part 4

7.4K 434 5
                                    

Yi Jin memapah namja itu ke rumahnya..sampai aja di rumah omma Yi Jin menunggunya di hadapan rumah dalam keadaan yang risau"Yi Jin,gwenchana?"soal ommanya prihatin.

"Ahhh,gwenchana...ni tadi ada namja hampir kena langgar Yi Jin tolong dia"kata Yi Jin.sebernanya dia ada luka sikit tak teruk pun tapi kalau ommanya tau abislahh...tak pasal pasal kena bebel..

"Ni,omma kesian dia mlm ni Yi Jin tdor ngan ommalah..biar dia kat bilik Yi Jin"Yi Jin terus menuju kebiliknya. baru sahaja dia meletakkan namja itu,dia terus terbangun "auu..auuu" kata namja itu sambil memegang kepalanya.

"Ouh,gwenchana..tadi cik hampir kena langgar"terang Yi Jin manakala namja dihadapannya hanya blur."nnti turun yer..omma saya ada masak"kata Yi Jin ingin berlalu pergi namun tangannya ditarik.

Yi Jin agak terkejut"ouh mian,awak siapa?saya kat mana?dan macam mana saya ada kat sini?"amik kau interview mari utk Yi Jin. "hahaha..awak ni kelakarlah"kata Yi Jin namun ketawanya terberhenti.

Tatkala melihat muka namja di hadapannya serious.. "ok ok..awk mandi dulu..nanti awk turun sya terangkan"kata Yi Jin "sebelum terlupa nama saya kim Yi Jin imnida.awak?"sambung Yi Jin sambil menunduk

"Ouh..kim Jongin panggil kai jer"kata kai "dah lah gi lah sana..nak mandi ngan sya ker?"soal kai sambil snirk "erkkk..tak der kerja"kata Yi Jin sambil keluar dari biliknya.

Berapa minit,Kai pun turun dan melihat ada seorang wanita tua dan Yi Jin sedang duduk di kerusi sambil menanti kehadirannya."ouh, anyeonghaseyo "kai menundukkan kepalanya menghormati orang tua.

Lalu mereka pon menjamu selera..kai sendiri pelik kenapa dia berperangai sedemikian..kalau tak mmg dah lama dia keluar dari rumah ni.

Tapi tak tau napa dia gembira, ketawa dan selesa dengan Yi Jin dan ommanya..."Ermmmm,,saya tinggal sini"permintaan kai itu membuatkan Yi Jin tersedak..

******
Napa ada kai???sebab author lah amik saya...yer lah mian mian..abaikan tadi..best tak??

Nnti sya update...

Evil GuyWhere stories live. Discover now