1.2

389 171 8
                                    

Hoca sınıfa girdiğinde yavaşça ayağa kalkıp onu selamladım.

" Hocam ses yarışması düzenlediğiniz doğru mu ? " Diye sorulduğunda yutkundum. Çünkü çok kötü olmasa da idare eder bir sesim vardı. Bunun duyulmasını istemiyordum.

" Evet. Burada sesi güzel olan var mı ? " Diye sordu hoca. Kimseden ses çıkmıyordu.

" Eğer kimse çıkmazsa tek tek şarkı söyletirim. " Diyerek bizi tehtit etti. Tabii kimse buna aldırış bile etmedi. Hoca sınıf defterini açıp bakınmaya başladı.

" Selim kalk evladım. " dediğinde kalbim birden hızlandı.

" Sesin güzel mi ? " Diye sordu sonra hemen ardından.

" Hocam bu da soru mu ya. Benim gibi birinden güzel çıkmayan bir şey yok. " Dediğinde kıkırdadım. Selim hemen kafasını bana dönderip göz kırptı. Utanıp kafamı hemen yere eğdim.

" Aferin, seni seçiyorum o zaman." dedi ve bir kağıt parçası çıkardı.

" Ama hocam ben tek başıma söylemem biri daha benimle söylesin. " Dediğinde hızla kafamı kaldırdım.

" Kimi yanında istiyorsun. " diye sordu hoca. Selim haince gülümseyip sınıfa şöyle bir baktı.

" Kimi seçsem ki. " Diyerek hâlâ bakınmaya devam ediyordu. Birden gözleri benimkilerle buluştu.

" Buldum. Masal olsun " dedi ve o güzel gülümsemesini ortaya çıkardı.


Kiraz/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin