9.BÖLÜM

223 21 5
                                    

Sabah gözlerimi acı içinde açmaya çalıştım gozlerim dün gece ağladığım için yanıyor ve sızlıyordu. Tuğçe ve Yağmur yatağımın kenarında oturmuş uyanmamı bekliyorlardı.
● Günaydın tatlım.

>> Günaydın bebeğim.

> Günaydın kızlar. Siz ne zaman geldiniz?

● Bir saat felan oluyor. Sen üstünle mi yattın? Üstünle yatmayı hiç sevmezsin ki.

Kızlara sarıldım ve ağlamaya başladım.

> Niye beni hiç dinlemedi. Ben kendi başımın çağresine bakamıyor muyum? yani.

● Bebeğim aslında bu iyi birşey kıskandı seni ama o adamı öyle dövüp sana tek kelime etmeden sürükleyerek eve getirmesi çok saçmaydı.

> Ben onu seviyorum Tuğçe. Bana böyle davranması benim canımı yaktı.

● Biliyorum kuzum. Sen alışverişi çok seversin gidelim mi?

> Bilmiyorum Tuğçem ya canim hiçbirşey yapmak istemiyor.

>> Hadi bebeğim ama böylede olmaz ki biraz neşelen. Seni böyle gördükçe bizde çok üzülüyoruz.

> Kızlar bilmiyorum ya evde mi birşeyler yapsak?

● Ama biraz dışarı çıkmak sana iyi gelirdi.

>> Tamam o zaman şöyle yapalım ilk önce dışarı çıkalım sonra da evde birşeyler yapalım anlaştık mı?

● Evet süper fikir.

Keyifsiz bir şekilde tamam dedim çünkü bir yere gitmek istemiyordum. Ne giyeceğime kızlar karar verdi. Beyaz bir gömlek altına bir şort ve lacivert bir ayakkabı seçmişlerdi. İtiraz edecek gücüm bile yoktu daha çıkmamızın birinci günü böyle bir olay çok kötü olmuştu.

● Hadi gidelim.

İlk önce alışveriş merkezine gittik. Kızların ısrarları yüzünden bende birşeylere bakmak zorunda kaldım. Bir tane elbise seçmiştim güzeldi hemen parasını ödeyip mağazadan çıktım. Başımın ağrısı beni zorluyordu. Başımın ağrısına güzel bir kahve iyi geliyordu bu yüzden bizim kafeye gidecektik. Bir masaya oturduk ve kahveleri sipariş ettik. Telefonumun mesaj sesiyle kızlarla konusmami yarıda kestim. Mesaj atan kişi Arastı.

Dün için çok özür dilerim ama o pisliğin senin kolundan tutup kendine cekmesi beni deli etti seni dinlemem lazımdı tekrar özür dilerim prensesim.

Beni kıskanıyor tamam da benimle niye konuşmadı. Kızlara attığı mesaji okudum.

● Bak çocuk seni kıskanmış sadece bunda büyütülecek birşey yok.

> Ben kıskanmasın demiyorum zaten Tuğçe niye bana ben suçluymuşum gibi baktı. Ben o adami sadece masadan göndermeye çalışıyordum ve kolumdan tutup kendine çekti. O pisliğin bana dokunması çok mu hoşuma gitti sanıyor. Benimle konuşmadan beni eve bırakmasıda cabası.

>> Aras'ın mesajına cevap vermiyecek misin?

> Hayır. Artık eve gidebilirmiyiz?

● Tamam kuzum.

Eve geldik annem mutfaktaydı.

》》Hadi gelinde size birşeyler hazırlayayım.

> Tamam geliyoruz.

》》 Neler aldıniz bakalım.

> Elbise aldım anne.

》》 Sen sadece elbise mi aldın? Yoksa ben yanlış mı duydum? Senin canın birşeye mi sıkkın bakalım.

Aşk İhaneti Affeder Mi? #WATTYS 2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin