1.9

284 140 7
                                    

Merhaba ! Bugün bir bölüm daha yazacağım bundan hariç sonra bir kaç güne kadar yeni bölüm yazarım. Keyifli okumalar.

###

Evde sıkılıp duruyordum. Televizyon da bir şey bulamayınca kalkıp mutfağa gitmiştim. Ama kısa süre sonra zil çaldı. Kapıyı açtığımda karşımda gördüğüm kişi ise beni hiç şaşırtmadı.

" İyice manyaklaşmaya başladın ya ! " Dediğimde Selim kocaman bir buketin arkasından bana bakıyordu.

" Ben manyak değilim, kalbim manyak. " Dediğinde gözlerimi devirdim.

" Salak salak konuşma ! Dün beni neden 38 kez aradın ? " Dediğimde sırıtmaya başladı.

" Merak ettim. " Dediğinde güldüm.

" Olum nasıl bir sevme şeklin var senin ya. Geçen de birini dövmüşsün benim yanımdan geçti diye. Allah akıl fikir versin sana ne diyim. " Dediğimde buketi bana uzattı.

" Aklımı sen almışken Allah'tan akıl istemek nankörlük değil mi ? " Dediğinde yüzünün kızardığını hissettim.

" Sıcak mı oldu burası ne ? " Dediğimde kahkahalarla gülmeye başladı.

" Öyle güzel gülme dişlerini sökerim senin ! " Dediğim de yanıma yaklaştı ve kulağıma doğru usulca eğildi.

" Beni böyle güzel sevmeye devam et yeter. " Dediğinde nefesim kesilmişti adeta.

" Tamam."  Dediğimde usulca güldü ve yanağına bir buse kondurdu.

" Ben borcumu ödedim gelecek sefer öpme sırası sende " dediğinde ondan uzaklaştım.

" Bilmiyorum " dedim ve elindeki buketi alıp kapıyı kapattım.

" Yarın yarışma var unutma ! Söyleyeceğimiz şarkıyı hoca sana söyledi ! Çalışmayı unutma ! Ve son olarak seni seviyorum " dedi ve gitti.

Sanırım ölmek üzereyim.

Kiraz/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin