Di High Min Tee School,
Semua pelajar semakin ramai memasuki perkerangan sekolah termasuk Yi Jin ngan Kai. 'tolonglah..aq tak nk kena belasah ngan Baekh'bisik hati Yi Jin.
"Awak pergilah dulu,saya nk jumpa kawan jap"kata Yi Jin utk mengelak daripada terserempak ngan gangster sklh."ahh..yer lah nnti Baekh nmpk x psl psl plk awk kena belasah "kata kai sblm berlalu pergi.
"Fuhhh..mana Mingyu eh..nk kena jelaskan kat dia ni"Yi Jin mula mencari Mingyu di sekitar sekolah.Dia mula mengeluh "gi kantin jap ah"Yi Jin terus menuju ke kantin.
Dia sebok melihat duit didalam dompetnya sampai tak nmpk org dihadapanmya dan...Yi Jin pon terjatuh."mianei jeongmal mianei"kata Yi Jin tanpa sempat melihat siapa yg dilanggar.
YI Jin melihat org yg dilanggarnya membulat mata Yi Jin 'macam mana ni....malangnya nasib aku'bisik hati Yi Jin "shit..kau letak mata kat mana" marah namja dihadapannya itu.
"Saya minta maaf..betul betul tak sengaja.."Yi Jin menundukkan badannya sebanyak 90°...mana taknya org besar kot yg dilanggarnya
"Woi..pompuan kau ingat aq ni pemaaf ker?"kata namja itu lagi dan menolak Yi Jin hingga dia terjatuh tangan Yi Jin ada berdarah sikit akibat tergesel ngan simen sekolah.
"Dah lah tu Baekh.."kata Chen sambil cuba menenangkan dia "ntah kau ni lek ah..kita leh wat papa pon kan"kata Chanyeol sambil smirk.Kai hanya mediamkan diri tak nak dia masuk campur tak pasal pasal habis riwayat.
Tak sempat Baekhyun nak tendang Yi Jin seseorang menolaknya menyebabkan Baekhyun terjatuh.. semua student kat situ terperanjat..
member Baekhyun pun terperanjat..
"Wanna die dude"Kata Baekhyun sepatah....sambil tersenyum penuh makna...*******
How its going?? I hope its okay..Nanti saya update lagi...
YOU ARE READING
Evil Guy
Acak"pandai buat pandai tanggung..baik sgt"kata Byun Baekhyun sambil tersenyum sinis. Seorang lelaki yang tak der hati perut.semua orang yang tak bayar hutang akan dibelasah atau lebih elok lagi dibunuh.Dia seorang namja..dan seorang ketua gangster. "aw...