My Birthday!!(sweetest)

2.9K 178 18
                                    

Baekhyun tersedar dari mimpinya.dia melihat seluruh badannya berpeluh.dia pon turut melihat pinganggnya.rasa cam real pulak mimpi tu.

"Eo?oppa?waeyo?"soal Yi Jin pelik tengok Baekhyun yang tengah berpeluh peluh.dengan abs dia.biasalah lelaki tidur tak pakai baju.(author byuntae sehhh!!)

Baekhyun terus memeluk Yi Jin yang berada disebelahnya.Yi Jin terjaga sebab Baekhyun punya nafas tercungap cungap.Baekhyun mencium kepala Yi Jin berkali kali.

"Yah!!oppa waeyo??"soal Yi Jin dia mengetap bibir."oppa mimpi oppa kena bunuh ngan Kai ngan anak kita seorang.tapi kita ada dua anak,yang hidup cuma seorang"cerita Baekhyun.

"Its okay,its just a nightmare"kata Yi Jin sambil mengusap rambut Baekhyun."oppa baru tidur 30 minit dah terjaga"kata Yi Jin.tapi mimpinya terasa seperti berbulan bulan.

Baekhyun dah susah tidur sebab asyik buat kerja jer.

7:00 a.m
Baekhyun, bersiap siap untuk pergi ke kerja."oppa,tak nak sarapan dulu ke?"soal Yi Jin "tak apalah,oppa ada mesyuarat"Tolak Baekhyun lembut."ouh okay"kata Yi Jin.

"Oppa dah nak pergi ni"kata Baekhyun sambil pakai kasut.Yi Jin mendekati Baekhyun.Baekhyun berdiri dihadapan Yi Jin.Yi Jin kiss Baekhyun.ni semua Baekhyun yang tetapkan peraturan.sebelum pergi ke kerja Yi Jin kena kiss Baekhyun kat lips.

Baekhyun tersenyum gembira."dah lah tu,bye"kata Yi Jin.sesunggguhnya pipi dia tengah merah "nak lagi~"kata Baekhyun manja."teruk betul lah perangai byuntae oppa ni"kata Yi Jin "alahhhhh~".

"Kalau oppa minta lagi,Yi Jin tak akan kiss oppa lagi"ugut Yi Jin."yer ker"kata Baekhyun sambil smirk.dia menarik lengan Yi Jin dan lock kat dinding.Yi Jin terperanjat."beraninya nak ugut oppa"kata Baekhyun sambil tersenyum penuh makna.

"Oppa..cepatlah pergi kerja..dah lambat tau tak"elak Yi Jin."tak apa, oppa boss.lagipun kalau diberi pilihan oppa lebih suka bekerja kat dalam bilik ngan Yi Jin"kata Baekhyun sambil merapatkan muka dia ngan Yi Jin.nafas memasing terasa kat bibir memasing.

Dengan pantas yer Yi Jin terus kiss bibir Baekhyun."dah!"kata Yi Jin malu."yer lah sayang"kata Baekhyun pula sambil kiss kepala Yi Jin."oppa gi dulu"kata Baekhyun dan berlalu pergi bersama kereta lamborghini yer.(betul ke eja kereta tu?).

Beberapa minit bayangan kereta Baekhyun pun hilang.Yi Jin hanya menggelengkan kepalanya sambil tersenyum.dia sebernanya memang nak kerja tapi Baekhyun larang sekeras kerasnya.dia kata sebab nanti ada orang terpikat dengan Yi Jin.

Yi Jin lalu kat ruang tamu,mata dia terpandang beg kerja Baekhyun "nyanyuk betul lah oppa ni!tu lah asyik byuntae aja"bebel Yi Jin.dia mengambil keputusan untuk pergi ketempat kerja Baekhyun nak bagi beg dia.

Baekhyun p.o.v

Aku masuk kedalam bilik kerja aku.aku siapkan semua kerja yang tertangguh.pukul 12 nanti, baru ada mesyuarat.aku mengambil sesuatu kat sebelah aku tapi benda tu tak ada.mana beg kerja aku!!.

Aku pun turun kebawah.nak tengok kat dalam kereta mana tau ada.haraplah ada.tolonglah!!.aku cari kat seat belakang. Tak ada. Ahhh mana benda ni "sh**,***k, holy shit!! "Carut ku.

Aku masuk bilik aku semula. Aku rehatkan kepala aku kat kerusi kerja aku. Aku terdengar bunyi orang bukak pintu. Tapi aku buat bodoh jer sebab aku terlampau stress. Aku penat sekarang ni. Sampailah aku terasa ada sesuatu sentuh bibir aku lembut.

"Yi ji-MIRANDA!! "soalku pelik. Aku lap bibir aku kasar ada benda merah kat bibir aku apa lagi kalau bukan lipstick dia. Bodoh!!."hai,sayang.i miss u so much"kata Miranda dengan suara yang menggoda.

Muka dia still perfect, lips dia still kecik plus merah, body dia memang mengancam aku. Dengan tetiba tangan aku melingkar kat pinggang dia .aku tak dapat nak kawal nafsu aku.

"I want u, babe! "Katanya sambil mendekatkan mukanya denganku. Tetiba aku tersedar yang aku dah kahwin. AKU DAH KAHWIN!! aku terus lepaskan tanganku daripada pinggangnya. Baru aja aku nak bangun dia duduk kan aku balik.

Dan..

"oppa-"suara Yi Jin.

Semuanya,aku rasa macam masa terbehenti.aku terus bangun."Yi Jin,Yi Jin jangan salah faham"kataku cuba untuk menenangkan keadaan walau aku semdiri pun tak tau boleh tenang ke tak.dia genggam beg kerja aku kat tangan dia.dia datang sini sebab nak bagi beg aku.dan aku kat sini buat benda bodoh tu..

Dia datang dekat ngan miranda dan lepang dia kuat "kau tak ada jantan lain ke nak goda.laki aku jugak yang kau nak kebas!!"marah Yi Jin.baru first time aku tengok dia marah orang sebegini rupa.aku tergamam.

"Maafkan saya,saya tak tau yang Baekh-".."KAU KELUARLAHH!!"jerit Yi Jin dia pun berlari keluar dari bilik aku.aku?.apalah nasib aku."nah amik ni.Yi Jin tak tau yang Yi Jin ni isteri oppa ke tak?"soal Yi Jin dan berlalu pergi.

Aku punya kaki seolah olah macam kena paku langsung tak bergerak.mulut aku pulak macam kena gam.selepas beberapa jam aku bekerja aku buat keputusan balik awal ari ni.aku singgah kekedai bunga.aku tak tau sangat nak pujuk perempuan.

balik jer,rumah gelap.sunyi. aishh,memang creepy betul."emm,sayang?"soalku sambil jari aku mencari suis lampu.tetiba tangan aku tersentuh sesuatu kat dinding.ni bukan suis.ni macam muka jer.

"Hish,tangan tu dah lah busuk pastu nak pegang muka orang"dengus Yi Jin.dia membuka suis lampu."seronok tak buat maksiat kat tempat kerja?"perlinya.aku hanya tersengih "seronok gak lah"perliku balik.dia mencampak bantal kat muka aku tapi aku sempat elak.

Dia menjeling aku menyampah."alah sayang ni jangan lah.."…"diri kat situ!"arahnya tegas.aku terus diri tegak macam tugu negara.dia datang dekat dia mebelek muka,leher aku."dia tak ada kiss mana mana ke?"soalnya pelik.

"Tu lah,dia baru aja nak kiss tetiba Yi Jin datang.tak ada reze-arggghh"dia tumbuk perut aku..wehhh!!... huaweiii..sakitnya.."sayang...sakitlah!"aduku."padan muka..ni dendanya"dia menarik telinga aku.aku tak dapat nak tahan agy sakit yer.aku dukung dia cara bridal style.

"Yah!oppa turunkan Yi Jinlah!!"arahnya sambil menumbuk numbuk dadaku."ni pulak denda Yi Jin sebab,pukul oppa"kataku sambil smirk "jom!"ajakku."oppa tak penatke?"soal Yi Jin."tak!"aku berlari sambil dukung dia masuk ke bilik.

The end...

So,tamatlah cerita evil guy.author nak berterima kasih pada reader sebab sokong cerita ni and vote cerita ni.tenkiu reader.sebab 27/11 ni hari jadi author so.author nak wat yang happy happy jer.tak nak lah wat yang asyik mati aja.sian baekhyun.AUTHOR PON SAYANGKAN BAEKHYUN.

Kalau sejujurnya author nak buang cerita daripada awal, tapi disebabkan ada yang suka cerita ni. Author sambung juga. Maafkan author sebab tak byuntae sangat. Sebab author ni jenis otak tak byun.

Hehehehehe, yang byuntae semua tu bukan firah tulis,tapi nenek.nenek dah tua so byuntae sikit.ish ish ish.

Kata kata terakhir daripada watak utam kita.

Baekhyun:baiklah,saya nak ucapkan-

Author:lembap,betul.kau tak payahlah bercakap buar Yi Jin jer.

Yi Jin:terima kasih author.saya nak ucapkan-

Author:biar aku jer lah cakap.terima kasih reader.sayang reader.

Baekhyun n yi jin:tak guna yer author.💢

Evil GuyWhere stories live. Discover now