1.5

383 159 13
                                    

" Ne yaptığını sanıyorsun sen ? " Diye bağıran Batu'nun sesi ile irkildim.

" Dokunma lan ona sikerim belanı " diyen Selim ise çok daha korkutucu gözüküyordu.

" Lan mal mısınız ! Ne yapıyorsunuz ! " Diye bağırdım ikisinin arasına girerek.

" Masal kim lan bu piç sana dokunup duruyor. " Diyen Selime sinirle baktım.

" Demek adın Masal. Çok güzelmiş. " Diyip bana göz kırpan Batuya baktım.

" Gözünü sikerim lan senin. Sen kimsin de ona göz kırpıyorsun. " Diyen Selime Batu ters ters baktı.

" Sen değil ben seni sikerim puşt " diye bağırdı sonra Batu.

" Ya sizin sikmenizi sikerim ha ! " Diye bağırmamala ikisi de kafasını bana dönderdi.

" Kız Masal senin ağzına küfür yakışıyor mu hiç ? " Dedi Batu.

" Küçük kızlar küfür etmez " diyen Selim ise kendince benimle dalga geçiyordu.

İkisininde kulaklarından tuttuğum an bağırdılar.

" Ulan şu yaralı kolum ile sizi zapt etmeye çalışıyorum. Utanın be " diyerek kafalarını birbirlerine vurdum.

" Ulan koca kafalı piç kafamı yardın. " Dedi Selim kafasını tutarak.

" Asıl benim kafamı yaran sensin yavşak " diye bağırdı Batuda.

Onları başbaşa bırakıp hızla sınıftan çıktım. Koridorda yürüyorken birden Ezgi ve çetesi (!) karşıma çıktı.

" Ezgi bir malsın ki sorma gitsin. " Diyerek güldüm. Ezgi öne çıkıp beni omzumdan itti.

" Demek şimdi bir değil duble çalışıyorsun " dediğinde sinirle ona baktım.

" Bu ne demek şimdi ! " Dediğimde alayla güldü.

" Bilmem ne anladıysan o " dedi ve aralarında gülüştüler.

" Senin yediğin her boku biliyorum lan ben ! " Diyerek saçını sıkıca kavradım.

" Sana bir güven gelmiş Masal ! Bu suyun kaynağı neresi ? " Dediğinde saçını elimden çekip hızla tokat attım. O da bana tokat attığında kavgamız resmi olarak başlamış oldu.

" Sikerim lan senin yapımına katkıda bulunan herkesi " diyerek iyice gaza geliyordum.

" Lan noluyor ! Kız Masal buraya gel ! İki dakika yok oldun ortalığı karıştırmışsın. " diyerek beni Ezgiden ayıran Selim' e tekme attım. Ama pek bir işe yaramadı. Beni belimden tuttuğu ile hızla kavgadan çıkardı.

" Bir rahat vermedin ki yolayım iyice. Saçlarından seviyor sevmiyor yapacaktım daha. Ağzına işeyip burnundan çıkaracaktım " diyerek bir o yana bir bu yana dönüp duruyordum.

" Salak salak konuşma ya ! Müdür gelmeden hemen tüyelim yürü " diyerek elimden tutup beni arka giriş kapısına doğru sürükledi.

" Batu denen yavşak herif kim ? " Diye sorduğunda hızla elimi onun elinden çektim.

" Sana ne ? " Diyip önden yürümeye başladım.

" Ya nasıl bana ne olur Masal ya ! Sen benim gizli sevdiceğimsin. Ben sensiz nefes alamam , buralarda hiç duramam. Tek başıma yanlız kalamam aaaaaa " diyerek şarkıya bağlayan Selimin kafasına bir tane geçirdim.

" Sus lan pezevenk. İki dakika romantik bile olamıyorsun " dediğimde pis pis sırıttı.

" İşte itiraf etti. Gizli sevdicek Masal. Allah'ım sen bu sevgili kulunu hayal kırıklığına uğratmadın. Amin çokça amin. " Dediğinde durdum.

" Tamam gaza geldim lan itiraf ediyorum. O bendim. " Dediğimde birden bana sarıldı.

" Lan dur mal. Bırak beni oksijen oranınım her saniye daha da düşüyor. " Diyerek bağırmaya çalışıyordum. Bir kaç saniye daha sarılıp bıraktı.

" Hadi sevgili olalım " dediğinde bacağına bir tekme savurup hemen ondan uzaklaştım.

Allah'ım resmen ifşa olmuştum.

Çok uzun bir bölüm ile karşınızdayım. Hikaye uzun olsun sıksın istemiyorum ama çok da kısa tutmam. Aman bilmiyorum işte. Bu gidişle yakında 1000 görüntülenme olacağız. Ya çok seviniyorum ben. Yerim sizi ponçiklerim.
-emine

Kiraz/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin