[Roger's pov]
Καθώς περπατάω μακριά της νιώθω ένα χέρι να εγκλωβίζει τον καρπό μου. Κατευθείαν γεμίζω θυμό και απέραντο εκνευρισμό.
"Roger σε εκλιπαρώ. Ελα μαζί μου. Ο Harry σε χρειάζεται." Στο όνομα του κολλητού μου λυγίζω. Ισως αν την ακολουθήσω, να δω αν είναι καλά.
"Φύγε από την ζωή μου. Πραγματικά, σε παρακαλώ, αν είναι να κάνεις κάτι κάντο σωστά. Εφυγες τότε, φύγε και τώρα."
"Δεν καταλαβαίνεις. Ελα μονάχα για τον Harry."
"Μα ο Dimitri, η Alexander..." Το σκέφτομαι. Οντως το σκέφτομαι.
"Θα είναι καλά. Το υπόσχομαι."
Κρατάω το χέρι της ασυναίσθητα. Ηταν το μόνο άτομο που με έβγαλε από το κλουβί μου, έστω και για λίγο. Την έψαχνα εδώ και καιρό. Ηλπιζα να την ξαναδώ. Το ήθελα τόσο.
"Θα έρθω μαζί σου." Χαμογελάει πλατιά και με τραβάει προς ένα μαύρο αυτοκίνητο.
"Χαίρομαι."
••
Η διαδρομή είναι σιωπηλή. Παντελώς βουβή. Αυτή η ησυχία δίνει τόπο στις σκέψεις μου. Είμαι τόσο μπερδεμένος. Δεν ξέρω αν πρέπει να εμπιστευτώ την Abigail. Φυσικά και είναι καλό να ρισκάρουμε. Απλά είμαι σε μια διασταύρωση. Δεν είμαι σίγουρος αν είναι σωστό να ρισκάρω εμένα. Εννοώ, είμαι άνθρωπος.
Μα τι λέω;
Εφυγα από το ξενοδοχείο. Χωρίς να το πω σε κανέναν. Κάποτε δεν με ένοιαζε καν.
Γιατί έχω αλλάξει τόσο; Γιατί;
"Ει Roger ίσως να καθυστερήσουμε λίγο. " Μου λέει και με κοιτάει γεμάτη, κρυφή ανησυχία. Οσα χρόνια κι αν πέρασαν, γνωρίζω το πόσο αγχωτική είναι.
"Γιατί; Τι έγινε;" Προσπαθεί να σπάσε την άβολη και ψυχρή κατάσταση ανάμεσά μας, όμως καταφέρνει να την χτίσει πιο γερά.
"Τίποτα το σοβαρό." Τα μάτια της γυαλίζουν και αποφεύγει να με κοιτάξεις. Προσπαθεί κι άλλο να με κάνει να νιώσω καλά, ωστόσο καταλαβαίνω τα πάντα. Τα πάντα κατά το ήμισυ. Σχεδόν.
"Abigail πες μου τώρα τι συμβαίνει. Αλλιώς δεν ξέρω κι εγώ τι θα κάνω." Η θέση μου είναι πιο πλεονεκτική τώρα. Αυτό με τρομάζει κάπως. Τι θα κάνω αυτή την δύναμη αν όντως συνέβη κάτι σοβαρό;
"Roger χαλάρωσε. " Γελάει όσο πιο ψεύτικα μπορεί. Γυρνάω το κεφάλι μου να κοιτάξω από το παράθυρο, μεμιάς όμως βάζει το χέρι της και με εμποδίζει. Το πιάνω και έρχομαι υπερβολικά κοντά της ώστε να νιώσω το έντονο άρωμά της να με σφίγγει με εχθρικό τρόπο.
YOU ARE READING
Amelie/H.S
FanfictionΜια μυστήρια κοπέλα θα πατήσει το πόδι της στην ακαδημία Satellite και τίποτε δεν θα είναι ξανά ίδιο. •• !Δεν επιτρέπεται η αντιγραφή και η μετάφραση.