutları arasında dolanan kehribar gözler birgün tekrar karşı...