Deadpool Marvel Evrenini Öldürüyor İncelemesi

247 6 9
                                    

Deadpool Marvel Evrenini Öldürüyor İncelemesi

Deadpool Marvel Evrenini ÖldürüyorJBC YayıncılıkYazar: Cullen BunnÇizer: Dalibor Talanjıc


Konuyu anlatalım. X-Men Deadpool'u akıl hastahanesine kapatmanın en mantıklı şey olacağını düşünüyor. Doktor alışılmışın dışında tedaviler uygulamakta ve hepsinden iyi sonuçlar almaktadır. Ama şu var ki Doktor Psycho-Man çıkıyor. Bu süper kahramanlar bütün kötüleri yahu bunlar kafayı sıyırmış diye akıl hastanesine yatırıyor ya, o da uyguladığı çığır açıcı yöntemlerle onları köleleştirip kötüler ordusuyla dünyaya hükmedecek diye bir düşünce içerisinde. Deadpool ile uğraşırken tedavisi ters tepki veriyor. Deadpool'un kafasında ki sesleri sustururken en tehlikeli olanı uyandırıyor. Bu ses ona her şeyin anlamsız olduğunu söylüyor ve en iyi şeyin etrafında ki herkesi ve her şeyi öldürmek olduğunu söylüyor.


Direk can alıcı ve bir o kadar garip bölüme gelelim:Spider-Man ya da Punisher gibi karakterlerin yanında Fantastic Four, X-Men gibi gruplarında sonunu getiriyor karakterimiz. 4 sayıda Marvel'ın o kadar iyi karakterlerini tek tek bitiriyor. Soru şu:'' O kadar düşman yapamadı, Deadpool 4 sayı da hepsini öldürdü. Nasıl ?''Nasılını bende bilmem ama okuyun. Yani kaçırılmayacak bir çizgi roman değil belki. Bir Batman klasiği kadar önemli değil ama okumanızı da tavsiye ederim :DŞu karakterlerin ölümlerinden bahsedelim biraz:


1. Fantastic Four- Mr.Fantastic: Eriyor- The Thing: Parçalanıyor (Yerde taşlar vardı)- Human Torch: Bunu bende anlamadım tam :D- Invısıble Woman: Arkasından bıçaklanıyor (kılıçla)2. Watcher (İzleyici)Kafasını kesiyor3. Spider-ManKafasını uçuruyor (çenesinden silahla vuruyor)4. AvengersHepsi bir aradayken onları patlatıyor (masa gibi bir şeyin etrafında iken masa patlıyor)5.ThorAvengers'ın arasında aslında ama sağ kurtuluyor. Deadpool'a çekicini attığında (anlamadığım bir şey) oluyor ve çekiç büyüyüp Thor'a geri sekiyor. Deadpool son nefeslerinde Thor'un burnunu kapatıyor :D6. HulkYeşil formunda iken başaramasa da insana dönüşünce kafasını kesiyor7. XMenCyclops'un kafasına kavanoz gibi bir şey atıyor. Patlayamadan sonra XMen'de bitiyor (Bazılarını elektrik ile bazılarını aynaların içine hapseder ve Magnetoyu eriterek ya da çürütürek öldürüyor.)8. WolverineÖnce kılıcı karnına saplıyor sonra ise kafasını kesiyor. (Kılıcın karbonodyum'dan yapıldığını ve bunun iyileşme gücüne etkisini bildiğini söylüyor. Bu arada üstünde Beast'in postu var)9. PunisherKafasını uçuruyor (silah)Thanos ve 1 2 karakterin uzay boşluğunda öldüğünü görüyoruz. Aralarda Green Goblin gibi karakterlerin ölümü verilmiş. En sonunda TaskMaster'ı öldürüyor. Hepsinden sonra dünyamıza geliyor. Yazar ve çizerleri bir oda da görmekteyiz.Ve son sözü:- Yakında seni de bulacağım.


Artılar:+ Eğlenceli denebilecek bir çizgi roman+ Kısa bitiyor. 2 3 saatlik bir aranız varsa bu zaman dilimi çizgi roman için fazla bile


Eksiler:- Açıkça söylemek gerekirse çizimler berbat- Senaryo'yu değilde konudan konuya atlanması biraz kötü. Karakter ölümlerine daha fazla yer verilebilir ve daha açık anlatılabilirdi- Bazı karakterlerin ölümleri çok basit olmuş


Eksisi fazla olan bir çizgi roman. Deadpool sevenler okusun diyorum. Ama çok kasmanıza gerek yok. Batman okuyun, Batman... :D


- JonDoe297


İstediğiniz incelemeleri yorum yapmayı unutmayın...

Çizgi Roman/Geek KılavuzuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin