Kantinde oturmuş kahvemi yudumluyordum. Cidden ona kendimi göstermek iyi bir fikir mi diye düşünüp duruyordum. Masal olduğumu çok iyi biliyordu. Aklım o kadar karışık ki.
" Selam ! " Diye bir ses duyduğum an korku ile kendimi geriye bıraktım. Sandalyeden düşerken kolum baya acımıştı.
" İyi misin ? " Diye soran yüze baktım. Bu çocuğu tanımıyordum.
" Sen de kimsin ? " Diye sordum. Birden yüzünde güller açtı. O kadar güzel gamzeleri vardı ki hayran kalmamak elde değildi.
" Ben Batu. Ama önce ben sordum. İyi misin ? " Diyerek sözünü bitirdi.
" Sanırım kolumu hareket ettirmiyorum. " Dedim acıyla.
" Gel sana yardım edeyim. " Dedi ve beni belimden kavrayarak yavaşça sandalyeye oturttu.
" Buraya yeni mı geldin ? " Diye sordum hemen. Soruma karşılık güldü.
" Çok meraklısın. " Dedi ve sandalyesini bana doğru çekti.
" Yeni geldim. Ve bir kaç arkadaş edinmek için bir merhaba demeye karar verdim ama senin bu kadar korkacağından haberim yoktu. " Dedi ve kahkaha atmaya başladı.
" Noldu ? Yoksa yüzümde bir şey mi var ? Söylesene ya. " Diyerek bağırdım.
" Çok komik bir kızsın ondan güldüm. Ama baya dikkatlisinde. Ben konuşurken göz bebeklerim dışında hiç bir yere bakmadın. " dediğinde derin bir nefes aldım.
" Bende bir şey oldu sandım korktum. Bu muydu yani ? " Dedim ve sandalyemden kalkmaya yeltendim.
" 11/ C nerede biliyor musun ? " Diye sordu bana. Ezgilerin sınıfını soruyordu.
" Evet biliyorum gel götüreyim " dedim ama destek almadan maalesef ki ayağa kalkamadım.
" Ben yardım edeyim " dedi ve beni tekrar belimden tutarak yavaşça kaldırdı.
" 2.katda " dedim ve merdivenleri tırmanmaya başladım.
Sınıfın önünde durduğumda o da durdu.
" Burası mı ? " Dediğinde kafamı salladım. Gülümsedi ve koşarak sınıfa girip çantasını bırakıp tekrar yanıma geldi.
" Seni de ben bırakmak istiyorum, artık sınıfımı da bulabilirim. " Dedi ve ilerlemeye başladı.
" Sınıfın neresi ? " Diye sordu sonra.
" 11/E " dediğimde etrafa bakınmaya başladı.
" Burası " dedi ve hızla bizim sınıfa girdi. Gözler birden bize doğru döndü. Ama Batu onlara değil ya bana ya da boş sıralara bakıyordu.
" Sıram şurası" dediğimde durdu. Çantamı oraya koydu ve tekrar beni belimden tutarak yavaşça oturttu.
" Yardımına gerek yoktu ama sağ ol " dedim fısıldarcasına. Güldü ve saçlarımı okşadı. Tam o sırada Batu' nun elini birisi hızla benden uzaklaştırdı.
" Uzak dur lan ondan ! " Diye bağıran Selime gözlerimi pörtleterek bakıyordum.
Uzun bir bölüm oldu. Umarım severek oluyorsunuzdur. Sizleri seviyorum.
-emine
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz/Texting
Short Story#Küfür içerir# Numarası sonunda bendeydi. Ona bir mesaj kadar uzaktım. Her şeyi başlatmam gerekliydi ama yine de çok korkuyordum. WhatsApp'a girip onun numarasının olduğu isme yöneldim ve kendimden emin bir biçimde mesaj yazmaya başladım. "Büy...