MULTİ🤘🏻👍🏻👆🏻👆🏻
Evet gençler ilk texting bölümümüze de gelmiş bulunuyoruz. Biraz cinsel içerikli konuşmalar varİrlandalı: Pekala el ele tutuşmakta ne oluyor öyle?
İrlandalı: Hemen karşında oturuyorum Angel mesajlarımı gördüğünü görebiliyorum.
İrlandalı: Hadi Angel alt tarafı telefonu eline alıp cevap yazacaksın.
İrlanda: Bakışmayı bırakın
İrlandalı: Sence o serseme masanın altından bi tekme atsam nasıl tepki verir *gülmekten gözleri yaşaran emoji*
İrlandalı: Ayağım ulaşmayabilir
İrlandalı: Acaba neden sizin yanınızda değil de Styles ailesinin yanında oturuyorum?
İrlandalı: Bayan Anne seni sevmiş gibi
İrlandalı: Yeter artık Angel! Önemli bir mesaj geldiğini söyle ve al şu sikik telefonu eline
Sertçe gözlerimi devirdim. Bu gelen dokuzuncu bildirimdi ve Harry nin ailesi cidden bildirimlerden rahatsız olmaya başlamıştı. Aslında beni sevmişlerdi ve şimdiye kadar iyi geliyorduk. Rol gereği Harry nin elini falan tutuyordum ki bunun bana kazandırdığı bir bonusıda vardı.
Tanrım Niall Stella yı becermekten bahsettiğinden beri açıkça sinirden kuduruyordum. Ama bunu ona belli etmemeye çalışıyordum. En yakın arkadaşımı kıskandığımdan değildi. Kesinlikle kıskanmıyordum. Sadece Niall için az da olsa özel olduğumu düşünmüştüm. Ama onun her zaman yaptığı gibi hayallerimi yıkmakta üstüne yoktu.
Bende intikam almak için o cümlesinden sonra tek kelime bile onunla konuşmamıştım. Ve Harry e oldukça samimi davranmıştım. Birazcık da onun kıskanmasını istiyordum. Yinede tatsızlık çıkmaması, Harry nin akşamının berbat olmaması için kuralımı kaldırmaya karar verdim.
"B-ben çok üzgünüm bu...işe ilgili. Cevap versem iyi olur"dedim onlara ve telefonumu elime aldığım an karşımda, Bayan Anne Twist in yanında oturan Niall bir mesaj daha attı
İrlandalı: biraz fazla kibar ama yinede aferim kızıma
Angel: Kapa çeneni Horan
İrlandalı: Neden benimle konuşmuyorsun? Yani evden çıktığımızdan beri?
İrlandalı: Yoksa Stella ile kurduğum fantezileri mi kıskandın ;)
Yeniden sertliğimi koruyarak gözlerimi devirdim.
"Kötü haber mi?"diye sordu Bay Styles.
"Sayılır. Yalnızca bir dakika rica ediyorum"
Angel: Herşeyi berbat ediyorsun Horan ikimizin konuştuğunu her an anlayabilirler
İrlandalı: Nolcak sanki? Zaten 'kusursuz' oğulları ile 'çıkıyorsun'
Angel: Ne istersen düşün Niall. Kapatıyorum
İrlandalı: Hayır hayır gitme
Ve telefonumu masaya koyup sessize aldım.
İrlandalı: AAAGHH!!
Sinsi bir şekilde sırıttım Niall a bakarak.
İrlandalı: Bana o çekici sinsi gülümsemeni gönderme
Hala yazdığı mesajların ana sayfama geldiğini görebiliyordum.
"İyi misin Angel?"diye sordu bana Harry rolüne olabildiğince bürünmeye çalışarak. Gülümsedim ve ona bakarak başımı aşaı yukarı salladım. "İyiyim sevgilim"
İrlandalı: Vay canına bazen cidden sinir bozucu olabiliyorsun.
"Gelecekle ilgili beraber planlarınız var mı?"diye sordu Bay Styles. Kekeleyen Harry cevap vermekte, bir şey uydurmakta zorluk çekiyordu ve bu yüzden atıldım.
"Evet kesinlikle."dedim Harry e biraz daha yaklaşıp kolunu kavrayarak."Bu çok hoş. Ne gibi?"dedi Bayan Twist. Sonunda Harry bir şeyler uydurmayı başarabilmişken gelen mesajlara göz ucuyla bakıyordum.
İrlandalı: Demek oyun oynamak istiyorsun ha?
İrlandalı: Ne biliyor musun?
İrlandalı: O elbiseyi giydiğinden beri seni çok fena becermek istiyorum bebeğim
İrlandalı: Siyah Küçük Elbise (little black dress) ile bana bir mesaj mı vermeye çalışıyorsun bilmiyorum ama
İrlandalı: Çok tahrik edici görünüyorsun.
İrlandalı: Hadi
İrlandalı: Sende şu an beni istemiyor musun?
İrlandalı: Bacaklarımız sürterken
Ve bacağımı kısa süreli tensel temasın ardından çektim. Ciddi olduğumu düşünmesini istiyordum. Cidden bu oyunu oynayacaktım. Niall tek kaşını kaldırıp bana bakarken ben hiç oralı olmadım.
"Vay canına siz çocuklar fena aşıksınız"dediğinde Bayan Twist dikkatimi onlara yöneltmeye karar verdim. Gülümsedim. Harry ile birbirimize baktık. Ah bütün bunların işe yaradığını umuyordum. Aksi taktirde Harold ın hayatı yeniden tepe taslak olacaktı ki bu en son isteyeceğim şeydi.
"Evet"dedi Harry. "Öyleyiz"diye ekledim sanki gözlerine baktığımda baygınlık geçiriyormuşum gibi. Ancak Bay Styles "Ah bu şarkıyı çok severim"dediğinde bir şarkının başladığını fark etmiştim. Bay Styles ayağa kalktı, smokininin ceketini düğmeledi ve Bayan Twist e elini uzattı.
"Benimle dans eder misiniz?"diye sorduğunda gülümsemeden duramamıştım. Bu çok hoş, çok romantik bir şeydi. Bayan Twist neşeyle tuttu Bay Styles ın elini. Ve dans pistine yol alırlarken bize de dans etmemizi söylediler.
"Hadi kırmayın bizi"
İrlandalı: Eğer onunla dans edersen Tanrı şahidimdir ki eve döndüğümüzde seni canını acıtacak derece sert beceririm bebeğim. Ah ve bundan çok zevk alacağım.
Sırıttım. Harry nin elini tuttum.
"Gel hadi"dedim tebessüm ederek. Ve Harry başta şaşırsa da ayağa kalktı. Piste yürürken de yanından geçtiğimiz Niall ın kulağına eğilip hafifçe fısıldadım.
"En iyi atışını yap İrlandalı"
Bu İKİSİNİN ARASINDAKİ İLİŞKİYE TEK BAYILAN BEN DEĞİLİM DİMİ? YOKSA PSİKOPAT MIYIM?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGEL //horan + 18 {bitti}
Fanfiction"Evet seni yatağımın kenarında soluğu kesilmiş görüyorum Arabamın arka koltuğunda, kafamın arkasında Sesini duyduğumda gülmeden edemiyorum Bu güzel bir ses, güzel bir ses Hey Angel, hey angel Gökyüzüne bakıyor musun?" Her Şarkının Bir Hikayesi Vardır