2.9

208 70 12
                                    

Gece uyumamış ve sürekli dizi izlemiştim. Sonunda yorulduğumda ise bir mesaj sesi ile irkilmiştim.

Bilinmeyen Oç : Pencereye çıkarsana çok özledim seni.

Usulca etrafı kontrol ettim ve pencereye doğru yürüdüm. Fark edilmeyecek şekilde dışarıya baktım. Direğin tam yanında bir karaltı vardı.

Aşağı inip onu enselemek istemiştim ama sonradan bunun saçma olacağını düşündüm.

Mesajlara girip hızla bir mesaj yazdım.

Masal : Kim olduğunu söylemeye niyetin yok mu ? Böyle yaptıkça beni daha da korkutuyorsun.

Bilinmeyen Oç : Seni korkutmak değil amacım. Aslında sen cevap vermesen ben yazmaya devam etmeyecektim ama sevgilin olduğu hâlde bana yazman az da olsa bana umut verdi.

Masal : Sana yalnış düşünceler empoze etmişim o zaman. Sana yazma amacım tamamen merak anlıyor musun ?

Bilinmeyen Oç : Bu masum sandığın merakın seni bana daha da yakın yapıyor.

Bilinmeyen Oç :Geçen gün o boş sokakta Selim seni öperken öylesine sinirlendim ki. Seni ondan ayırmak istedim ve hâlâ da istiyorum.

Masal : Sen bizi gördün mü ?

Bilinmeyen Oç : Maalesef...

Masal : Bu umrumda değil anlıyor musun ? Beni böylesine rahatsız etmen gün geçtikçe daha da sinirimi bozuyor.

Bilinmeyen Oç : Ne yapmamı istiyorsun söylesene !

Masal : Kendini belli et ki kimden uzak durmalıyım bileyim !

Mesajı atar atmaz cama Bir taş atılması ile çığlık attım.

Bilinmeyen Oç : Kendini gizlemek kolay, zor olan onu bulmak. Bakalım beni bulabilecek misin ?

Son mesajı ile iyice korkmaya başlamıştım. Yarın bu olayı Selime anlatmalıydım.

****

Sınıfta sürekli düşünüp durdum. Bu konu beni rahatsız ediyordu. Yanıma oturan Selime döndüm. Bu konu ile tek başıma başa çıkamazdım.

" Selim. "

" Efendim aşkım. "

" Sana bir şey anlatacağım ama kızma olur mu ? "

" Bu anlatacağın konunun içeriğine bağlı. Dinliyorum ? "

" Gizli bir sapığım var. "

" Neyin var ? "

" Sapık. "

Söylediğim kelime onu biraz şaşırtmıştı. Kafasını ellerinin arasına aldı ve belli bir müddet bekledi.

" Ne zamandan beridir sana yazıyor ? "

" Çok uzun bir süre olmadı. Numarası var, bakabilirsin. "

Telefonumu ona uzattım. Hiç bir mesajı silmemiştim. Selim'i kaybetmekten korkuyordum.

Telefonu aldığında hızla mesajları okudu. Son mesajı da okuduğunda sinirle yerinden kalktı.

" Masal sen kafayı mı yedin ? Bu her kimse senin evine kadar biliyor ve gecenin bir vakti gelip evinin önünde bekliyor ! Ve sen buna rağmen ona yazamay devam ettin ! Hem de benden habersiz ! "

Bağırdığı her kelime ile irkiliyordum. Gözyaşlarım sonunda kendini bıraktığında hıçkırıklar içinde ağlamaya başladım.

" Ben özür dilerim. Bu kadar ciddi olacağını düşünmüyordum. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 29, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kiraz/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin