part 33(happy 1k vote)

2.3K 160 6
                                    

Baekhyun cuba mencapai kaki Hyo.tapi tak sempat,Hyo telah pon jatuh ketanah.dengan mata dia tertutup guna kain hitam dan tangan dia diikat.

Baekhyun juga jatuh dengan kuat.tapi baekhyun sempat melunjurkan kakinya.means kaki dia jejak tanah sebelum kepala.disebabkan kaki dia jatuh dulu dia termeloncat kehadapan,pisau dipinggangnya terus dan menerus menusuk kepinggangnya.

Dia hanya menahan perit.

Yi Jin terus turun kebawah melihat keadaan Hyo.dia terkejut melihat apa yang berlaku.bagaikan benar mimpi Hae Min.Mimpi tu jadi kenyataan.Hae Min yang melihat Hyo jatuh.terus keluar kereta.

Kai terbangun dari jatuhnya.dia ingin melarikan diri.tapi dihalang oleh Baekhyun "kau...kau dah bunuh anak aku"kata Baekhyun geram.dia mengangkat bajunya sedikit nak bagi udara masuk.

Lengan pakaian kat pinggangnya terlalu ketat.'bodohnya aku ni napa aku tak keluarkan pisau tu dulu'bisik hati Baekhyun."sakit ker?"soal  Kai sambil tersenyum sinis.

"Tapi aku rasa..yang ni lagi sakit"Kai kebinggunan.Baekhyun dah keluarkan piasau kecil dari kasut yer. Dia berlari dengan menahan sakit dipinggangnya. Korang bayangkan lari dengan ada benda tajam menusuk kat pinggang korang.

Dengan rasa ngilu lain sakit yer lagi. Macam tu lah keadaan Baekhyun.Kai tak sempat nak ngelak pisau ditangan Baekhyun terus menusuk keperut Kai.

Tapi Kai ketawa.dan ketawa."aku mati kau pun kena mati jugakk"kata kai dan menumbuk kuat pinggang Baekhyun.pisau yang memang hampit termasuk dipinggang Baekhyun terus termasuk.

"AHHHHHHHHHH"jerit Baekhyun dia rebah ketanah."apppa..."
"BAEKHYUNN!!"tu lah kata kata  yang dia dengar sebelum dia memejamkan matanya.Yi Jin dan Hae Min berlari menuju ke Baekhyun dan tu jugalah  dua orang manusia terakhir yang pergi kearahnya.sebelum dia menutup matanya rapat.

Dihospital,dua orang insan yang Yi Jin sayang berada di wad kecemasan.Yi Jin bermundar mandir.kenapa dalam mimpi Baekhyun tak mati tapi Baekhyun berada di wad.mimpi tu perlu diterbalikkan.

Dalam mimpi Baekhyun lelaki tu cuba nak baling dart kat gmbr Yi Jin,Hae Min dan Hyo tapi ketiga tiga sasarannya tersasar.tapi bila lelaki tu baling dart kat gambar Baekhyun.kena.malsud sasaran lelaki tu gambar siapa yang kena dart dia yang akan mati.

Dalam mimpi Hae Min.Hyo mati dan juga Baekhyun?.. Yer Baekhyun. Hae Min tak sempat nak habis cerita mimpi dia sebab dia tersedu.puzzle bercantum sasaran lelaki dalam mimpi Hae Min Baekhyun dan juga Hyo.

Dalam mimpi Baekhyun,Baekhyun jadi sasaran lelaki tu untuk dibunuh.dalam mimpi Hae Min Baekhyun dah pun dibunuh.jadi hanya Hyo saja yang selamat?

Kedua dua doktor keluar daripada wad tu.seorang doktor tersenyum gembira kerana pesakit tu terselamat.tapi seorang lagi dia diam kan diri dia lantas melihat Yi Jin dan memggelengkan kepalanya.

"Takk..takk...dia tak boleh tinggalkan saya lagi..."kata Yi Jin sambil mendekati doktor."kau kena hidupkan dia dengan apa cara sekali pun"jerit Yi Jin."kau kena hidupkan dia...CEPATTT...HIDUPKAN DIAAA"jerit Yi Jin.

Yi Jin mencekik doktor.mata Yi Jin merah urat sarafnya menegang."aku tau kau hidupkan dia...aku sayangkan dia lagii"jerit Yi Jin.beberapa orang nurse memegang Yi Jin dengan kuat.
"Lepaskan aku lah siall"Yi Jin seperti dirasuk.

Hae Min dah menangis melihat ommanya sebegitu."cepat hidupkan dia lah...apa yang tercegat kat situ"marah Yi Jin.dengan kekuatan yang Yi Jin ada dia melepaskan diri dan menolak doktor tu masuk ke bilik wad."aku tau dia hidup..aku tak nak dia mati"kata Yi Jin memberi amaran.

*********
Sorry kalau korang tak paham leh taya author tapi lambat sikit sbb x on.
Tapi kali ni ada yang mati.. Sorry sangat.. Sorry typo

Evil GuyWhere stories live. Discover now