Prologue

1.7K 126 21
                                    

Author's Pov.

Ακαδημία Satalitte.

Η πιο γνωστή ακαδημία σε όλο τον πλανήτη. Εκεί φοιτούν μαθητές από όλο τον κόσμο. Εκεί μένουν όλον τον χρόνο. Είναι παιδιά με τεράστια οικονομική ευχέρεια. Από κάθε άκρη της γης. Πανέξυπνα με ικανότητες που λίγα άτομα έχουν. Η Ακαδημία τα διαλέγει και τα παίρνει. Οι γονείς πληρώνουν ένα μεγάλο χρηματικό ποσό , ωστόσο εξασφαλίζουν ένα λαμπρό μέλλον στα παιδιά τους.

Αλλοι γονείς τα στέλνουν εσώκλειστα λόγω κακιάς συμπεριφοράς. Αλλοι γιατί δεν τα θέλουν μέσα στα πόδια τους. Ουσιαστικά δεν βγαίνουν τα παιδιά από αυτό το σχολείο. Μόνο το καλοκαίρι αν θέλουν να πάνε να δουν τους γονεις του φεύγουν. Αν θέλουν. Εκεί είναι η ζωή τους. Μια συναρπαστική ζωή στο πιο περίεργο σχολείο του κόσμου.

Το μείγμα το ανθρώπων εκεί είναι παράξενο. Οι μαθητές είναι χαρισματικά, ξεχωριστά, παράξενα παιδιά όλων των ηλικιών. Οι καθηγητές είναι αρκετά περίεργοι.

Το σχολείο αυτό είναι μοναδικό. Και ένα τόσο περίεργο μέρος δεν μπορεί παρά να κρύβει μυστικά.

______________________________________

Ο Harry είναι ένας από τους χαρισματικούς μαθητές εκεί. Είναι από το Λονδίνο. Οι οικογένειά του είναι αγαπημένη. Και πάμπλουτοι. Είναι ένα από τα καλύτερα παιδιά. Φοβερός μαθητής. Είναι από τους πρώτους στην ομάδα του τέννις του σχολείου. Πανέξυπνο παιδί. Πολύ καλό επίσης.

Η Amelí είναι από την Γαλλία. Είναι καινούργια στο σχολείο. Η οικογενειακή και οικονομική της κατάσταση είναι άγνωστη. Μερικοί λένε πως στάλθηκε εσώκλειστη μετά από ψυχιατρείο. Είναι χαμηλών τόνων αν και περίεργο κορίτσι. Πιο παράξενη από ότι όλα τα άλλα παιδιά.
Φαίνεται πανέξυπνη. Λάθος. Ιδιοφυία.

Η Ακαδημία Satellite έχει αρχίσει να αλλάζει αρκετά και να παρουσιάζει παραξενιές. Ολα από τότε που εμφανίστηκε η Amelí. Κανείς δεν ξέρει τι ακριβώς συμβαίνει. Ελάχιστα άτομα την συμπαθούν, τα άλλα την απεχθάνονται χωρίς λόγο.

Θα έρθει η στιγμή που ο Harry και τα υπόλοιπα άτομα ανακύψουν τι συμβαίνει.

Θα έρθει η στιγμή που ο Harry και η Amelí θα αρχίσουν να έχουν συναισθήματα.

Θα έρθει η στιγμή που θα έρθουν τα πάνω κάτω στην Ακαδημία Satalitte.

Ποια είναι η Amelí;




••

Γειααα!
Κεφάλαιο μπαίνει σε δύο μέρες. Ελπίζω να σας αρέσει.

ΒΒ

Φωτογραφία: Η Amelí

Πρωταγωνιστές:

Harry Styles as Harry
Elle Fanning as Amelí
Luke Hemmings as Roger
Lucky Blue Smith as Dimitri
Amandla Stenberg (νομίζω έτσι γράφεται) as Darcy

➡Οι υπόλοιποι πρωταγωνιστές και χαρακτήρες είναι τελείως την φαντασίας μου.

Amelie/H.SWhere stories live. Discover now