Baekhyun masuk kedalam rumahnya pada mulanya dia nak aja gi dapur tapi dia nak mandi dulu tak selesa nak makan tanpa mandi "aq nak gi mandi dulu pasni aku makan"kata Baekhyun dia menaiki tangga.
Sebelum masuk kebilinya sempat dia menjenguk bilik sebelah rasa pelik pula .Baekhyun terserempak ngan ommanya "bilik ni ada org duduk ker?"soal Baekh "ada..maid baru"balas ommanya..ommanya berlalu ke ruang tamu dan keluar dari rumah.
Baekhyun hanya mengangguk sepatutnya bilik maid kat bawah tapi disebabkan tak cukup bilik maid tu terpaksa guna bilik sebelah Baekhyun.selepas sahaja mandi Baekhyun menuju ke ruang makan utk isi perut kat hospital tak dapat makan banyak ada dinaousaour. Sapa lagi kalau bukan Chanyeol beria sangat makan.
Baekhyun menarik kerusi dihdapannya matanya hanya tertumpu pada makanan dia langsung tak perasan Yi Jin.Yi Jin punya jantung tak berhenti berdegup kalau berhenti mamposlah Yi Jin. 'tolong...tolonggg
jangan pandang sini'bisik hati Yi Jin.
Yi Jin berada Di sebelah kiri meja makan Baekhyun orang keempat.Baekhyun hanya makan tanpa dia sedar ada Yi Jin"mana maid baru tu?"soal Baekhyun sambil makan dia langsung tak pandang butler yer."dia ada kat seb-"butler dia tak cakap sampai abis pun dah kena tengking"kau ingat aku apa nak kena menghadap dia..datang jumpa aku lah idiot!!"tengking Baekhyun kepala butlernya diketuk kuat.
"Baiklah tuan"kata butlernya dan mendapatkan Yi Jin.Yi Jin yang melihat adegan itu dengan rasa yanh sedih,marah,takut pun ada.takut sebab nanti jumpa Baekhyun sedih sebab kesian ngan butler tu marah sebab Baekhyun kurang ajar.
Yi Jin menuju ke arah Baekhyun. Baekhyun langsung tak pandang dia yer lah tak tahu lagi kan."yer..tuan muda"kata Yi Jin sambil menunduk hormat kalau boleh dia tak nak bangun biarlah jadi bongkok daripada jumpa Baekhyun yang evil ni.
"Nanti kau tolong bersihkan kasut sekolah aku"kata Baekhyun sebelum melihat muka Yi Jin.Baekhyun pun menoleh kearah maid baru yer "uhukkk..uhukkkk"terbatuk-batuk Baekhyun dibuatnya...then dia senyum..senyum yang paling mengerikan bagi Yi Jin
"Kau rupanya"kata Baekhyun "duduklah"pelawa Baekhyun.Yi Jin mula mula teragak agak akhirnya dia duduk juga.maid yang lain pun terkejut ada yang agak jealous..maid pun menaruh hati kan Baekhyun.
"Alang-alang kan..kau wat kan kerja sekolah"kata Baekhyun garpu yang dimakan dihalakan kearah Yi Jin"pastu aku nak kau berambus"kata Baekhyun dan dia berlalu pergi perasaan Yi Jin waktu tu sedih sangat macam mana dia nak bantu Mingyu.apapun dia kena pujuk EVIL GUY tu.
Selang berapa minit Yi Jin mengetuk pintu bilik Baekhyun dia nak sangat menampar muka Baekhyun tu apakan daya kalau dia ada kuasa setaraf Baekhyun dah lama dihumbanya ke loji. "masuk" kedengaran suara Baekhyun dari dalam amat menakutkan.
"Yer tuan muda"kata Yi Jin sebaik sahaja dia masuk kedalam bilik Baekhyun.'cantik,kemas'puji Yi Jin dalam hati tapi tak macam tuan punya bilik.kalau hati dia secantik bilik ni dah lama Yi Jin minta couple (ehemmmm)"ouh kau meh sini"kata Baekhyun.Yi Jin menuju kearah Baekhyun yang berada di meja belajar.
Yi Jin melihat buku sejarah dihadapan matanya itu "kau tolong siapkan ni"arah Baekhyun. baru aja Yi Jin nak keluar ditahan oleh Baekhyun "kau nak gi mana?"soal Baekhyun.Yi Jin menunjukkan buku ditangannya "kau tak der mulut ker nak cakap!"tengking Baekhyun.Yi Jin terkedu.
"Kau wat jer dlm bilik aku"kata Baekhyun.Yi Jin mengangguk dia duduk diatas kerusi dan mula membuatkan kerja Baekhyun.bunyi ketukan pintu bilik Baekhyun mengacau Baekhyun untuk tidur.Yi Jin yang perasan Baekhyun tidur terus pergi ke pintu "yer nak apa?"soal Yi Jin pada butler Baekhyun.
Pada mulanya butler Baekhyun agak terkejut Yi Jin ada dalam bilik tu tapi dia hanya buat tak endah."tuan muda tengah buat apa?"soal butlernya."dia tidur..saya rasa jangan ganggu dia lah nanti awak kena marah"cadang Yi Jin "ouh..baiklah nanti kalau tuan muda bangun cakap ni surat untuk tuan muda"kata butlernya sambil menghulurkan surat.
"Cik muda nak berhenti kerja ker?"soal butler Baekhyun "saya tak nak tapi saya akan pujuk Baekhyun eh salah tuan muda"kata Yi Jin.Yi Jin menutup pintu bilik Baekhyun dengan perlahan "cam ner ni...kesian Mingyu"kata Yi Jin seorang diri.
Yi Jin melihat Baekhyun yang tidur macam budak kecik tu 'comel..eh apa kau ni Yi Jin'Yi Jin menepuk nepuk mukanya perlahan."tu...tuan muda...Baekhyun...Baekhyun"panggil Yi Jin ingin sahaja dia simbah muka Baekhyun guna air.
Yi Jin melutut dihadapan muka Baekhyun "tolong..bagi...saya kerja..omma saya sakit Mingyu hutang ngan awak macam mana dia nak bayar..duit dia tak cukup..saya yang tolong dia kalau awak pecat saya macam mana saya nak tolong Mingyu"bebel Yi Jin panjang lebar air mata turun setitik demi setitik.
"Pandai buat pandai tanggung.. baik sangat"kata Baekhyun sambil tersenyum sinis kearah Yi Jin yang dah tercenggang."tu..tuan..mu... muda"kata Yi Jin gagap."kau jadi maid nak tolong budak tu..woi sedarlah dia pandai pinjam pandailah bayar"kata Baekhyun dia menyandarkan kepalanya dikatil.
"Tolong..tolonglah...biar saya yang bayar hutang Mingyu tu"rayu Yi Jin "kau tau tak kalau kau tak bayar hutang aku boleh bakar rumah kau..boleh bunuh omma kau..boleh bunuh kau..atau..."
kata Baekhyun sambil smirk sebelum menyambung ayat dia yang seterusnya "i'll ruin your life"kata kata Baekhyun membuatkan Yi Jin membulatkan matanya.*********
Makin lama makin banyak perkataan author dah maju dulu 200-300..nanti author sambung
YOU ARE READING
Evil Guy
De Todo"pandai buat pandai tanggung..baik sgt"kata Byun Baekhyun sambil tersenyum sinis. Seorang lelaki yang tak der hati perut.semua orang yang tak bayar hutang akan dibelasah atau lebih elok lagi dibunuh.Dia seorang namja..dan seorang ketua gangster. "aw...