Author's notes

181 16 3
                                    

Γειά σας!!

Άργησα λιγάκι να βάλω ΚΑΙ αυτό το κεφάλαιο αλλά δεν άργησα πολύ τουλάχιστον, (σωστά;).

Τι κάνετε; Πώς πάει το σχολείο;

••

Λοιπόν, ας αρχίσω να μιλάω για την ιστορία...

Όταν την άρχισα ήθελα να ξεκινήσω κάτι διαφορετικό από τα προηγούμενα που είχα γράψει, πιο ήρεμο αλλά όχι και βαρετό. Ελπίζω να το πέτυχα.

Μέσα από αυτήν την ιστορία κατάφερα μέσα σε έναν χρονο να βελτιώσω τη γραφή μου και να δημιουργώ πιο εύκολα χαρακτήρες μέσα από τους οποίους θα μπορώ να εκφραστώ και εγώ,  ενώ ταυτόχρονα θα έχουν τις δικές τους προσωπικότητες. Ήταν αρκετά δύσκολο στην αρχή.

Τα κεφάλαια μεγάλωσαν αρκετά, άλλη μια διαφορά από τα προηγούμενα.

Αλλά την λάτρεψα και ας   μου ψιλοεβγαζε τη ψυχή καθε φορά που έγραφα κεφάλαιο, θα μου λείψει.

Σίγουρα δεν ήταν κάτι το τρομερό γενικά μα για εμένα ήταν μια άνοδος και μια πιο έντονη 'εισοδος' στον κόσμο της συγγραφής.

Αν και ήμουν ασυνεπής μου άρεσε να γράφω κεφάλαια. Ίσως όμως επειδή είχα κάπως σταθερά τον πήχη να μην ήθελα τα κεφάλαια να είναι άνισα, άλλοτε καλογραμμένα και άλλοτε πρόχειρα.

Όσον αφορά το τέλος,  ήταν αναμενόμενο και οχι τίποτα το ουαου. Παρόλα αυτά ελπίζω να σας άρεσε ακόμη κι έτσι.

Ευχαριστώ πολύ για την στήριξη και μου ανεχτήκατε τις πολύ αργές ανανεώσεις μου επί έναν χρόνο.

Ββββ♡

Amelie/H.SWhere stories live. Discover now