part 9

5.5K 341 7
                                    

Di dalam club Baekhyun,

Siang tak der siapa yang datang yang ada dalam tu cuma orang suruhan Baekhyun and Baekhyun.dia pergi situ pun sekejap jer nak amik duit dalam peti.

Baru sahaja dia nak keluar Mingyu masuk dan berkata "bunuh jer aku"kata Mingyu Baekhyun smirk dia memberi isyarat pada orang kuat dia tanpa membuang masa diaorang sudah membuat Mingyu terbaring dengan berlumuran darah.

"Kau ni buang masa aku kau tau tak"marah Baekhyun sepatutnya dia kena lawat suho kat hospital. "aku.ca...cakap bunuh jer aku" kata Mingyu sayu dia dah tak der duit Dan dia rela mati..

"bunuh kau..hutang aku macam mana idiot"Baekhyun menyepak perut Mingyu dia mencekam kolar baju Mingyu dan menumbukknya.. "HAJIMA"jerit seorang yeoja "ni amiklah boyfriend kau ni..nk mampus sangat"kata Baekhyun dan berlalu pergi.

"Woi..budak hutang boss jangan lupa"kata orang suruhan Baekhyun dan berlalu keluar.Yi Jin memapah Mingyu hingga kerumah "mulai dari saat ni jam ni hari ni kau tak yah cari duit biar aku tanggung kau puya hutang"kata Yi Jin dan menolak sedikit badan Mingyu masuk kedalam rumah.

"Noona..."kata Mingyu sepatah "baru nak panggil aku noona kau ni kan dah tak nak idup lama apa..tau tak aku risau..."kata Yi Jin sambil membuat muka risaunya "iyer iyer..gomawo"kata Mingyu dan ingin memeluk Yi Jin nasib Yi Jin sempat elak..

Mereka melambaikan tangan Yi Jin mendailkan nombor seseorang "omma keperluan kita tak cukup lagi Yi Jin cari kerja sambilan untuk jumaat dan sabtu tau...k annyeong" kata Yi Jin panjang lebar dan terus mematikan telefonnya.

Di Hospital,
"mian lambat"kata Baekhyun sambil tercungap cungap..dia berlari kot masuk hospital tu.."errr...kau ni napa lambat?"soal D.O "hehehe..tadi ada orang nak bayar hutang"Baekhyun tersengih "aku lapar dohh"rungut Chanyeol sambil melihat muka Suho.

"Kau ni harap mak bapak kaya anak miskin gila"Kata Suho sambil menjeling Chanyeol "Baekhyun...hyung tak nak belanja" Chanyeol mengadu manja (mian i ship chanbaekh..huu)dan dia mendapat pukulan yang tersangatlah manja dari Baekhyun "kau tak yah nak menggedik..suho hyung bagi jer lah"rungut Baekhyun

"Yer yer..tu gi amik dalam dompet aku ada kad kredit"Suho memuncungkan mulutnya kearah dompet "sehun mana?"soal D.O "dia gi beli maka-..yah Chanyeol sabarlah sehun gi beli"marah D.O..diaorang dah suruh Sehun belikan makanan tu pun sbb Chanyeol..memasing nyayuk

"Ehh..haah..aku lupa"Chanyeol mengaru kepalanya.Baekhyun melihat Chen yang terbaring diatas sofa kai apa kurangnya 2×5 jer..mentang mentang tu bilik VVVVIP ada banyak sofa..so diaorang memang kekadang stay kat situ..

"Suho kau dah ingat siapa langgar kau?"soal Baekhyun "ntahlah weh.. yang aku tau dia yeoja"kata Suho sambil memegang kepalanya Baekhyun hanya mengangguk.

Suho kemalangan 2 bulan lepas dia kena anmesia mula mula dia memang tak ingat langsung member dia yang dia tau waktu tu Lay jer..dan girlfriend dia Hyun (author be like flip hair)Lay memperkenalkan semua membernya dah 1 bulan berlalu kekadang Hyun jaga kekadang member diaorang..tapi Hyun dia kena balik Malaysia Suho memang tak leh terima dia nak ikut jer tapi keadaan tak izinkan.

Samapailah sekarang Suho tak leh keluar hospital keadaan dia lemah lagi doktor pon tak izinkan..dia belajar pon kat hospital ada cikgu bayar.Suho dia pentingkan pelajaran sikit eh salah banyak..

******
Sorry kat part 1 author tertulis Suho kan salah senanya Baekhyun.. author dah betulkan dah..

Evil GuyWhere stories live. Discover now