Arkamdan gelen ayak seslerine aldırış etmemeye çabalıyordum. Ses git gide yaklaşırken duvarın dibine doğru sindim ve gelecek olan her kimse onun kafasına çantamı geçirmek için hazırda beklemeye başladım.
Siyah kapşonlu kişi etrafına bakınarak yürümeye devam ediyordu. Bana yaklaştığı sırada ağır olan çantamı hızla kafasına geçirdim.
Olayın şoku ile yere yığıldı. Biber gazımı alıp ona doğru sıktım. Acı içinde bağırıp çağırmaya başladı. Sonra hafifçe yüzü açıldı.
" Kafana sokayım ben senin ! " Diyerek bağırdım.
" Yanıyorum söndürün beni ! " Diye bağıran Selim 'e gidip bir tane vurdum.
" Ya mal mısın, neden arkamdan öyle sessizce geliyorsun ? "
" Birileri seni takip ediyordu, gizli sevdiceğimsiz ben yapamam dedim ve seni onlardan kurtarmak istedim. Suç mu ? " Dedi ağlamaklı sesi ile.
" Ne kadar korktum haberin var mı senin ? " Dedim yanına çökerek. Bana güç bela bakmaya çalışıyordu.
" Ben cidden seni korkmuştum ya " diyip kıkırdadı.
" Bu arada bana sevdiceğim falan deme ! Neden böyle bir şey diyorsun anlamıyorum zaten ! " Dedim ve onu orda bırakıp hızla yürümüye başladım. On adım kadar atmıştım ki birden birisi beni bir yere doğru çekti.
" Sessiz ol benim " diye fısıldadı Selim.
Az sonra da iki kalıplı adam bizim az önce durduğumuz yerde beklemeye başladı.
" Az önce buradaydı lan bu kız ! Nereye kayboldu iki dakikanın içinde ! " Diyerek sinirle köpürdü.
" Lan o değilde kıza fena üzüldüm. Babası denen o şerefsiz onu bulursa öldürecek. Sırf başkan olmak için çocuğunu bile feda ediyor. " Dediğinde irkildim.
" Boşver sen onu bunu, biz işimize bakalım. " Dedi ve ilerlemeye başladılar.
Onlar gittikten kısa bir süre sonra gizlendiğimiz yerden çıktık.
" Ne yapacağım ? " Diyerek Selime baktım. Bana bakmayı sürdürdü. Göz yaşlarım benden bağımsız akarken Selim beni kendine çekip sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz/Texting
Short Story#Küfür içerir# Numarası sonunda bendeydi. Ona bir mesaj kadar uzaktım. Her şeyi başlatmam gerekliydi ama yine de çok korkuyordum. WhatsApp'a girip onun numarasının olduğu isme yöneldim ve kendimden emin bir biçimde mesaj yazmaya başladım. "Büy...