E l e v e n

289 49 26
                                    

Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου και τεντώνομαι. Κάτι πέφτει απο το σεντόνι καθώς πατάω στο πάτωμα.

Ενας μαύρος φάκελος. Είναι ένα μαύρος φάκελος. Βέβαια τον τελευταιο καιρό έχω συνηθίσει τα ποιήματα που δεν βγάζουν νόημα και που μου λένε να φύγω.

“Στις έξι το πρωί στην γέφυρα. Πάρε ζακέτα, ομπρέλα και ένα σακίδιο με δυο αλλαξιές ρούχα, νερό και φαγητό. Είναι πολύ σημαντικό.”

  ,     Amelí.

Αυτό δεν είναι ποίημα. Κοιτάω το ρολόι μου. Πέντε και τέταρτο.
Δεν μπορώ να συνηδητοποιήσω καλά πως η Amelí μου έστελνε αυτά τα ποιήματα. Το είχα φανταστεί αλλά τώρα που μαθαίνω πως όντως ισχύει είναι λες και έχω συνηδητοποιήσει πως πεθαίνω ή κάτι τέτοιο.

Θα πάω. Θέλω να δω τι θα κάνει. Δεν φοβάμαι μία αδύνατη κοπέλα με κόκκινα μαλλιά. Αυτό είναι χαζό.

Βάζω το συνηθισμένο μπλε παντελόνι και το λευκό μπλουζάκι με το επίβλημα της ακαδημίας. Παίρνω μαζί μου και μια μάλλινη ζακέτα. Ψάχνω στο κάτω ράφι της ντουλάπας για σακίδιο και ευτυχώς βρίσκω ένα αδιάβροχο. Είναι αρκετό μεγαλο για να χωρέσει ένα φουτερ με το επίβλημα της ακαδημίας ,ένα μακρυμάνικο μπλουζάκι επίσης με το επίβλημα της ακαδημίας και άλλα δυο μπλε παντελόνια.

Φοράω και ένα σκουφί που βρίσκω σε ένα από τα πολλά συρτάρια.

Στην αρχή τράβηξα τα καλά παπούτσια αλλά μετα τα άφησα πίσω. Καλύτερα τα μποτάκια.

Κάτι ξέχασα.

Αν ναι. Ομπρέλα.

Παίρνω μια ομπρέλα και την χώνω στο σακίδιο.

5:18 π.μ

Τρέχω έξω απο το δωμάτιο. Στην αρχή κοιτάω παντού μήπως δω κανέναν αλλά όλοι κοιμούνται.

Κατεβαίνω προσεχτικά και αθόρυβα τις μαρμάρινες σκάλες. Ολος ο χώρος είναι παγωμένος. Περίεργο. Συνήθως η θέρμανση μένει ανοιχτή όλο το βράδυ και την ημέρα.

Πηγαίνω προς την τραπεζαρία. Δεν έχουν ετοιμάσει τίποτα. Ακόμα πιο περίεργο.

Μπαίνω μέσα και πιάνω από το ψυγείο στη είσοδο, δύο τοστ με τυρί και μία μπαγκέτα με κοτόπουλο, αγγούρι και σος μαγιονέζας. Στο διπλανό ψυγείο έχει ολα τα υπολοιπα. Παίρνω δυο μπουκαλάκια νερό και έναν χυμό μήλου.

Κανείς δεν είναι εδώ. Πολύ περίεργο.

Βάζω τα τρόφιμα στην τσάντα μου και τρέχω προς την εξοδο της βιβλιοθήκης, δηλαδή το παράθυρο στο αναγνωστήριο.

Amelie/H.SWhere stories live. Discover now