Hah.. Dah teka lom?? Dah tau siapa??.
*********
Baekhyun, sejak dari dalam kereta lagi dia rasa tak sedap hati.macam ada sesuatu terjadi.dia drive ngan lajunya.Sampai aja kat rumah dia terkejut tengok ada kaca bersepah "Yi Jin??... Yi jin??"soal Baekhyun "that is not funny at all okay..just get out..kalau yer pon nak prank birthday saya pon jangan lah cam gini"..(aduhaii..author lupa nak tulis senaya sekarang ni birthday Baekhyun..dorang cadang nak sambut esok aja..sbb Baekhyun busy).
"Yah..Yi Jin..ke-"tetiba dia rasa pening dan jatuh rebah..Baekhyun membuka matanya sikit kepala dia rasa sakit sangat.."weh,aku pikir kau dah mampos baru pukul guna kayu besbol"kata namja dihadapannya.
Dia mendonggak untuk melihat namja tu membulat mata Baekhyun "kai??..kau kau buat apa kat sini?"soal Baekhyun "aku wat per kat sini..apa kebodohnya soalan kau tu..aku datang sini nak bunuh kau lah"kata Kai.
"Mana Yi Jin hah?..weh bagi tau aku lah sial!"marah Baekhyun "wahh..kau dah nak mati pun sanggup lagi kan nak memarah aku"kata kai sambil menonjol kepala Baekhyun. "shit.."carut Baekhyun.
"Weh,kau ingat eah aku lepaskan kau ni untuk cakap selamat tinggal kat betina sekor tu"kata Kai."apasal kau nak bunuh aku hah!?"soal Baekhyun "ni lagi satu soalan terlampau bodoh... Aq nak bunuh kau sebab kau dapat Yi Jin..cuba kau fikir mana fair kalau kau sorang dapat Yi Jin..tak per ah aku dah taste dia..."kata Kai selamba.
Kai terus memotong tali dari tangan Baekhyun "kau sentuh dia..siall..kau jantan tak guna"kata Baekhyun sambil menumbuk muka Kai "ouh shit man..aku lepaskan untuk tengok betina ni bukan gaduh ngan aku"kata kai.
"Aku ni masih baik lagi..cepatlah tengok dia"sambung Kai.sambil menolak Yi Jin.keadaan Yi Jin sekarang ni muka dah jadi pucat.mata dia ditutup ngan kain hitam mulut dia tak habis habis sebut Baekhyun.air mata pun tak berhenti mengalir.
"Dah lah tu"kata Kai sambil menolak kepala Yi Jin.Baekhyun menunjuk jari tengahnya means f**k.Kai hanya tersenyum sinis.dia membuka tali hitam dia mata Yi Jin.pada mulanya dia takut nak buka mata tapi bila dia bukak sikit dia terperanjat tengok Baekhyun ada kat depan dia.
Yi Jin terus peluk Baekhyun "Baekh saya takut.."adu Yi Jin perlahan.Baekhyun hanya menganggukkan kepalanya..air mata dorang tak berhenti menitis. "Saya tau...jangan takut saya ada kat sini"kata Baekhyun.."weh,dah lahtu meluat aku tengok.."kata Kai sambil menolak mereka berdua berjauhan.
"Tak nak...aku nak Baekhyun lahhh..lepaslahh"kata Yi Jin.Kai yang geram tu terus mengeluarkan pisaunya "jangan..wehh..lepaskan pisau tu!!"jerit Baekhyun "kau bergerak satu tapak aku bunuh Yi Jin" ugut Kai.
"Ok..ok.aku lepaskan Yi Jin..kau boleh amik dia"kata Baekhyun "hah??...Baekh tapi saya tak sayang dia saya sayang awak"kata Yi Jin "tak apa..kita tak ditakdirkan bersama..tak apa dia lagi baik untuk awak"kata Baekhyun.kai dia dah mengangguk gembira dan bangga.
"So,kita boleh kawin kan?"soal Kai pada Yi Jin "kai..tolong saya tak akan bahagia..baik awak lepaskan saya ada orang lagi bagus daripada saya..saya bukan orang yang sesuai untuk awak.. Awak pon tak akan bahagia kalau saya tak ba-...ahhhhh...."Kai membuat garisan di muka Yi Jin yang berparut tu menggunakan pisau.
"KAIIII!!!!"Jerit Baekhyun diaterus menarik kai menghadapnya.dia menolak Kai sekuat hati.tolakannya membuatkan pintu bilik pecah.(dorang ada kat tingkat tiga..tingkat atas sekali).Baekhyun menolak Kai sampai
SAmpai kat situ tu(author tak tau nak describe cam ner).korang bayang kan benda tu kat tingkat tiga tinggi sangat kalau jatuh tu perhhh...
Sambung ok,..Kai melihat kebawah sesikit sebanyak dia ada takut jugak.
"Kau..nak mampos sangat kan.."kata Baekhyun "weh,yoklah mampos sama sama biar fair kita berdua tak akan dapat Yi Jin"kata Kai.Baekhyun yang sedari tadi tak dapat menahan geramnya.Dia terus tolak Kai "aku kata kita mati sesama!!"kata Kai dan menarik Baekhyun sekali.Yi Jin yang baru keluar dari bilik tu terperanjat dia tak sempat nak menarik Baekhyun.dia cepat menuruni tangga.
Dia terua menutup mulutnya menahan sebak dia jatuh terduduk melihat mayat Baekhyun yang kepala dia habis berkecai..isi perutnya pun hampir terkeluar "tak..takk..ni tak akan terjadi...tolongg..tolonglahhhh" kata Yi Jin.Yi jin mendekati badan Baekhyun.
Dia memgang erat tangan yang sejuk tu.tangan sebelahnya sebok mengumpul balik organ kepala Baekhyun dan memasukkan balik isi perut Baekhyun "tadaa~..awak dah boleh hidup..dah jangan nak perpura mati tak kelakarlah"kata Yi Jin.
Tapi tak ada sahutan daripada Baekhyun "yah,esok kan kita nak sambut birthday awak..tak kan nak sambut depan kubur lak tak best..apa katakan kita gi pantai nak saya nak sangat mandi kat sana"kata Yi Jin.
"Pastukan pastukan kita kumpul pickupline bebanyak..Baekhyun!!.. awak lupa bagi pickupline kat saya hari ni..cepatlah saya nak dengar"kata Yi Jin..dia tak bodoh lagi dia dah tau Baekhyun dah mati "tak per biar ari ni saya pulak buat pickupline apa beza awak bila awak dah tak ada?"soal Yi Jin.
Tiada jawapan daripada Baekhyun "tak perlah biar saya jawab..bila awak ada saya gembira bila awak tak ada saya tak akan gembira buat selamanya..awak tau tak selamanya"kata Yi Jin "jadi dengan itu awak wajib hidup..arraseo..hidup tau bukan macam ni..bukannnn"kata Yi Jin sambil menangis..
*********
Dah endding ker??..alamakkk...mian typo..
YOU ARE READING
Evil Guy
Acak"pandai buat pandai tanggung..baik sgt"kata Byun Baekhyun sambil tersenyum sinis. Seorang lelaki yang tak der hati perut.semua orang yang tak bayar hutang akan dibelasah atau lebih elok lagi dibunuh.Dia seorang namja..dan seorang ketua gangster. "aw...