Baekyun melangkah keluar dari rumah dengan Yi Jin "awak...
baju?? "Soal Yi Jin sambil menunjukkan bajunya "alaa...pakai jer lah biar semua orang tau kau maid aku"kata Baekhyun sambil tersenyum jahat."Jahatnya awak ni... japlah tak lama pun"rayu Yi Jin Baekhyun hanya melihat dia "5 saat jer"kata Baekhyun kerjanya asyik menyakat Yi Jin..Yi Jin pula hanya mencebik.dia terus pergi ke biliknya.
Dalam masa beberapa minit Yi Jin turun dengan pakaian skinny jean dan t-shirt putih dapat memikat semua namja kat korea ni termasuk Baekhyun kot??
Dia terus menuju ke kereta Baekhyun... Baekhyun saja nak bawa Yi Jin keluar tak der sapa dia nak ajak padahal member ada jer saja nak ajak Yi Jin..macam Baekhyun tak tau Kai jumpa Yi Jin dulu satu Korea ada budak Baekhyun.
Apa-apa maklumat pasal kawan dia akan disampaikan pada Baekhyun.Mingyu kan ada hutang ngan Baekhyun jadi maklumat pasal Mingyu adalah termasuk orang yang selalu rapat ngan Mingyu.
"addmath kau dapat bapa?"soal Baekhyun sebaik sahaja Yi Jin masuk kedalam kereta "apa.. addmath b+ kot"kata Yi Jin "pandai tapi 5 saat ngan 5 minit tak reti beza"perli Baekhyun "mana sempat 5 saat"bentak Yi Jin.Baekhyun melihat kertas ditangan Yi Jin.
"kertas apa tu?"soal Baekhyun "ouh ni kertas cinta"Yi Jin sudah pun tersengih "aku taya tul tul jawab memain aku tak beli ice-cream baru tau"ugut Baekhyun "mana boleh....yer yer ni list barang nak beli barang dapur"kata Yi Jin tak nak kehilangan ice-creamnya.
Baekhyun menuju ke mall,dia memarkir kereta.dorang keluar serentak mereka masuk ke market dulu untuk beli barang."jap awak nak ikut saya ker beli barang?"soal Yi Jin Baekhyun hanya mengangguk.Yi Jin melihat sekeliling mall tu penuh ngan namja yang pakai baju itam.
"Dorang nak beli barang gak ker?"soal Yi Jin..Baekhyun jadi bengang dengan Yi Jin asyik banyak soal jer "kau nak beli barang ke tak ni?"soal Baekhyun dalam nada marah."tak abis abis nak marah"rungut Yi Jin.dia terus berjalan dengan cepat menuju ketempat tin makanan.
Baekhyun menggelengkan kepalanya dia menoleh kearah budak budaknya dia memberi isyarat mata suruh tunggu diluar.mereka mengangguk dan keluar dari mall itu.
Baekhyun menuju kearah Yi Jin..Yi Jin membelek dua tin sardin(author reka jer lah😜)"pilih jer lah dua dua"Baekhyun mencapai kedua dua tin tersebut dan masukkan kedalam troly.
"Andwae..."larang Yi Jin...dia menunjukkan tin yang berwarna biru tu ke Baekhyun "tengok ni..ni tak berkhasia sangat"nasihat Yi Jin... "ahhh..tolonglah itu pun berkira"rungut Baekhyun.
"Kalau nak mati cepat makan lah"perli Yi Jin "aku leh mati kalau hutang aku kau dah bayar"sekarang giliran Baekhyun pula memerli Yi Jin "ouh yer...esok lusa pon saya leh bayar lah"balas Yi Jin.Baekhyun mendekatkan mukanya "ouh k...aku tengok kalau esok lusa kau tak bayar..." "apa..apa kalau saya tak bayar".
"Ehemm..ehemm!!"seseorang berdehem menyebabkan Yi Jin ngan Baekhyun menoleh kearah orang itu.Baekhyun hanya buat muka biasa Yi Jin dah terperanjat "saya gi cari barang dulu"Yi Jin terus berlalu pergi "kau buat apa kat sini?"soal Kai "aku nak masak"
Kai hanya memberi death glare jer "dah tu kau nampak aku nak beli barang taya solan bodoh wat per"kata Baekhyun."dengan..."Baekhyun mengangkat keningnya Kai baru cakap separuh"dengan apa?"soal Baekhyun.
"Dia...ala tau taulah"kata Kai "ah...Yi Jin saja ajak dia jalan"elak Baekhyun.Kai mengangguk "aku nak balik sok jumpa ah"Kai terus berlalu pergi dengan perasaan yang marah n cemburu 'kau tunggu Baekhyun'bisik hati Kai.
Yi Jin membelek sayur sawi dia teliti betul betul "woi."terjah Baekhyun "mak kau meletup"Yi Jin termelatah semua melihat Yi Jin ngan Baekhyun ada yang dah tersenyum-senyum. "penda tengok-tengok"Marah Baekhyun.
"Dah lah...yok"Yi Jin terus berlalu pergi dia menuju kecashier untuk bayar barang barang tetiba ada troli terlanggar kaki Yi Jin akibat terlalu sakit Yi Jin memegang lengan Baekhyun "tolong..sakit"rayu Yi Jin.
Baekhyun melihat orang belakangnya "opss...mianei"kata yeoja itu dengan gedik Baekhyun malas nak layan.kebetulan budak Baekhyun masuk dorang menuju kearah Baekhyun "boss..."panggil salah seorang daripadanya.
"Budak Leo ada kat sini.."katanya lagi Baekhyun melihat sekeliling dia nampak ada beberapa kumpulan lelaki berkumpul tidak jauh dari situ kau uruskan barang ni."kau boleh jalan tak?"soal Baekhyun
Yi Jin menggelengkan kepalanya "kau tolong papah dia"arah Baekhyun.Yi Jin melihat Baekhyun "kau tak layak untuk aku pegang"Baekhyun terus berlalu pergi. 'mianei Yi Jin...mianei'Bisik Hati Baekhyun dia terpaksa.
Sampai kat kete Baekhyun,Baekhyun memerhatikan kawasan yang berdekatan ngan tempat letak kete dia supaya tiada budak Leo disitu.Yi Jin datang dalam keadaan yang terhinjut hinjut sakit kot kena langgar ngan troly.
Baekhyun membuka pintu ketenya Yi Jin masuk kedalam..dua dua diam seribu bahasa radio tak buka..Yi Jin betul betul sakit ati ngan Baekhyun dia ada perasaan.sampai dirumah maid Baekhyun yang lain yang memapah Yi Jin masuk kedalam rumah.
Baekhyun pergi ke peti surat tekaanya tepat ada surat dari Leo.dia terus ambil surat tu dia.Baekhyun baring sebaik saja dia masuk kedalam biliknya pikirannya kusut memikirkan Yi Jin..'cam ner aq leh jatuh cinta ngan dia baru dua ari'monolog hatinya.
surat dari Leo dia tak bukak dia simpan ditempat biasa.malam tu Yi Jin bersiap-siap untuk pulang esok nak sekolah.dia perlu kebilik Baekhyun dulu untuk cakap yang dia kena pulang kalau tak kerana siketua maid tu yang paksa memang sekarang Yi Jin dah balik.
Pintu bilik Baekhyun diketuk "masuk"kata Baekhyun sepatah.Baekhyun agak terperanjat Yi Jin yang masuk dalam biliknya "tuan..saya balik dulu"kata Yi Jin."sini jap"Yi Jin terus menuju kearah Baekhyun.
Baekhyun membuka first aid kit Baekhyun menyuruh Yi Jin duduk diatas katilnya Yi Jin hanya menurut arahannya Baekhyun melutut dihadapan Yi Jin.Baekhyun menyapu krim kat bahagian belakang kaki Yi Jin.
"Ahh..ahh sakit"ngadu Yi Jin Baekhyun hanya diam dia terus menyapu krim.dah siap semua Baekhyun menyimpan first aid kit balik "mianei"kata Baekhyun sepatah.
"Are you alright?"soal Yi Jin Baekhyun mengangguk "ok..then..annyeong"Yi Jin berlalu pergi.***********
Mian lambat update...mian typo..anyway selamat hari raya
YOU ARE READING
Evil Guy
عشوائي"pandai buat pandai tanggung..baik sgt"kata Byun Baekhyun sambil tersenyum sinis. Seorang lelaki yang tak der hati perut.semua orang yang tak bayar hutang akan dibelasah atau lebih elok lagi dibunuh.Dia seorang namja..dan seorang ketua gangster. "aw...