Multideki şarkıyla güzel gidebileceğini düşündüm :) SELENA GOMEZ / CAMOUFLAGE
"Geldik"dedi Harold. Telefonumu el çantama koydum. Dışarıya bakma ihtiyacı bile duymadım. Yalnızca olabildiğince sessiz olmaya özen göstererek burnumu çektim. "Hadi"dedi yeniden.
Arabadan indiğimde karşımdaki büyük evi süzdüm. Demek Tommo nun evi burasıydı. Gayet güzeldi. Şu an onu göreceğim için heyecanlı olmam gerekiyordu ama hissettiğim tek şey hüzündü. Stella ya karşı sinirli değildim. Nede olsa o da herkes gibi Niall Horan ın sevgisini hak ediyordu.
Şu an düşündüğüm gibi sevişiyor olabilirler miydi? Agh salağın tekiydim. Yalnızca bana ait olacağını düşünmüştüm. Özel olduğumu zannetmiştim. Aramızdaki bu şeyin yalnızca bizim olacağını zannetmiştim. Yanılmış olmam çok normali aslında. Nede olsa o Niall Horan dı.
"Sen iyi misin?"diye sordu Harry bir şeylerin ters olduğunu fark ederek. İkinci kez burnumu çekip başımı aşağı yukarı salladım. "Pekala"diye mırıldandı yalnızca. Ama iyi olmadığımı farkındaydı. Bunu biliyordum. Yalnızca fazla üzerime gelip beni sıkmak istemiyordu.
Onu öptü. Bana inat yapmıyor olabilme ihtimali daha da can yakıcıydı. Belki de...belki de cidden Stella dan hoşlanmıştı. Ve belki de ciddi bir ilişkileri olacaktı. Yani belki de buna alışmaya çalışmalıydım.
Nede olsa bizim aramızdaki şey yalnızca seks arkadaşlığıydı. Duygusallık yok demiştik. Kıskançlık da olmayacaktı ama ben şu an kıskançlıktan ölüyordum.
"Dinle bu gün için sana cidden minnettarım An. Beni kurtardın"dedi yanıma gelip arabaya yaslanarak. Ve bunları hoş bir gülümseme ile söylemişti. Omuz silktim. "Sorun değil Harry. Ama merak ediyorum, ailenden bu kadar sakladığın şey ne?"diye sordum ona merakla.
Ayrıca konunun değişmesi aklımın da biraz olsun dağılmasını sağlayabilirdi. Ah Stella nın Niall ın benim için özel olduğunu anlayabileceğini düşünmüştüm. Ama anlamamıştı ve bunun için onu suçlayamazdım. Niall ın cazibesine kapılması oldukça normaldi. Ayrıca belki de bu bir fırsattı. Amacım zaten ona karşı olan duygularımı yok etmek değil miydi? Bu da gayet iyi bir yola benziyordu aslında.
"B-ben...tamam söyleyeceğim ama beni yargılamayacağına söz vermelisin"dedi tereddütle. Kaşlarımı çattım. Sanırım koskoca Harry Styles ı yargılamak bana düşmezdi değil mi?
"Asla"diye yanıtladım. Derin bir nefes aldı. Ellerini pantolonunun cebine soktu. "Ben ailemin onaylamadığı biriyle ciddi bir ilişki yaşıyordum. Senin bunun üzerini kapatman gerekiyordu ve kesinlikle işe yaradı."
"Kiminle?". Nefesimi tutmuştum. Ah Taylor ve Styles ilişkisini kesinlikle onaylamıyordum ama bunu ona söylemek için yanlış bir zaman olabilirdi.
"Louis"dedi ve aynı anda gözlerimi pörtlettim. Tanrım evet! Evet! Evet! Agh bunun için dört yıldır çabalıyordum. Ama benimle dalga geçiyorda olabilirdi. Belki de yalnızca tepkimi merak etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGEL //horan + 18 {bitti}
Fanfiction"Evet seni yatağımın kenarında soluğu kesilmiş görüyorum Arabamın arka koltuğunda, kafamın arkasında Sesini duyduğumda gülmeden edemiyorum Bu güzel bir ses, güzel bir ses Hey Angel, hey angel Gökyüzüne bakıyor musun?" Her Şarkının Bir Hikayesi Vardır