2.3

301 119 7
                                    

Gülüşüne hasret kaldığım kişi : Acıktım doyur beni !

Masal : Bak şimdi benim kendi oluşturduğum bir tarif var ondan bahsedeyim sana.

Gülüşüne hasret kaldığım kişi : Dinliyorum.

Masal : Avcunu açıyorsun , alabildiğine her yerini yalıyorsun. Oh mis. Nasıl ama ?

Gülüşüne hasret kaldığım kişi : Bunu sık sık yapıyor musun ?

Masal : Genelde yaptırırım, yapmam.

Gülüşüne hasret kaldığım kişi : Beynim yamuldu yeminle. Test çözeyim dedim. Sinirlendim sağına soluna küfür yazıp rahatlatmaya çalıştım, kafam hafiften kendini bırakmaya başladı. 

Masal : Bende durum daha da vahim. Konu anlatımlı kitap da espri yapıyor. Deliriyorum yeminle. Bana okulda olmasam bile okul hissiyatı veriyor kitap. Bende yanına bir yerine " Hahaha çok komik aq embesili " yazdım. Sonra yarım saat ona boş boş bakıp sırıttım.

Gülüşüne hasret kaldığım kişi : Sana bir şarkı hediye etmek istiyorum.

Masal : Ay heyecanlandım şimdi.

Gülüşüne hasret kaldığım kişi : O sen olsan bari.

Masal : Kim olsam bari ?

Gülüşüne hasret kaldığım kişi : Şarkının adı bu be.

Masal : Siktir git ya bu nasıl şarkı ismi aq.

Gülüşüne hasret kaldığım kişi :
O sen olsan bari,
Sen olsan bari yaağğğ.
Sen olsan bari,
Sen olsan bariiii.

Masal :

Gülüşüne hasret kaldığım kişi : Ya aq bu ne gene böyle dhfjjjffjjfjjxjddjdjfjfjifkdkdkkfifjhfbbsjdbdjfjdjdjdjdfjjfjd

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gülüşüne hasret kaldığım kişi : Ya aq bu ne gene böyle dhfjjjffjjfjjxjddjdjfjfjifkdkdkkfifjhfbbsjdbdjfjdjdjdjdfjjfjd

Masal : Şarjım götüne jet takmışsın gibi anında bitiyor. Garip olansa küfür edince hızı iki katına çıkıyor. Seviyorum sonra özür diliyorum bu sefer daha da hızlanıyor. Trip mı atıyor lan bu bana ?

Gülüşüne hasret kaldığım kişi: Çok garip bir kişiliğin var ama bir yandan da cidden çok ilgi çekici. Bu yanını kimse görmesin olur mu ?

Masal : Görmez korkma.

Gülüşüne hasret kaldığım kişi : Ahmet Kaya bir şarkısında " Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya " diyor. Başta anlamsız geliyor bu söz ama sonra menekşe'nin kokusunun olmadığını duyunca yavaş yavaş anlam kazanıyor. Bana böyle uzak olma olur mu ?

Masal : Ben sana bağımlıyım, senin olmadığın bir yerde sararıp solarım.
Aklına gelmesin böyle şeyler. Ben bırakmam seni. Yeter ki sen bırakma beni.

Gülüşüne hasret kaldığım kişi : Küçük bir bedenin olsa bile içinde binbir dünya var. Seni ve içinde ki binbir dünyayı ayrı ayrı seviyorum.

Masal : Ben de seni seviyorum. İçimde ki binbir dünya da seni ayrı ayrı seviyor merak etme.

Gülüşüne hasret kaldığım kişi çevrimdışı ( 01.08 )

Kiraz/TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin