Gambar atas tu baju Baekhyun waktu dance night.
***********
Waktu balik tu,Baekhyun hantar Yi Jin balik rumah"jangan keluar gi mana mana tau"kata Baekhyun tegas "okay..eah jap"Yi Jin mencari sesuatu dalam begnya."Cari apa?"soal Baekhyun "surat"kata Yi Jin "surat hitam tu ker?"Yi Jin mengangguk then dia pandang Baekhyun "awal dah amik ker"soal Yi Jin."haah,dah baca pon"kata Baekhyun.
"Saya dapat surat tu dari sapa ntah dia tak bagi tau pon suruh bagi siapa dia kata bagi laki tu...saya tak tau nak bagi siapa saya nak bagi awak"terang Yi Jin.
"Memang untuk saya pon"kata Baekhyun "sapa yang bagi tu?"soal Yi Jin "ah..kawan saya"tipu Baekhyun.Yi Jin mengangguk "k..bye saya gi dulu" kata Yi Jin.lepas jer Yi Jin keluar. Baekhyun terus memecut laju gi kes suatu tempat.
'Leo..kau tunggu'bisik hati Baekhyun. korang tau lah kat mana yang dia nak gi mestilah club Leo.Baekhyun keluar dari keretanya.dia nak masuk tapi dihalang oleh dua bodygard Leo kat luar club tu.
"Maaf,tuan Baekhyun tak boleh masuk"larang salah seorang daripadanya.mestilah dia tau kan sapa Baekhyun.yer lah Baekhyun ni namja gangster Korea.
"Tepi..aku nak masuk"Baekhyun menolak kedua dua namja tu kuat dan dia dapat masuk."wah,kau baru balik dari sekolah"kata Leo sebaik saja Baekhyun merempuh masuk kedalam bilik vip Leo.
"Aku warning kau jangan sentuh Yi Jin"Kata Baekhyun tegas "lek ah..aku bagi jer kau sentuh adik aku"kata Leo selamba "adik kau tu tak der maruah.. lagi pun bukannya yer aku nak adik kau yang masukkan pil dalam air aku"kata Baekhyun sambil tersenyum sinis.
"Kau jangan kurang ajar sangat" marah Leo "sebab tu aku cakap kau jangan sentu Yi Jin"kata Baekhyun sambil memandang Leo tajam "tapi tak aci kalau kau dah bunuh orang aku sayang tapi aku tak dapat nak bunuh orang yang kau sayang"kata Leo sambil buat muka.
"Okay..kita selesaikan malam esok"kata Baekhyun dia terus berlalu keluar.Leo dah tersenyum jahat "weh,malam dance night kau tu kau culik Yi Jin"kata Leo sebaik saja dia menelefon Kai.
"Macam mana?"soal Kai "tak per nanti kau tau..kau kena ingat kau cuma ada 10 minit aja untuk culik Yi Jin"terang Leo "o..okay"kata Kai gagap.Leo terus matikan talian.
Malam tu,Yi Jin keluar rumah untuk amik angin dia gi ke taman permainan yang dekat ngan rumahnya.dia pikir tak der sapa kat situ rupanya ada budak budak anak yatim(korang ingat tak yang omma Yi Jin bagi makanan kat tempat anak yatim..kanak kanak tu).
"Eah..noona!!"jerit Hyo Min.dengan jeritan tu saja semua pergi kearah Yi Jin."noona wat apa malam malam kat sini?"soal seorang namja kecik ni "saja amik angin.."kata Yi Jin..mereka mengangguk "okay..semua balik kerumah"jerit seorang ahjumma.
"Okay!!"jerit mereka "annyeong noona"kata mereka semua "annyeong"Yi Jin pun melambaikan tangannya.Tak lama semuanya balik kerumah anak yatim tinggal Yi Jin seorang.dia pergi kebuaian.
Habis jer dia duduk tetiba buaiannya ditolak seseorang.dia menoleh kebelakang "Kai?"soalnya "hahaha..awat wat per kat sini?"soal Kai "saja amik angin"jawab Yi Jin "ouh.."Kata Kai sambil mengangguk "saya nak taya boleh?"soal Kai..
Yi Jin hanya mengangguk "kenapa awak suka Baekhyun?"soal Kai "napa saya suka Baekhyun?"soal Yi Jin balik.Kai mengangguk "sebab dia sunyi..dia keseorangan walau dia ada omma dia dan dia ada kawan kawan dia..saya rasa dia macam sunyi"kata Yi Jin.
"Saya sayangkan dia sebab dia baik"sambung Yi Jin "baik?"soal Kai "haah,haritu saya nampak dia selamatkan seorang budak kecik dari kena pukul bukan tu aja dia pernah bagi makan kucing"terang Yi Jin.bapa minit kemudia masing masing minta diri.
---------------
Malam yang dinantikan,semua pakai pakaian yang lawa lawa termasuk Yi Jin.tapi korang mesti lagi cantik.
(Korang pakai baju tu ngan kasut high heels warna hitam.maekup korang tak letak pon korang flawless lah kan.. Semua tengok korang yer lah korang paling cantik..hehehehe)
"weh ,bangga siak aku jadi dongsaeng tiri kau"sapa Mingyu."Well,aku kan memang cantik"kata Yi Jin "nampak Baekhyun tak?"soal Yi Jin "ceh mentang-mentang dah berpuya lupakan aku"kata Mingyu buat buat sedih.
"Aku lepuk gak budak sekor ni"kata Yi Jin.Mingyu dah tersengih sengih..tetiba tepukan gemuruh menyambut seseorang Yi Jin melihat kepintu utama Baekhyun and the geng rupanya.
"Hensem siak abang ipar aku"kata Mingyu.Yi Jin hanya membuat reaction bangga.Baekhyun terus pergi kearah Yi Jin."preety"kata Baekhyun sambil mengusap rambut Yi Jin.
"Tengoklah yeojachingu sapa?"kata Yi Jin ngan bangga. "awak pon hensem"puji Yi Jin.Baekhyun hanya tersenyum ari ni menentukan ajalnya. dia kena jumpa Leo ari ni..kena selamatkan Yi Jin gunakan nyawa dia.
Pengetua pun datang dia pun mulakan bicara dalam bicara dia,dia puji Baekhyun hensem 'nak bodek aku supaya lupakan hutang dia lah tu'bisik hati Baekhyun.'asal aku rasa tak sedap hati ni'bisik hati Yi Jin.Yi Jin menarik lengan baju Baekhyun.
Baekhyun menundukkan sikit badannya "awak saya rasa tak sedap hatilah"kata Yi Jin perlahan. Baekhyun melihat Yi Jin "mainan perasaan jer kot"kata Baekhyun "yer ker saya rasa macam awak nak tinggalkan saya jer"kata Yi Jin.Air peluh terus menitik dikepala Yi Jin.
Baekhyun hanya tersenyum,lagu pun dimainkan dorang pon dance "awak,ada rahsia nak bagi tau saya?"soal Yi Jin."ada"jawab Baekhyun sepatah.
"Bagilah tau"kata Yi Jin sambil menari sebab rentak lagu slow kan. "Saya nak jumpa kawan saya"kata Baekhyun "tu rahsia ker?"soal Yi Jin "haah,tapi ada lagi.."..."saya akan pergi tinggalkan awak"kata Baekhyun.
Sebaik saja Baekhyun melafazkan ayat tu tetiba lampu terpadam.dalam masa 10 minit lampu terbukak balik Baekhyun tengok depan dia YIJIN DAH TAK ADA....
*********
Ok tak,maaf typo...
YOU ARE READING
Evil Guy
Random"pandai buat pandai tanggung..baik sgt"kata Byun Baekhyun sambil tersenyum sinis. Seorang lelaki yang tak der hati perut.semua orang yang tak bayar hutang akan dibelasah atau lebih elok lagi dibunuh.Dia seorang namja..dan seorang ketua gangster. "aw...