The Flash (Barry Allen)

496 5 9
                                    

Jay Garrick, Welly West, Barry Allen, Bart Allen... diye türlü Flash'lar mevcut. Bu bölüm Barry Allen'ı konu alacaktır...

Gerçek Adı: Barry Allen 

Diziyi izleyenler aslında ilk bölümden biraz biraz tanıyordur Barry Allen'ı. Küçükken annesi trajik bir şekilde öldürülmüştür ve bunun için suçlu olmadığı halde babası hapise gönderilmiştir. O zamanlar çocuk olduğu için hiç kimse ona inanmamıştır. Anlattığı şey bir yıldırım topu içinde ki adamdı ve bu inanılması zor bir şeydir. Aradan zaman geçti. Star Labs'ın yaptığı bir proje anormallik gösterdi ve şehre bilinmeyen bir enerji yaydı. Barry'de bu enerjiden etkilenenlerdendi. Onda çıkardığı etki ise ''I am the fastest man alive'' dedirten şeydi.

Eğer genele inip Flash nedir sorusunu sorarsak yanıt:

Güç kaynakları insan anlayışının ötesinde Speed Force X ( hız gücü) adında elemental bir boyuttur. Bu boyut tüm süper hızlı kahramanların asıl güç kaynağıdır. (bu tdan etkilenenler süper hız gücüne sahip olurlar.) Toplamda dört tane Flash vardır (Jay Garrick, Barry Allen, Wally West, Bart Allen,) ve en güçlü flash Wally West 'dir. 3 jenerasyon Flashlar'ın tamamı güçlerini bu boyutdan alırlar.

Flash Wally West'de diğer flashlar gibi süper hız gücüne sahiptir. Açılan bir boyut kapısını kapatabilmek için elinden gelen tüm çabayı gösteren Wally kendini Speed Force boyutunda hapsolmuş bulur. Büyük güçlüklerle oradan çıkabilen Wally Speedforce'la arasında direkt bir bağ kurulduğunu fark eder. Bunun sonucunda Wally West kendinden önceki iki Flashdan çok daha güçlü ve hızlı olduğunu ve onlarda olmayan yeteneklere sahip olduğunu fark eder. (https://tr.wikipedia.org/wiki/Flash_(%C3%A7izgi_roman)

Flashlar ve eşleri yaşlanmaz.

Speedforce'un enerjisi kullanılarak ''enerji inşaaları'' yapılabilir. Zırhı da enerjiden oluşmuş bir katıdır. Bu örnek verilebilir.

Infinity Mass Punch: Normalde ışık hızını geçen maddelerin kütlesi olmaz ama Flash bu kuralları esnetebilir. Işık hızını geçtikten sonra kütlesini sonsuzluk boyutuna arttırır bu da fizik kurallarının döküldüğü andır :D Infinity Mass Punch beyaz cüce bir yıldızdan daha büyük bir enerjiye sahiptir. Superman'i tek yumrukta bayıltabilir

Zamanda yolculuk yapabilmesinin dışında Wolverine gibi hatta ondan kat kat hızlı bir iyileşme özelliği bulunur.

Speed Mirage yaratabilir (birden fazla gerçek üstü görüntü)

  Hazır konu buyken alt başlık atalım:

Black Flash-DC

İlk olarak Barry Allen'ın ölümü ya da ortadan kaybolması sırasında ortaya çıkan ve aslında Barry Allen'ı yakalayan – hapseden bir varlık olarak nitelendirilen Black Flash, Wally West döneminde tekrar ortaya çıkmış ve bir başarısızlığa uğramıştır. Wally'in kız arkadaşı olan Linda'yı kaçırma girişimini tekrar deneyen ve bu kez zamanın azizliğine uğrayan Black Flash, bir anlamda ölümü yenmenin imkansızlığı nedeniyle özgür bir kimlik kazanmıştır.

Wally West döneminden sonra bir süre ortalarda görünmeyen ve Bart Allen zamanında tekrar ortaya çıkan Siyah Flash, Rogue merkezi tarafından öldürülmüştür. (ölü nasıl ölüyorsa) Ancak kaba tabirle yalama haline gelmiş bir vida gibi kriz anında tekrar ortaya çıkmış ve hakkında Profesor Zoom gibi iddialar ortaya atılmıştır.

  DC Evreni içerisinde en gizemli karakterlerden birisi olan Black Flash, aynı zamanda Flash karakterleri içerisinde en hızlısı olarak kabul edilmektedir. Hız üzerine var olan yetenekleri dışında zamanı manipüle edebilen yani dondurabilen Black Flash, var olan suretlere de sahip olabilmektedir. Siyah Yarışçı olarak nitelendirilmesi ise Barry Allen ile olan mücadelesine bağlıdır.  Tanrı – Ölümsüz gibi kategorilerde yer alan Black Flash Çeviklik, Ölüm Dokunuşu, İlahi Güçler, Ölümsüzlük, Süper Hız ve Zamanı Manipüle edebilme gibi yeteneklere sahiptir. (http://www.theflashfantr.com/black-flash-kimdir/)

****

Thor'un kalkanını kırabilen karakterler için:

- https://youtu.be/ap-urM5DwIo

Çizgi Roman/Geek KılavuzuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin