0.1

734 259 64
                                    

Seri adımlarla ilerliyordum. Kafam eğikti. Kimseye bakmıyordum. Atılan bir su balonu ile kıyafetlerim ıslandı. İlk atılan su balkonundan sonra onlarcası daha atıldı. Aldığım her darbede canım daha da yanıyordu. Bir bakıma iyi bir durumdu çünkü göz yaşlarım belli olmuyordu.

Onları takmadan yürümeye çalışıyordum ama bu imkansızdı. Koşmaya başladım ama bu seferde ayağıma birisi çelme taktı. Bu yüzden kendimi yerde buldum. Aldığım darbe ile burnum kanamaya başladı.

" Seni yaraladım mı ? " Diye soran Ezgiye baktım. Ondan nefret ediyorum.

" Hayır. " Dedim ve yerden kalkıp hızla tuvalete gittim. Burnum hiç durmaksızın kanıyordu . Ağladıkça gözüm kararıyor daha da kötüleşiyordum. Bir süre sonra ağlamam ve kanamam durdu.

Tuvalet aynasından kendime baktım. Ben bu hale gelecek ne yapmıştım. Telefonumu çıkardım ve üç senedir sevdiğim çocuğa bir kez daha mesaj atmak için Whatsapp' a girdim.

" Geçen gün yolda yürürken kaldırımın kenarında çıkmış olan çiçekleri gördüm. Onları kopartıp evime götürmek istedim. Ama sonra onları öldürmem affedilecek bir şey değilken bir de çürümelerini seyretmek istemem ne haddime diye düşündüm. Sende benim için böylesin. Seninle olma hayalim senin ölmen, gerçekten böyle bir şeyin olması da senin çürümendir. " Yazıp gönderdim. Beklemeye bile gerek duymadan telefonumu kapattım ve önce tuvaletten sonra da okuldan hızla çıktım.

Kiraz/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin