Yi Jin masuk kedalam kereta Baekhyun sementara menunggu dia menelefon Hyun kawan kerjanya di 7 eleven."yeobu-"Yi Jin tak cakap apa apa lagi dah kena sergah kat dalam talian "kau..ni mana kau ah kata jer beria ria nak teman aku lah apalah tapi dia yang tak datang kau kat mana?"Yi Jin hanya ketawa mendengar leteran kawannya.
"Lek lah..aku baru nak cakap salam kau dah sergah aku macam tu"kata Yi Jin "iyer lah..kau kat mana ni?"soal Hyun."aku nak gi 7E lah tapi lambat sikit kot nanti aku citer kat kau apa jadi eh"terang Yi Jin."ok..annyeong" masing masing mematikan panggilan.Baekhyun masuk kat dalam kereta.
"Kau nak aku antar kat mana ni?"soal Baekhyun"kat 7E dekat club awak tu" kata Yi Jin.Baekhyun memecut laju hingga sampai kedestinasi Yi Jin. "malam ni pun kau kerja ker"soal Baekhyun"tak lah saya dah janji nak teman kawan saya...."Baekhyun hanya mengangguk "gomawo"kata Yi Jin sepatah.
Yi Jin turun dari kereta Baekhyun dia melihat satu susuk tubuh yang sangat dikenalinya di hadapan 7E. "Hyun!!" jerit Yi Jin.Hyun menoleh kearah Yi Jin dia tersenyum.Baekhyun turun dari keretanya untuk pergi ke club langkahnya terhenti sebaik mendengar nama Hyun.Baekhyun menoleh kearah Yi Jin."Hyun?"soal Baekhyun perlahan.
"Park Hyun Gun ker?"pertanyaan Baekhyun langsung tak dijawab memang lah kalau dah dia tanya diri sendiri.budak Baekhyun menuju kearah Baekhyun "sapa nama dia?"soal Baekhyun sambil menunjuk kearah Yi Jin dan juga yeoja dihadapannya.
"Kim Hyun Min"kata budak Baekhyun yang agak besar.Baekhyun mengangguk "ada budak buat hal tak?"soal Baekhyun sebaik diaorang masuk kedalam club."ada...budak Leo tadi datang sini"Baekhyun agak terperanjat "Han Neol kau gi check kat belakang club ni ada apa apa tak"arah Baekhyun.
Baekhyun rasa tak selesa dia keluar dari club tersebut "tuan....ada tulisan merah kat belakang club kita"kata Han Neol.Baekhyun berlari ke belakang betapa besarnya tulisan tu
JANGAN LUPA AKU. "jahanam kau Leo..."marah Baekhyun dia membaling botol arak."kita tutup dulu club ni kita buat baru"arah Baekhyun.Baekhyun berlari kearah keretanya.Yi Jin yang dari jauh dapat melihat Baekhyun yang berlari masuk kedalam kereta dia.'dia ok ke tak tu??napa macam lain jer??....napa ngan perasaan aku ni... Yi Jin wake up 'bisik hati Yi Jin.Hyun menjentik dahi Yi Jin "yah...."marah Yi Jin dia menggosok dahinya
"Tau pun..apa aku cakap kat kau tadi?"soal Hyun balik "ada budak tu cari bubble tea kat 7E"kata Yi Jin sambil menggosok dahinya lagi"bukan sakit sangat pun"perli Hyun."tapi kan..ensem lahhh"Hyun sudah mula berfangirl ngan budak bubble tea.
"ensem ensem gak tapi otak biul sejak bila bubble tea wujud kat 7E pun aku tak taulah"kata Yi Jin.Hyun hanya ketawa.."aku nak balik dulu au"Yi Jin sudah berdiri untuk beredar."tq..au teman aku esok kau tak yah ah teman"Yi Jin hanya mengangguk mendengar kata kata Hyun.
Yi Jin mula berjalan kaki seorang diri pulang kerumah..jujur ah kata badan dia macam nak patah penat bekerja.sedang dia berjalan seorang diri tiba tiba ada orang menarik dia.
Yi Jin terkedu melihat orang dihadapannya tu."awak wat per kat sini??"soal Yi Jin.."kau ni..diam boleh tak"marah Baekhyun "orang taya jer tu pun nak marah"kata Yi Jin dalam nada agak sedih "tak yah ah nangis kau niiii"rengek Baekhyun.
"Dah..dah..orang nak balik"kata Yi Jin "woi..tak sayang nyawa ker?"soal Baekhyun."napa?..napa!!??"kata Yi Jin cemas.Baekhyun menunjukkan dua orang budak Leo yang berada ditengah jalan menunggu kedatangan Baekhyun.
"Napa ngan dorang tu?"sedari tadi hanya Yi Jin saja yang asyik menyoal "kau ni..cuba benti bagi soalan..susah lah aku nak jawab"kata Baekhyun.ikut kan ati memang nak aja dia menepuk dahi Baekhyun.
"nasib esok tak sekolah"Yi Jin menghela nafas lega."Kita duduk sini dulu"arah Baekhyun. diorang sekarang ni kat lorang rumah yang agak gelap bukan agak memang pun "tak akan kat sini"Yi Jin menunjukkan reaksi tak setuju"kalau tak nak gi lah gadai nyawa kau tu"Baekhyun sudah mula duduk.
"iyerlahh.."akhirnya Yi Jin akur dia duduk disebelah Baekhyun.dorang dah dikepung oleh budak Leo..bukan Baekhyun tak berani cuma dia tak boleh nak mulakan dulu perlawanan ni..
"Saya ngantuk lah..."Yi Jin menguap besar Baekhyun hanya ketawa melihat gelagat Yi Jin.Yi Jin mengeluarkan telefon dia menghantar mesej ke ommanya.
Omma Yi Jin tak balik au-Yi Jin
Arasseo..baik baik kerja-omma luv
Baekhyun membaca mesej Yi Jin ngan ommanya dia melihat muka Yi Jin."kau nak balik?"soal Baekhyun Yi Jin mengangguk "tak per lah..biar aku lawan dorang jer"kata Baekhyun dia bangun namun tangannya ditarik balik oleh Yi Jin "hajima..nanti awak sakit..duduk jer sini dulu"larang Yi Jin.
Baekhyun terkejut dengan perangai Yi Jin baru dia tahu Yi Jin memang betul betul baik perasaan sayang pada Yi Jin yang mula berputik ditolak jauh.
'Aq..tak leh sayang dia nanti Leo cari dia..nanti Yi Jin kena bunuh'bisik hati Baekhyun.******
Nanti author update agy... mian lambat
YOU ARE READING
Evil Guy
Разное"pandai buat pandai tanggung..baik sgt"kata Byun Baekhyun sambil tersenyum sinis. Seorang lelaki yang tak der hati perut.semua orang yang tak bayar hutang akan dibelasah atau lebih elok lagi dibunuh.Dia seorang namja..dan seorang ketua gangster. "aw...