Kiitokset.

611 59 14
                                    

Arvioni osui kohdalleen, että noin 25. luvun kohdalla tulee loppu.

Musta Ruusu on nyt ensimmäinen novelli, jonka sain valmiiksi.
Sanoja tuli kirjoitettua yhteensä
24 495.

Ei tässä voi oikeestaan muuta sanoa, kuin kiittää kaikkia!
Erityisesti kommentoijia. Saatte aina hymyilemään.

Kirjan teemana toimi lähinnä se, että älä koskaan luovuta. Vaikka kuinka tuntuisi, että asia jota eteen taistelet on ylivoimainen ja voittamaton - et silti saa luovuttaa ennen kuin olet edes kokeillut sen ylittämistä.


Mainitsin pari lukua sitten, että aion kirjoittaa jatko-osan Mustalle Ruusulle. Niin aionkin.

Se, että milloin se tulee niin riippuu ihan omasta innostuksesta, mutta ajattelin julkaista ensimmäisen luvun
sunnuntaina, 26.6.
En tiedä vielä, kuinka usein päivitän jatko-osaa, sillä täytyisi nimittäin saattaa tuo Ongelmanuoret -novelli myös päätökseensä. Se on kyllä muutenkin ollut mulla enemmän semmonen tauolla oleva, koska ei kiinnostaisi yhtään edes kirjoittaa sitä. (Lol.)

Mustan Ruusun jatko-osasta vielä sen verran, että se tulee tosiaan sisältämään enemmän fantasiaa kuin tämä. Korkea fantasia on genrenään mulle kaikista mieluisin, koska silloin voi tosiaankin antaa mielikuvituksen lentää.
Sen nimi tulee olemaan:
Rose Kuroi ja Legendan Paluu.
Tiedän varmaksi sen, että se tulee keskittymään Rosen matkaan
ja hänen uusien ystävien seikkailuun myös.

Toivottavasti jatkatte lukemista!

Kiitos vielä kaikille, olette ihania!

You can't blame the writer
what the characters do or say.

Rose Kuroi ja Musta ruusu (Valmis.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora