"Leo... "Panggil Kai sebaik saja dia sampai digudang tempat Leo membunuh orang yang dia benci and tak lama lagi nama manusia yang bernama BYUN BAEKHYUN akan ada juga kat sini kena tunggu jer masa yang sesuai...hahaha...
"Ermmmm..apa?"soal Leo malas "aku rasa plan kau tu teruk sangat lah..."kata Kai perlahan Leo dah mula tidak puas ati "apa kau ni dah janji kan..."kata Leo dalam nada agak tinggi "aku tau masalahnya yer aku sayangkan Yi Jin tak kan aku nak aku nak rosakkan dia aku tak sanggup"rintih Kai.
"Kau ni lembap lah nanti betina tu jadi kau yer jugak just kau bagi Baekhyun rakaman tu jer lah baru lah nampak real sikit"kata Leo..Kai memandang Leo lama dia tak nak wat Yi Jin cam tu."tapi..."kai jadi teragak agak nak setuju ngan cadangan Leo ök kalau susah sangat kita wat cam ni jer lah kita bagi dorang bahagia dulu then baru bagi dorang terseksa...setuju?"cadang Leo."tapi aku kena terseksa sikit kan....tak perrlah aku ikut plan kau yang ni"Kai pon setuju ikut rancangan Leo yang ni.
~~~~~~~~~~~
dirumah banglo Baekhyun,
Yi JIn macam biasa kemas rumah tu then dia ketuk bilik Baekhyun,'tok,tok,tok'"ermm...masuk jer"kata Baekhyun dari dalam "Baekhyun...ni duit yang Mingyu hutang tapi baru 3 000 jer"Yi Jin menghulurkan duit tu pada Baekhyun yang ada kat meja belajar dia tu sambil hadap laptop "dah..tunggu apa lagi blah lah"halau Baekhyun 'mood tak baik ker dia ni?'soal Yi Jin dalam hati.
"nak papa tak?"soal Yi JIn..senaya Yi Jin bukan sesaja nak soal benda tu just dia nak suruh Baekhyun luangkan masa nak cakap ngan dia..ada benda yang dia nak cakap.."kau ni napa..dah lah gi sana sebelum aku ngamuk.."marah Baekhyun dia memandang Yi JIn dengan pandangan yang boleh membunuh.
"iyerlah.."kata Yi JIn perlahan dia terus berlalu keluar.YI Jin menuju kearah dapur dia menyediakan makanan malam untuk tuan dan puan.yang peliknya Yi Jin tak pernah tengok appa Baekhyun."saya balik dulu..."kata YI JIn..Yi Jin gi kebilik dia yang untuk sementara jer dia mencapai beg dia dan tukar baju pada baju biasa baju maid dia tu dia sidai dengan kemas dan dia terus keluar dari rumah banglo tu.
Baekhyun keluar dari bilik dia sebelum turun tangga dia sempat memandang kearah bilik sementara Yi Jin.dengan entah apa niat dia..Baekhyun terus masuk kedalam bilik tu .Baekhyun melihat baju maid Yi JIn yang tersidai kemas dibeleknya."napa ngan perasaan aku ni..tak leh Baekhyun jangan pernah sayangkan dia...tapi cam ner cam ner nak benti sayangkan dia..."Baekhyun memarah dirinya sendiri.
Yi JIn senaya tak balik umah terus dia singgah di rumah anak anak yatim "annyeonghaseyo ahjumma"kata Yi JIn ngan mesra "Yi Jin kamu wat per kat sini?"soal ahjumma tu pelik "saja nak tengok dongsaeng YI JIn"YI Jin tersenyum melihat kanak kanak yang gembira melihat dia datang melawat "noona..noona"panggil seseorang dengan manja sambil sambil tu dia menarik hujung baju Yi Jin.
"nae..Hyo MIn waegurae?"soal YI JIn sambil melutut dihadapan Hyo Min yang baru saja umur 5 tahun "hyun nak ice-cream"pinta Hyo Min"hahahaha...nae kita belikan untuk kawan kawan Hyun sekali okay"kata kata YI JIn mendapat angukkan daripada Hyun ähjumma Yi JIn bawa dia jalan jalan boleh?"soal YI JIn.
"kurae.."kata ahjumma tu dengan gembira YI Jin ngan Hyo Min pon keluar mula mula Yi JIn mendokong Hyo Min untuk safety dia tapi selepas didesak oleh budak kecik tu dia pun turun terpaksa turunkan Hyo Min..risau jugak..sampai dikedai ice-cream Hyo Min memilih ice-cream kegemarannnya manakala Yi JIn lak dia pilih beberapa ice cream untuk anak anak yatim yang lain.
lepas dah bayar ,mereka pon keluar doing melihat sebelah mereka ada budak tengah nangis nak ice cream jugak maybe mak dia tak cukup duit kot tengok dari luar pon dah nak macam orang tak cukup keperluan hidup.Hyo Min rasa simpati dia bagi ice cream dia pada budak tu yang maybe sebaya dia jugak Yi Jin hanya melihat kelakuan kanak kanak yang berumur 5 tahun tu.
Yi Jin pon mendekati mereka "annyeonghaseyo.."sapa Yi Jin pada ahjumma tu..ahjumma tu macam terperanjat then tak lama tun punahjumma tu senyum dan tunduk sedikit kepalanya.Yi Jin mengeluarkan beberapa wang not "ahjumma gunalah duit ni dulu saya bagi ikhlas"kata Yi JIn dengan mesra "gomawo..jinjja gomawo"kata ahjumma tu sambil menitiskan air matanya.
Yi JIn melutut untuk melihat anak ahjumma tu "sapa nama?"soal Yi JIn sambil memegang kedua dua tangan kanak kanak itu "Park Eun Mi"kata Eun sambil menjilat ice cream yang diberi oleh Hyun "janji ngan noona leh"pinta Yi JIn dia menhulurkan jari kelinkingnya pada Eun,Eun sambut "janji nanti jaga omma okay"kata Yi JIn.
***********
mian typo,mian tak best,mian lambat update...hehehe maafkan author
YOU ARE READING
Evil Guy
Random"pandai buat pandai tanggung..baik sgt"kata Byun Baekhyun sambil tersenyum sinis. Seorang lelaki yang tak der hati perut.semua orang yang tak bayar hutang akan dibelasah atau lebih elok lagi dibunuh.Dia seorang namja..dan seorang ketua gangster. "aw...