Ruhumda sakladığım kişi : Sanırım hayatımın son evresine kadar matematik denen şeyden nefret edeceğim.
Masal : Noldu lan yine ?
Ruhumda sakladığım kişi : Daha ne olsun ! Hoca ödev verdi, bunları çözerseniz sözlünüze yüz veririm dedi. Millet ayaklandı sorularla boğuşuyor. Ben ise bakışıp duruyorum.Bir ara yalvardım " nolur çöz kendini ! " Diye ama olmadı.
Masal : Gerizekalı mısınız acaba ?
Ruhumda sakladığım kişi : Aşkım ayıp oluyor ama.
Masal : Senin aşkım diyen dillerini yerim ben. Bir daha de bakayım ?
Ruhumda sakladığım kişi : Bir daha.
Masal : Al işte katıksız mal.
Ruhumda sakladığım kişi : Bu arada şu dört harfliden de uzak dur !
Masal : Dört harfli ?
Ruhumda sakladığım kişi : Batu denen yavşak var ya o.
Masal : Salak salak konuşma Selim ya. Çocuğu gördüğün her yerde sataşıp duruyorsun zaten.
Görüldü.
Masal : Lan nerdesin sen ?
Görüldü.
Masal : O mavi tikleri kıçına sokarım mavi sıçarsın. Trip mı atıyon bana ?
Görüldü.
Masal : Geliyorlar bana yavaştan sikicem he.
Görüldü.
Masal : Senin götün görüldü asıl. Piç Selim.
Ruhumda sakladığım kişi : Canım ben Selim.
Masal : Şuna Aleyna izlettirmeyin diye bin defa diyorum. Sonra ego sıçıyor ortalığa pezevenk.
Ruhumda sakladığım kişi : Djtddhdhdjd ne deli bir sevgilim var benim öyle.
Masal : Sen bana bir daha görüldü yap da ben sana neler yapıyorum piç.
Ruhumda sakladığım kişi : Yapmam aşkım ya. Korkma.
Masal : Aferin akıllan.
Masal : Yarın yanıma gel.
Ruhumda sakladığım kişi çevrimdışı (22:21)
Bilinmeyen numara : O kadar çoksun ki içimde, seni bulmam sanırım yıllarımı alacak.
Masal : Kimsin be ?
Bilinmeyen numara : Aşkını gözlerinde arayan birisi...
Masal : Benim gözlerim derindir, dalarsan çıkamazsın ayık ol !
Bilinmeyen numara : Boğulacaksam da sende boğulayım aq.
Masal : Siktir lan pezevenk ! Ordan güneşin bolca aldığı kıyı şeridi gibi mi duruyorum.
Bilinmeyen numara sizi engelledi.
Masal : El hareketi çekiyorum ekrana karşı, umarım ekrandan sana girer.
Masal çevrimdışı (22:30)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz/Texting
Short Story#Küfür içerir# Numarası sonunda bendeydi. Ona bir mesaj kadar uzaktım. Her şeyi başlatmam gerekliydi ama yine de çok korkuyordum. WhatsApp'a girip onun numarasının olduğu isme yöneldim ve kendimden emin bir biçimde mesaj yazmaya başladım. "Büy...