Merhaba ! Size yeni bölüm yazdım ama beklediğim ilgi gelmiyor ya. Aslında bölüm dün gelecekti ama aksaklık oldu.
###
Spor salonunda verilecek olan konser için herkes bekliyordu. Heyecandan ölecektim neredeyse.
" Gergin misin ? " Diye soran Batuya gülümsedim.
" Biraz. " Dediğimde o da bana gülümsedi.
" Hangi şarkıyı söyleyeceksiniz ? " Dedi ve uzun kirpikli gözlerini bana dikti.
" Pinhani, beni sen inandır. " Dediğimde ufakça bir güldü.
" Selim denen çocuk seni üzsün istemiyorum Masal. Cidden eğer sana karşı ters bir hareketi olursa gel ve bana söyle. Kafasını kırarım ben onun. " Dediğinde kıkırdadım.
" Bana yapacağı en ufak bir hatanın bedeli cidden ağır olacak merak etme. Aranız zaten bozuk, iyice bozmak istemiyorum. " Dediğimde cevap vermeyip omuz silkmekle yetindi.
" Başlıyor gitmem gerek. " Dedim ve ona el salladım. Sahneye çıkmadan önce son gerekli şeyleri de yapıp hızla Selim'in yanına gittim.
" Bol şans " dediğimde bana baktı.
" Şans benim yanımda zaten " dediğinde koluna vurdum.
" Az ciddi ol lütfen " dediğimde güldü.
Sahne açıldığında yerlerimize geçip Selim ile karşılıklı oturduk.
Gitarı çalmaya başladığında ondan başka bir yere bakmıyordum. Sözlere aynı anda başlamıştık. Ama nakaratını birini ben, diğerini o söyleyecekti.
Hikayem senle başlardı.
Senle devam etsin,
Beni sen inandır.Güzel sesi beni mest ediyordu edata.
Birbirimizden başka kimseye bakmıyorduk.Çok geç kaldığım halde,
Solmuş resimlerde,
Kaç yıl geçmiş,
Hâlâ güzel durur.Küçükken çok inanmıştım.
Eğer çok istersen.
Her şey mümkün,
İnanmak zor değil.Hikayem senle başlardı.
Senle devam etsin,
Beni seni inandır.Orada sadece ikimiz vardık. Kimse umrumda değildi. Gözlerinde kaybolmuştum. Şarkı bittiğinde ise derin bir nefes aldım.
Seyirciler bizi alkışlamya başlamıştı. Onlara selam verip yerimize geçmiştik. İçeceklerimizi içmeye başlamıştık ki çok geçmeden Selim'in yanına bir kız gelip ona sarkmaya başladı.
" Bu kadar etkileyici bir sesin olduğunu bilmiyordum. " Diyerek Selim'e dokunduğunda daha da tepem atıyordu.
" Yanlız ben bekâr değilim. " Dediğinde kız biraz bozulsa da belli etmemeye çalışıyordu.
" Bu ne demek şimdi ? " Dediğinde Selim'in yanına gittim.
" Yaylan demek oluyor ! Bir siktir git kızım ya ! Sabahtan belli ağzının suyu aktı be ! Uzak dur lan ondan ! " Diyerek kızı ittim.
" Sen kimsin de bana bu şekilde davranabiliyorsun ! " Diyerek o da beni itti.
" Lan Selim şu kızı yoluklayayım, sıra sana da gelecek ! " Dedim ve kıza geçirdiğim tokat ile kız kendini yerde buldu.
" Noldu gülüm ? " Dediğimde hızla ayağa kalkıp bana tokat attı ama ne tokat. Kafamı salladı aq.
" Ben seni varya ! " diyerek onun üstüne atladığımda ortalık engel olunamayacak bir hâl almıştı.
Herkes birbirinin üstüne atlıyordu. Benim rakibim ise cidden dişli çıkmıştı.
" Yeter ! " Diye bir ses duyduk. Bu müdürdü. O gelmişti. Şimdi ayvayı yemiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz/Texting
Короткий рассказ#Küfür içerir# Numarası sonunda bendeydi. Ona bir mesaj kadar uzaktım. Her şeyi başlatmam gerekliydi ama yine de çok korkuyordum. WhatsApp'a girip onun numarasının olduğu isme yöneldim ve kendimden emin bir biçimde mesaj yazmaya başladım. "Büy...