2.6

264 101 14
                                    

Ezgi'nin anlatımından.

" Masal ile Selim çıkıyorlarmış duydun mu ? " Diyen Sevdaya baktım.

" Eee bundan bana ne ? " Dedim ve sıramdan kalkıp hızla koridora çıktım.

" İki çift göz var 5 TL ye vereyim mi ? " Dedi birisi arkamdan. Arkamı döndüğümde sınıfın yakışıklısı (!) olarak bilinen Batu bana bakıyordu.

" Ne diyorsun ya !" Diye bağırdım. Bağırmam ile sırıtmaya başladı.

" Kıskançlık senin genine işlemiş. Masal ile Selim'e sinirlisin değil mi ? Ondan böyle gözünün önüne bile bakmıyorsun ? " Diye sordu ama cevap vermeden ilerlemeye başladım. Ama hemen önüme geçti.

" Sabrımı zorluyorsun ! " Dediğimde elini uzattı.

" Okul kıyafetim senin yüzünden berbat oldu. Parasını çık ! " Dediğinde dizine hızla vurdum. Orda acı ile kıvranırken ben de hemen kaçtım.

" Pırısı çıkmış. Para mı sıçıyoruz ya ! Annene söyle makineye atsın. Tavırlarına bak. " Diyerek ilerliyordum ki birden birisi beni yere düşürdü.

" Amacım seni durdurmaktı ama hızımı alamadım " diyen Batuya sinirle baktım.

" Kalk lan üstümden  ! " Diye bağırdım.

" Tamam sıkıntı yok. Birazdan sorunu çözüyorum. " Dedi ve üstümden kalktı.

" Allah'ım yaratıyorsun bari takip et " dedim ve ben de yerden kalktım.

" Ayıp oluyor ama " Dedi ve bana bir adım yakınlaştı.

" Benden uzak dur lütfen. Şurda ki kızlar seni kesiyor bak. Onların yanına git " dedim ve çalan zil ile sınıfın yolunu tuttum.

" Sana verdiğim zararı geri ödemek istiyorum " dedi ve birden beni kucakladı.

" Napıyorsun sen ya ! " Diyordum ama dinlemiyordu. Bütün herkes bize bakarken ben yüzünü gizlemeye çalışıyordum.

" Buyrunuz. " Dedi ve yavaşça beni sırama bıraktı.

" Aklından şüphe duyuyorum. " Dediğimde ise güldü.

" Çaldı işte birisi geri alırsam yerine koyacağım " dedi ve sırasına gitti.

Noluyor lan ?

Kiraz/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin