S e v e n

486 64 67
                                    

Ανοίγω το φυλλάδιο με τους κανόνες της Ακαδημίας. Με τους νέους κανόνες. Για ποιον λόγο να αλλάξουμε τους κανόνες; Τόσα χρόνια το σχολείο λειτουργεί με συγκεκριμένους κανόνες και το αποτέλεσμα είναι άκρως ικανοποιητικό. Ολα τα παιδιά του τηρούν. Αλλιώς υπάρχει τιμωρία και συνήθως είναι κουραστική. Ανάλογα με τον κανόνα που θα παραβιάσουν.

Παραδείγματος χάρη, αν αργήσουν στο μαθημα θα έχουν να λύσουν παραπάνω ασκήσεις. Αν βγουν το βράδυ αργότερα από την ώρα που είναι υποχρεωτικό να είμαστε μέσα, δεν τους επιτρέπεται για μια μέρα η προσέλευση στον κήπο. Και πολλά άλλα πράγματα. Απλοί κανόνες. Δεν χρειάζεται καν φυλλάδιο. Απλά
τρεις - τέσσερις παραγράφους σε μία κόλλα άλφα τέσσερα.
Το ανοίγω και αρχίζω να διαβάζω μία σημείωση από την διευθύντρια, Elizabeth.

“Οι νέοι κανόνες αποτελούν μία πρόοδο σε κάθε τμήμα της Ακαδημίας Satalitte. Η τήρησή τους είναι υποχρεωτική και η παραβίαση σημάνει αυστηρή τιμωρία και κατώτερο βαθμό. Η ανάγνωσή τους αλλά και η αποστήθιση είναι μία αρχή στην συνεργασία μας και τη νέα σχέση ανάμεσα σε μαθητές και καθηγητές. Ευχαριστώ πολύ που διαθέσατε χρόνο.”

Η διευθύντρια,
Elizabeth, Gloria Mac Satalitte.

Γυρίζω την λεπτή σελίδα με το ξεθωριασμένο , λευκό χρώμα και τις χρυσές γραμμές στην επικεφαλίδα.

Κανόνες & 'Οροι

-Το μάθημα θα είναι τετράωρο καθημερινά.

-Θα αρχίζει στις οκτώ και δέκα και θα τελειώνει στις έντεκα και τέταρτο.

-Θα υπάρχει μονάχα ένα δεκάλεπτο διάλειμμα ανάμεσα στα δυο πρωτα και στα δυο τελευταία μαθήματα.

-Κάθε Παρασκευή και Σάββατο στις πέντε και μισή το απόγευμα θα γίνονται δύωρες προπονήσεις με την ομάδα τέννις.

-Οι μαθητές μπορούν να βρίσκονται στο κήπο και στους εξωτερικούς χώρους μέχρι τις δέκα και μισή το βράδυ.

-Δεν επιτρέπεται οι μαθητές να ξεπερνούν τα όρια του υπερτεράστιου κήπου της Ακαδημίας οποιαδήποτε ώρα.

-Την ημέρα Κυριακή παραδίδονται στις δέκα το πρωί μαθήματα πολεμικών τεχνών και στις πέντε το απόγευμα πληροφορικής και αποκρυπτογράφησης στοιχείων.

-Το πρωινό σερβίρεται από τις έξι το πρωί μέχρι τις οκτώ και πέντε , εκτός από τα Σαββατοκύριακα που διαρκεί έως και τις εννιά και μισή.

-Τι μεσημεριανό σερβίρεται από τις μία το μεσημέρι έως και τις τρεις.

-Το δείπνο σερβίρεται από τις εφτά και μισή έως τις δέκα το βράδυ.

Amelie/H.SWhere stories live. Discover now