Baekhyun dimasukkan kedalam icu,wad kecemasan.Yi Jin pula menelefon semua kawan kawan Baekhyun.Kai?dia hilangkan diri polis tak dapat menjejakinya.Leo,dia ada kat hospital jugak tapi lepas ni dia dimasukkan kedalam penjara.
Yi Jin duduk diluar wad,kepalanya bercelaru dia teringatkan ayat Baekhyun waktu kat dance night sebelum dia kena culik "saya akan pergi tinggalakan awak"ayat tu masih terngiang ngiang dikepala Yi Jin.
"Jadi,awak dah tau yang awak akan mati..ta..tapi awak tak bagi tau saya"kata Yi Jin seorang diri.dia menangis teresak esak.tetiba bunyi orang berlari dia mendongakkan kepalanya.
"Waegurae?"-Chanyeol
"Apa dah jadi ngan hyung?"-Chen
"Mana Kai?"-Sehun.Soalan Sehun membuatkan Yi Jin marah.."Kai..kai tu dah mampos agaknya"jawab Yi Jin.semua terperanjat mendengar kata kata Yi Jin.D.O yang mendengarnya terus memarahi Yi Jin "kau sapa nak cakap Kai cam tu..hah..kau tu dah bagus sangat ker..kang nanti kau lak yang mampos"marah D.O
"Ouh,baguslah sangat sampai bersubahat ngan musuh kawan.."kata Yi Jin sinis "a..apa maksud kau ni?"soal D.O "maksud aku Baekhyun kat dalam tu sebab Kai..aku hilang tu sebab Kai..paham"terang Yi Jin.
"Kai,dia..dia bersubahat ngan Leo"kata Chanyeol..semua membuat muka tak percaya"jadi,Kai lah yang culik kau tu?"soal Chen.Yi Jin menganggukkan kepalanya "Baekhyun sapa yang buat dia jadi macam ni?"soal Sehun.
"Tu..Leo yang buat..dia cucuk Baekhyun guna pisau"kata Yi Jin perlahan..dia tak nak cakap benda ni lagi dia jatuh terduduk "yah,geenchana..Baekh mesti okay"pujuk Chen sambil membangunkan Yi Jin.
Tak lama kemudian,doctor pon keluar.dari muka reaction doctor tu nampak cam bad news..jantung Yi Jin berdebar gila..dia betul betul boleh jadi gila kalau doctor tu kata Baekhyun tak dapat diselamatkan.
"Baekhyun,dia cuma koma nasib baik kami semua(para doctor)sempat selamatkan dia.tusukan pisau tu 1 cm lagi nak kena jantung Baekhyun..tusukan kat perut pula tak berapa nak teruk jadi kamu semua tak perlu risau.dia cuma dalam keadaan koma lagi.harap kamu semua bersabar"penerangan doctor betul betul macam menghiris hati Yi Jin.
Bapa lama dia boleh bertahan hidup dengan keadaan Baekhyun cam tu?bapa lama masa untuk Baekhyun sedar?bapa lama dia perlu tunggu?banyak soalan yang nak ditaya oleh Yi Jin.tapi mulut dia macam kena gam langsung tak terungkap satu huruf pon.
Kesemua mereka masuk keruangan bilik VIP dimana Baekhyun ditempatkan."kitaorang bagi kau cakap dulu eah"kata D.O.dengan itu semua member keluar dari bilik tu.
"Napa awak ada kat sini?"
"Perlu ker seksa saya cam ni sekali?"
"Awak tak sayang saya lagi ker?"
"Awak..saya benci awak Byun Baekhyun"kata Yi Jin sambil memukul dada Baekhyun.
Yi Jin-ah..mianei..yah uljimaa..dah lah tu saya tak tenang kat sini..appayo janganlah pukul saya cam tu.saya sayangkan awak lah..saya tak seksa awak pon. Takdir dah menentukan.
"Awak selesa tak kat sana?"soal Yi Jin.
Tak..sumpah tak selesa...saya tak suka ada kat sini semua putih jer..
"Bila saya boleh peluk awak lagi?"soal Yi Jin.
Sekarang..jebal saya memang betul betul rindu pelukan awak..peluklah saya sekarang..sini sini saya kat sini kat depan awak jer ni..
"Baekh..bangun saya rindu awak"kata Yi Jin dalam tangisannya.
Mianei..nado mogoshipoyo..saya dah cuba nak bangun tapi tak boleh saya tak tau napa...YI Jin jebal awak tolong berhenti menangis saya akan cuba untuk bangun..selagi awak nangis saya tak ada daya kekuatan nak bangun....
YOU ARE READING
Evil Guy
De Todo"pandai buat pandai tanggung..baik sgt"kata Byun Baekhyun sambil tersenyum sinis. Seorang lelaki yang tak der hati perut.semua orang yang tak bayar hutang akan dibelasah atau lebih elok lagi dibunuh.Dia seorang namja..dan seorang ketua gangster. "aw...