0.7

492 220 77
                                    

Masal : Bugün neredeydin ya görmedim seni.

Beni bensiz bırakan kişi : Ya kızım dedim ya regl olmuşum diye, hocaya dedim tamam gidebilirsin dedi şuan nutellama sarılmış ağlıyorum.

Masal : Ya valla iyi alıştın sende jdjfjfjidhhfjdkhdnihddjdjpudjddh

Beni bensiz bırakan kişi : Şaka bir yana cidden evdeyim lan midem bozulmuş ateşim falan var.

Masal : Ciddi misin ?

Beni bensiz bırakan kişi : Herhalde yani şuan Ali Rıza Bey gibiyim. Bir tekerlekli sandalyem eksik.

Masal : Abartma istersen.

Beni bensiz bırakan kişi : Yanıma gelip bana baksana birazcık gizli sevdiceğim.

Masal : Ne güzel bir hitap lan o öyle. Ağzını yerim eşek.

Beni bensiz bırakan kişi : Ağzım senin köpeğin olsun. Yeterki sen iste şapşik.

Masal : Ayyy mal.

Beni bensiz bırakan kişi : Öküz.

Masal : Şerefsiz.

Beni bensiz bırakan kişi : Yok ebeyin *mı.

Masal : ajjdjufdbudsgjdbrujsfjdusbdhidbsjgdiddhjdjfjjdjfhdbudgisdidifisfurfirbdjhfrabdomundhgfndufjdjfebesinidhfjjfjfjfjsikmedhudhfjfjzamanidgdhdhudd

Beni bensiz bırakan kişi : Lan randomda yine gizli bir mesaj var.

Masal : Valla bu sefer bir şeyler gizlemedim ya.

Beni bensiz bırakan kişi : Ebelere saygın olsun biraz ya. Onlar kutsaldır bilmiyor musun sen cahil ?

Masal : Yok abi ben bilmiyirem. Buralara uzaklardan gelmişem. Affedesin.

Beni bensiz bırakan kişi :  rjdjidhduehbsjdjsndjdjudbehddudjdh

Masal : Randomunu ponçiklediğim ya.

Beni bensiz bırakan kişi : Bu arada güzel bir haberim var.

Masal : Ne ?

Beni bensiz bırakan kişi : Sanırım beni seviyor çünkü bugün bana baktı. Ay herkeslerde bana aşık ya.

Masal :

Beni bensiz bırakan kişi : Kızım güldürmesene canım yanıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beni bensiz bırakan kişi : Kızım güldürmesene canım yanıyor.

Masal : İstersen ağlatadabilirim.

Beni bensiz bırakan kişi : Yok o kalsın.

Masal : Uykum geldi uyuyorum ben.

Beni bensiz bırakan kişi : Dur gitme az bir şey diyeceğim.

Masal : Söyle ?

Beni bensiz bırakan kişi : Senle konuşmak çok güzel bir şey biliyor musun, her telefonu elime aldığımda ilk sen geliyorsun aklıma.

Masal : Sevdiğin kıza ihanet ediyorsun şuan.

Beni bensiz bırakan kişi : Etmiyorum !

Beni bensiz bırakan kişi çevrimdışı (02:30)

Kiraz/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin